// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل YuME: Alice's Dream

بازی موبایل YuME: Alice's Dream با بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده، تجربه جدید و لذت‌بخشی از یک بازی هنری شرقی تحویل‌مان می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل YuME: Alice's Dream، جدیدترین ساخته NetEase Games، توانسته است از تکنولوژی واقعیت افزوده بهترین استفاده را به‌عمل آورد و یک تجربه خیره‌کننده و چشم‌نواز ارائه دهد. بازی دارای تنوع جالبی در همه بخش‌ها است و تمرکزی که روی ارائه یک بازی مجازی در دنیای واقعی داشته است، جالب از آب درآمده و تجربه این بازی اندروید واقعا لذت‌بخش است.

گیم پلی این بازی آیفون دارای پیچش‌های هنری و جالبی است که کمک می‌کند بازی با محیط خود یک تجربه بدون باگ را به بازیکن تحویل دهد. شما در طی سفری که به دنیای رویایی شخصیت اصلی بازی خواهید داشت، باید اکتشافات خاصی را انجام دهید و بتوانید این دنیای بزرگ و سرشار از لذت را به خوبی در دنیای کنونی پیاده‌سازی کنید. ترجیحا این تجربه را روی یک سطح صاف نظیر میز تحریر با پس‌زمینه انجام دهید تا لذت کامل را از بازی ببرید و پیاده‌سازی عناصر بازی روی محیط، بتواند به بهترین شکل خودش انجام شود. این جزئیات به خوبی می‌توانند تجربه و کیفیت بهتری از بازی به شما بدهند و هیجان روایت چنین داستانی را چندین برابر کنند. پس با توجه به این روند باید بتوانید ابتدا یک محیط عالی پیدا و سپس شروع به تجربه بازی کنید.

YuME Alices Dream

داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که یک پروانه کوچک سفر هیجان‌انگیزی را به سمت یک رویای خاص شروع می‌کند و قصد دارد که دنیای بزرگی را تجربه کند. این دنیا سرشار از المان‌های هنری جذاب است که نشان از فرهنگ غنی چینی و شرقی دارد و در جای جای این محیط می‌توان این حقیقت را درک کرد. روایت به زیبایی هرچه تمام‌تر انجام شده است و در ۹ مرحله جالبی که تجربه می‌کنید، چشم‌نوازی محیط یکی از بهترین تجربه‌هایی خواهد بود که تابه‌حال داشته‌اید. توجه به ملودی کلاسیک بازی که با فرهنگ شرقی اخت شده است، زیباترین حس ممکن را به بازیکنان القا می‌کند و جالب‌تر از همه، پیاده شدن چنین محیطی روی محیط واقعیت افزوده، ارزش بزرگی به بازی می‌دهد. چنین دنیای بزرگی قطعا شخصیت‌هایی متنوع می‌طلبد که باید بگوییم در این زمینه نیز بازی عالی کار کرده است و با قهرمانان زیادی در بازی آشنا خواهید شد که همگی به داستان بازی اضافه می‌شوند و همان‌طور که گفته شد، نقش قهرمانان دوست‌داشتنی داستان را ایفا خواهند کرد. اما باید بگوییم که گشت و گذار کلی بازیکن، تنها با همین پروانه تبدیل‌شده خواهد بود.

بازی با پیاده شدن روی تکنولوژی واقعیت افزوده، ملودی کلاسیک و فرهنگ شرقی را به بهترین شکل نمایان می‌کند

داستان‌های چینی از فرهنگ شرقی ناب گرفته شده اند که همه ما آن را با اسطوره شناسی و خلق افسانه‌های هیجان‌انگیز، می‌شناسیم. این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد چنین قهرمانان و اسطوره‌هایی در بازی خواهیم بود که نقش بزرگی در پیشبرد داستان خواهند داشت. نقاشی‌های چشم‌نواز بازی به گونه‌ای پرداخت شده‌اند که جلوه خاصی در دنیای واقعی داشته باشند و وقتی روی واقعیت افزوده پیاده می‌شوند، آن حس و حال اصلی خود را از دست ندهند. سبک هنری و جالبی در بازی استفاده شده است که مهم‌ترین مشخصه آن، جزئیات بالای هر عنصر است. توجه کردن به این نکات باعث لذت بردن بیشتر بازیکنان می‌شود. اما اگر بخواهیم به نحوه پیاده‌سازی AR نگاهی بیندازیم، باید اذعان کرد که این قابلیت در حد متوسطی پیاده شده است و کمبود تنوع و جزئیات بیش‌تر احساس می‌شود. اما در حالت کلی می‌توان با توجه به ماهیت هنری بازی، پیاده‌سازی این تکنولوژی را باکیفیت و تاثیرگذار عنوان کرد که تجربه نو و مبتکرانه‌ای به بازیکنان می‌دهد و متفاوت از سایر اثرهای هم‌سبک ظاهر می‌شود.

YuME Alices Dream

بازی YuME: Alice's Dream درواقع تجربه یک سفر خیالی، در دنیای واقعی است

تنها کافی است این بازی را تجربه کنید تا به روح بزرگ شخصیت بازی پی ببرید و او را در محیط‌های جذاب بازی، همراهی کنید. این همراهی می‌تواند هیجان زیادی داشته باشد؛ چرا که مراحل سرشار از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز است و چنین حس و حالی تا پایان بازی حس می‌شود. در حین این تجربه و سفر خود به دنیای خیالی، متوجه این موضوع خواهید شد که عناصر چقدر در بازی نقش بزرگی ایفا می‌کنند و با عناصر فیزیکی محیط واقعیت افزوده، ارتباط خوبی دارند. کل تجربه بازی را می‌توان سفری هیجان‌انگیز دانست که متفاوت از دیگر سفرها جلوه می‌کند.

بازی YuME: Alice's Dream اثر جالب توجهی است که واقعیت افزوده را به دنیای بازی اضافه کرده است و در طی این تغییر، تجربه‌ای ناب و هنری تحویل بازیکنان داده است. بازی را می‌توان سفری خیالی دانست که در دنیای واقعی صورت می‌گیرد و فرهنگ شرقی در جای جای بازی احساس می‌شود. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون YuME: Alice's Dream


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده