// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل BUST-A-MOVE JOURNEY

بازی موبایل BUST-A-MOVE JOURNEY یک اثر پازل است که گرافیک و محیط چشم‌نوازی دارد و تجربه کودکانه جذاب و سرگرم کننده‌ای محسوب می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل BUST-A-MOVE JOURNEY ساخته TAITO Corporation اثر جذابی است که در سبک پازل ارائه شده است و مشابه دیگر ساخته‌های هم سبک خودش، گرافیک چشم نوازی دارد و بازیکنان باید با پرتاب حباب‌ها، ترکیب‌های رنگی مشابه سه‌تایی و بیش‌تر درست کنند و اهداف مراحل را به پایان برسانند. این بازی اندروید و آیفون دارای تنوع جالبی در طراحی مراحل است و رفته رفته چالش‌های سخت‌تری را برای بازیکن خواهد داشت.

تجربه گیم پلی این بازی آیفون و اندروید، بدین صورت است که باید ترکیب‌های رنگی مشابهی را با پرتاب حباب‌ها به سمت پنل بازی داشته باشید و تا می‌توانید امتیاز خود را بالاتر ببرید. هر کدام از مراحل بازی، می‌تواند ماموریت خاصی را برای شما داشته باشد و در این صورت باید از ترفندهای خاصی برای پیروزی استفاده کنید. هر چه قدر که از مهره‌های بهتری استفاده کنید و جایگاه خوبی را برای پرتاب داشته باشید، به همان اندازه سریع‌تر به هدف می‌رسید و ستاره‌های بیش‌تری را جمع آوری خواهید کرد. این روند تا آخر بازی ادامه پیدا می‌کند و بازیکنان باید مراحل را به صورت پیوسته و از پایین به بالا ادامه دهند. چنین روندی کمک می‌کند که یکپارچی در بازی حفظ شود و تجربه یک بازی اعتیادآور نسبی، به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود.

BUST-A-MOVE JOURNEY
BUST-A-MOVE JOURNEY
BUST-A-MOVE JOURNEY

گرافیک این بازی دارای حالت کودکانه و جذابی است که چشم نوازی خاصی دارد. این چشم نواز بودن، از انتخاب رنگ بندی‌های مناسب نشات گرفته است و شاهد تنوع جالبی در تک تک مراحل هستیم. هر کدام از جلوه‌های ویژه بازی، حالت کودکانه مخصوص به خودش را دارد و با موسیقی دلنشین، ترکیب جالب توجهی را ارائه می‌کند. این موسیقی از آهنگ‌های اختصاصی بهره برده است و شاهد هم‌سویی آن با گیم پلی خاص بازی هستیم. هر بازیکن، برای پیش‌برد بهتر مراحل بازی، باید از مهره‌ها و شخصیت‌های مناسبی استفاده کند تا بتواند پرتاب‌های محدود خود را به سرانجام برساند و نشانه‌گیری دقیقی را به سمت حباب‌های ساکن داشته باشد. این نشانه‌گیری، بخش مهم بازی را تشکیل می‌دهد و پس از تفکر در زمینه جایگاه قطعی حباب، باید با یک نشانه‌گیری و مهارت بالا، بتوانید هدف را بزنید. بازی از یک ریتم آسان شروع می‌شود و حالت یادگیری مانند دارد اما رفته رفته مراحل سخت‌تر شده و چالش‌های بزرگ‌تری به شما محول می‌شوند.

گرافیک چشم نواز و استفاده از رنگ بندی شاداب، از بهترین ویژگی‌های بازی است

در مراحل این بازی، شاهد سه نوع ماموریت هستیم. پاپ کردن همه حباب‌ها، رسیدن به یک امتیاز مشخص و ذخیره سازی چاکن‌ها، که مربوط به قدرت‌های جادویی در مراحل بالاتر هستند. منظور از پاپ کردن، همان پرتاب کردن حباب است که باید حداقل یک پک سه تایی تشکیل دهید و قابلیت حذف حباب‌ها را داشته باشید. بازی دارای حالت‌های جادویی خاصی نیز است که به تعداد مشخصی در مراحل در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند و این امکان را می‌دهند تا به صورت چندبرابری امتیاز دریافت کنند و حجم بزرگی از حباب‌ها را از بین ببرند. امکان خرید درون برنامه‌ای در بازی فراهم شده است تا بتوانید یک نقشه مجزا خریداری کرده و مراحل بیش‌تری را تجربه کنید. دو حالت امتیازی ویژه هم برای بازی در نظر گرفته شده است که پاپ کردن حجم بزرگی از حباب‌ها به صورت یکجا و پاپ کردن حباب با یک ضربه به دیواره پنل بازی را شامل می‌شود. چنین حالت‌های ویژه‌ای، کمک می‌کنند که بازیکنان حرفه‌ای مشخص شوند و هر کسی با توجه به نشانه گیری دقیق خودش، بتواند بهترین امتیاز را کسب کند.

BUST-A-MOVE JOURNEY
BUST-A-MOVE JOURNEY
BUST-A-MOVE JOURNEY
ایده تکراری بازی، شاید چیز جدیدی برای عرضه نداشته باشد؛ اما سرشار از جنبه‌های آموزشی است

تنوع جالب در مراحل و استفاده از محیط‌های مناسب برای هرکدام از آن‌ها سبب شده است که تجربه کودکان، رفته‌رفته لذت بخش‌تر شود و احساس خستگی نکنند. المان‌های نام آشنای بازی‌های معمایی کودکانه، در این اثر نیز دیده می‌شوند و با اضافه شدن جلوه‌های ویژه جذاب، سعی شده است که تجربه منحصربفردی را به کودکان ارائه شود. ایده مشخصی در بازی استفاده نشده و صرفا با پیروی از بازی‌های هم‌سبک و پرتاب حبابی، یک اثر تکراری دیگر ارائه شده است که البته می‌تواند هنوز هم برای کودکان جذاب و ارزشمند باشد. چنین موردی حتی می‌تواند یک جنبه آموزشی نیز داشته باشد تا کودکان با رنگ‌ها آشنا شوند و نحوه دسته بندی خاص را هم فرا بگیرند. شخصیت‌های دوست داشتنی و استفاده از رنگ‌های شاداب، از بهترین ویژگی‌های این بازی هستند.

بازی BUST-A-MOVE JOURNEY اثر جذاب و چشم نوازی در سبک معمایی است که ویژگی‌های متنوعی برای شاد کردن کودکان دارد. اگر هنوز از انجام دادن چنین بازی‌های پازلی خسته نشده‌اید، این اثر می‌تواند برای ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون BUST-A-MOVE JOURNEY


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده