// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Space Frontier 2

در نسخه دوم یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های استودیوی نام آشنای Ketchapp، موشک‌های خود را تا آن سوی کهکشان‌ها بفرستید و جوامع انسانی را به آنجا منتقل کنید.

با وجود پیشرفت‌های سخت افزاری گوشی‌های هوشمند و فراهم شدن امکان اجرای بازی‌های سنگین و با گرافیک واقع گرایانه، هنوز بیشتر بازی‌های پرطرفدار اندروید و iOS بازی‌های ساده ولی هیجان انگیز هستند. استودیو مشهور و کار درست Ketchapp که با طراحی‌های رنگارنگ و کنترل‌های ساده بازی‌های پرطرفداری مانند Ballz و 2048 را عرضه کرده، به یکی از بهترین‌ و بزرگ‌ترین‌ سازندگان بازی‌های موبایل تبدیل شده است. خلاقیت و تنوع محیطی و داستانی در بازی‌های استودیو مشهود است و کمتر بازیکنی است که بارها برای ثبت رکورد خوب در یکی از بازی‌های این استودیو تلاش نکرده باشد.

نسخه دوم بازی Space Frontier با حفظ ایده‌ی اصلی بازی، در زمینه‌های مختلف مانند طراحی‌های مراحل و کهکشان‌ها و اضافه شدن جزییات دیگر به بازی پیشرفت خوبی داشته و مانند دیگر بازی‌های این استودیو اعتیادآور و هیجان انگیز است. این بازی نیز تا کنون با نظر بازیکنان میانگین امتیاز ۴.۵ ستاره  را در اپ‌استور و پلی‌استور کسب کرده که امتیاز خوبی محسوب می‌شود و نشانگر کیفیت بالای بازی است. طبق سنت Ketchapp بازی خط داستانی‌ای ساده در کنار گیم‌پلی چالش برانگیز و متنوعی دارد و بیشتر هیجان بازی نیز به ارتقای آیتم‌ها و ثبت رکوردهای بالا مربوط می‌شود. ماموریت اصلی بازی Space Frontier 2 خیلی ساده است: پرتاب موشک به بالاترین ارتفاع ممکن و کشف سیارات و منظومه‌های جدید و ناشناخته.

space frontier 2
space frontier 2
space frontier 2

اگر کمی به فضا و فضانوردی علاقه‌مند باشید حتما می‌دانید که یک موشک فضایی شامل چند قسمت مختلف است که پس از عبور از جو داخلی زمین و رسیدن به ارتفا‌ع‌های مشخص و ورود به فضا، هر قسمت به صورت خودکار از موشک جدا شده و سقوط می‌کند. در بازی Space Frontier 2، بازیکن وظیفه تنظیم زمان جداشدن به موقع این قسمت‌ها و سرعت بخشیدن به موشک را بر‌عهده دارد. پس از لانچ و پرتاب اولیه موشک که با لمس صفحه در ابتدای هر مرحله انجام می‌شود، با توجه به نوار دایره شکلی‌ای که زیر موشک نمایان می‌شود باید با زمان‌بندی و سرعت عمل مناسب جدا شدن هر قسمت موشک را تنظیم کرد. این زمان بندی شامل حالت مختلف می‌شود که هرچه لمس صفحه به لحظات آخر پر شدن دایره نزدیک‌تر باشد، موشک سرعت بیشتری گرفته و به ارتفاعات بالاتری خواهد رسید.

طراحی‌های زیبا و رنگارنگ و کنترل‌های ساده از ویژگی‌های معروف بازی‌های استودیو Ketchapp هستند

البته با از دست دادن فرصت و اشتباه، موشک منفجر خواهد شد که مانع ثبت رکورد و رساندن سرنشینان موشک به یک سیاره امن می‌شود. البته بازی به این سادگی نیست و چالش‌های خاص خودش را دارد. بخش‌های دیگر بازی شامل ارتقای سطح موشک است که با هر ارتقا یک قسمت به موشک اضافه می‌شود و به بازیکن یک نوبت بازی بیشتر می‌دهد. در قسمت دیگری از بازی با سوار کردن سرنشینان و فضانوردان و رساندن آنها به سیارات جدید می‌توان امتیازات خاصی را دریافت کرد که برای باز کردن کهکشان‌های جدیدتر به کار می‌روند. هر کهکشان محیط و طراحی خاص خود را دارد و موشک هر کهکشان با دیگری متفاوت است و ارتقای سطح به مرور مشکل‌تر و نیاز به مهارت بیشتر دارد.

Space Frontier 2
Space Frontier 2
Space Frontier 2

بازی Space Frontier 2 بیشتر به رفع اشکالات نسخه اول و افزایش محتوا نسبت به آن پرداخته است. در این بازی ۵۰ منظومه مختلف طراحی شده که با هم متفاوت هستند و کپی‌های یکسان نیستند. بخش ارتقای موشک‌ها نیز تنوع بسیار خوبی دارد و امکان تجربه بازی با موشک‌های مختلف که با طرح یک تسلا رودستر یا کشتی دزدان دریایی است بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می‌رسند. از لحاظ طراحی نیز بازی سبک مینیمالیستی نسخه یک را به بلوغ بیشتر رسانده و از رنگ‌های جذاب و متنوعی در هر محیط استفاده کرده است. طراحی‌های ایستگاه پرتاب موشک یا سیارات مختلف به خوبی انجام شده‌اند. در کنار اینها صداگذاری دقیق و مناسبی نیز در بازی شنیده می‌شود که به هیجان آن می‌افزاید.

اگر از طرفداران نسخه یک این بازی یا علاقه‌مندان سفرهای فضایی هستید این بازی با طراحی زیبا و جزییات جذاب خود در کنار گیم‌پلی روان و بی اشکال خود می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون  Space Frontier 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده