// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Rogue Hearts

بازی موبایل Rogue Hearts اثر آنلاین و جذابی است که با ارائه محیط گرافیکی باکیفیت، تجربه سرگرم کننده‌ای ارائه می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rogue Hearts اثر جذابی در سبک نقش آفرینی است که توسط Ninetail Games عرضه شده است و با داشتن فاکتورهای جذاب و تاثیرگذار، مخصوصا در بخش گرافیک، حکم یک سرگرمی‌هیجان انگیز را دارد. بازی در جنبه‌های مختلف عالی کار کرده است و به صورت اعتیادآوری می‌تواند جذاب باشد. استراتژی و تاکتیک خاصی برای موفقیت موردنیاز است و این روند تا پایان این بازی اندروید و آیفون به وضوح مشخص می‌شود.

گیم پلی این بازی آیفون و اندروید بدین صورت است که باید کنترل شخصیت بازی را به‌وسیله کنترل‌های روان بازی در اختیار داشته باشید و در یک رقابت هیجان انگیز به نابودی دشمنان مشغول شوید و عناصر خاص اطراف خودتان را که بیش‌تر حالت معمایی دارند، با استراتژی خاصی حل کنید. بازی دارای تاکتیک‌های خاصی است که کمک می‌کنند تا حد زیادی سرگرم کننده دنبال شود و هر مرحله چیز جدیدی برای عرضه کردن داشته باشد. چنین تنوع جالبی در بازی وقتی ارزشمندتر می‌شود که کنترل‌ها به خوبی عمل کنند و آزادی عمل کامل را برای اجرای فنون خاص به بازیکنان بدهند. باید بگوییم که این موضوع حقیقت دارد و چنین حس و حالی واقعا به بازیکنان القا می‌شود. بازی پیرامون سیاه چال‌هایی جریان دارد که هر کدام تم تاریک مخصوص به خودشان را دارند و باید در آنها با دشمنان رقابت کنید و از آنها رهایی یابید. رهایی از هر سیاه چال، الگوهای رقابتی خاصی را به شما اضافه می‌کند و می‌توانید از سلاح بیش‌تر و متنوع‌تری بهره ببرید.

Rogue Hearts

گرافیک بازی را شاید بتوان از اصلی ترین فاکتورهای موفقیت بازی دانست چرا که واقعا عالی کار شده است و جزئیات به صورت دقیقی سر جای خودشان قرار دارند. جلوه‌های ویژه ناب و بافت‌های باکیفیت سطح بالاتری از یک بازی موبایل را ارائه می‌دهند که ماجراجویی در این محیط را بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می‌کند. چنین گرافیک بی نظیری در طراحی شخصیت‌ها و ریتم مبارزه‌ها نیز به خوبی دیده می‌شود و موسیقی عالی بازی، تلفیق مناسبی با این گرافیک به بازیکن هدیه می‌دهد. همه شخصیت‌هایی که در بازی مشاهده می‌کنید، طراحی خوبی دارند و با نگاهی به جزئیات لباس‌ها و سیستم مبارزاتی که دارند، می‌توان به راحتی متوجه شد که کار زیادی روی طراحی آنها صورت گرفته است.

استراتژی و تاکتیک خاصی در بازی حکم فرما است که کمک می‌کند بازی تا لحظه آخر نفس گیر دنبال شود

بازی برای شخصیت اصلی خودش، قدرت های زیادی را در نظر گرفته است تا بتوانید در نبردها از آنها استفاده کرده و با عملکرد بهتری، در میدان نبرد، خاک و خون به پا کنید. این قدرت‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما با دریافت XP‌های زیاد، می توانید آن‌ها را فعال کرده و روی دشمن پیاده سازی کنید. چنین روندی در یک محیط باکیفیت، سبب می‌شود که رقابت‌ها حس و حال بهتری به خودشان بگیرند و اکشن‌های قدرتمند و گرافیک بالا به خوبی در بازی حس شوند. توجه کردن به میزان سلامتی، مورد بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید و در صورت نیاز با یک ریکاوری و خرج کردن یکی از این قدرت‌ها، شانس خود را برای برگشت به بازی بیش‌تر کنید.

Rogue Hearts

گرافیک ناب و جذاب، یکی از نقاط قوت بازی است

دشمنان هر کدام مهارت خاصی دارند و باید برای رقابت با آنها، از استراتژی خاص یا اسلحه مخصوصی استفاده کنید. علاوه بر این دشمنان، باس فایت‌های هیجان انگیز نیز حضور دارند که جنگ و خون‌ریزی بسیار خشونت آمیزی را راه می‌اندازند و هر بازیکن باید با الگوهای حمله‌ای متفاوت به سراغ آنها برود و شانس خود را برای پیروزی امتحان کند. جنگ تنها چالش بازی نیست و علاوه بر آن، معما‌ها و تله‌ها هم خودشان چالش بسیار بزرگی برای عبور از مراحل محسوب می‌شوند. این پازل‌ها گاها به شکلی هستند که برای عبور از آنها باید از تفکر خلاقانه خود به بهترین شکل استفاده کنید. رمز موفقیت در بازی را می‌توان منوط به کنترل صحیح ریتم شخصیت‌ها به منظور عبور صحیح از چالش‌ها و موانع بازی عنوان کرد. چنین روندی می‌تواند هنگام مواجهه با واقعیت‌های تاریک و ناخواسته سیاه چاله‌ها، بسیار موثر باشد و یک روند جذاب از اکشن و مبارزه را برای بازیکنان ارائه کند.

بازی Rogue Hearts یک محیط گرافیکی عالی را تحویل بازیکنان داده است که در کنار یک کنترل عالی، تجربه جذاب و تقریبا بی‌نقصی را ارائه می‌دهد. بازی را می‌توان اثر چالش برانگیزی مطرح کرد که باید از طرح و الگوهای استراتژیکی پیشرفته‌ای برای موفقیت استفاده کنید و بدون آنها، قطعا به مشکل برخواهید خورد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rogue Hearts


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده