نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Prime Peaks

شما در بازی Prime Peaks قرار است با انتخاب وسایل نقلیه مختلف به دل یک جنگل سرسبز بزنید، با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Prime Peak از آن بازی‌ها است که می‌خواهد با قرار دادن شما در یک فضای مسابقه‌ای، لحظات جذاب و چالش برانگیزی برای‌تان خلق کند. بازی چند هدف سر راست را در مقابل بازیکن قرار می‌دهد. به جلو حرکت کن، زنده بمان، سکه بگیر و وسیله‌نقلیه جدیدی تهیه کن! بازی تماما در یک سر راست روایت می‌شود. گیم پلی بازی Prime Peak یکی از ویژگی‌های مثبتش به شمار می‌رود. گیم پلی بازی به نحوی طراحی شده است که باید برای رد شدن از هر تپه و بلندی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیقی داشته باشید. گیم‌پلی بازی علاه بر بهره بردن از طراحی خوب، بسیار روان عمل می‌کند. در این بازی گیم‌پلی همچنین تاثیر به‌سزایی روی پیش‌برد روند آن دارد، چرا که پس از مدتی بازی کردن خواهید فهمید که رابطه‌ی مستقیمی میان جلو بردن بازی و گیم‌پلی آن وجود دارد. همچنین کنترل ماشین در این بازی فقط با دو پدال گاز و ترمز ممکن است. البته، این سیستم کنترل باعث جذابیت بازی نیز شده است، طوری که برای رد شدن از موانع و چالش‌ها باید با ظرافت خاصی به کنترل ماشین یا موتورتان بپردازید.

بازی Prime Peak

گیم‌پلی، یکی از ویژگی‌های مثبت بازی به شمار می‌رود

یکی از المان‌های جالب بازی که در بازی‌های هم‌سبک نیز دیده می‌شود؛ باک بنزین برای ماشین است. در این بازی کافی است تا باک بنزین‌تان خالی شود تا کارتان ساخته شود، البته سازندگان در مسیر عبور از هر مرحله آیتم‌های بنزین نسبتا زیادی قرار داده‌اند، اما در صورتی که در مصرف بنزین ماشین‌تان زیاده روی کنید، یا اینکه مصرف‌تان را تنظیم نکنید باید از ابتدا بازی خود را آغاز کنید. بنزین در بازی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، چرا که در برخی از لحظات بازی برای رد شدن از بلندی‌هایی که شیب بیشتری دارند باید بنزین بیشتری مصرف کنید، و دقیقا در همین لحظات است که به اهمیت مصرف بنزین‌ پی می‌برید. در طول هر مسیر نیز سکه‌هایی با ارزش متفاوت وجود دارند، سکه‌هایی که واحد پول بازی نیز هستند و جمع کردن‌شان حسابی به دردتان خواهد خورد. یکی دیگر از قابلیت‌های بازی توجه جالب سازندگان به رکوردهای ثبت شده توسط شما هستند. در هر مسابقه یک روح در کنار ماشین‌تان حرکت خواهد کرد، این روح تا مکانی که بیش‌ترین رکوردتان ثبت شده است در کنارتان حرکت خواهد کرد، در بعضی از مواقع رقابت بسیار جالبی بین روح‌تان و خودتان احساس خواهید کرد. همانطور که گفتم، جمع‌آوری سکه‌ها در طول بازی حسابی به دردتان خواهد خورد. چراکه بازی در زمینه تنوع وسایل نقلیه عملکرد بسیار خوبی دارد. بازی وسایل نقلیه بسیار خوبی مانند موتور، جیپ، تانک وجنگ‌افزارهای عجیب و غریبی در اختیارتان خواهد گذاشت. وسایلی که تنها راه به دست آوردن‌شان  پرداخت سکه است، آن‌هم سکه‌هایی که باید در جریان بازی به دست بیاورید. شما همچنین می‌توانید به جای خرید وسایل نقلیه متفاوت، تمرکزتان را روی یک وسیله نقلیه به خصوص بگذارید و با ارتقا بخش‌های مختلف آن، یک وسیله‌نقلیه خفن برای خود دست و پیدا کنید.

مصرف درست بنزین در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد

بازی Prime Peak در زمینه موسیقی پس‌زمینه عملکرد قابل قبولی دارد، در طول بازی و در منوهای آن یک موسیقی دلنشین و زیبا یه صورت مداوم پخش می‌شود. صداگذاری در خود جریان بازی نیز بسیار خوب کار شده است، برای مثال صدای ماشین‌تان به شما حس بدی القا نخواهد کرد. بازی Prime Peak در زمینه گرافیک در سطح بالایی قرار دارد. این بازی یک فضای سه‌بعدی که شباهت زیادی به بازی‌های دو بعدی دارد را برای‌تان به تصویر می‌کشد. همچنین موارد مختلفی مانند طبیعت بازی و آب‌های هر پیست خیلی خوب کار شده‌اند و احساس طبیعی بودن خوبی به‌تان القا خواهند کرد. این بازی در بخش محیط‌ها و مراحل نیز بسیار خوب و متنوع عمل کرده است. هر محیط پنج مرحله دارد که درجه سختی مراحل به ترتیب از اولی تا پنجمی بیشتر خواهد شد. کاربر در هرکدام از بخش‌ها در فضای جدیدی قرار می‌گیرد و بسته به همان فضا می‌تواند ماشین جدیدی انتخاب کند. شاید در ابتدا این موضوع سطحی به نظر برسد اما برخی از پیست‌‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای ردشدن از آن‌ها، باید ماشین قدرت‌مندی در اختیار داشته باشید در نتیجه مجبور خواهید شد یا ماشین‌تان را عوض کنید یا آن‌را تقویت کنید. بازی همچنین یک بخش آنلاین هم دارد که در آن می‌توانید سطح خودتان را در مقایسه با کاربران دیگر مقایسه کنید.

معرفی بازی موبایل Prime Peak

بازی Prime Peak یک بازی در سبک ماشین سواری است که در آن با ماشین‌تان به دل جاده‌ها، پیست‌ها و چالش‌های مختلف می‌زنید؛ این بازی به‌واسطه گرافیک و گیم‌پلی جذابش می‌تواند برای هر کاربری سرگرم‌کننده باشد. این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios در دسترس است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر و از طریق پلی‌استور و اپ‌استور این بازی را دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Prime Peaks


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده