// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Still Here

بازی موبایل Still Here اثر جذابی است که یک تجربه هنری به شدت ساده را برای بازیکنان فراهم می‌کند و گیم پلی بسیار روانی دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Still Here اثر جذاب و خلاقانه‌ای از جانب StillHere است که گیم پلی بسیار روانی را ارائه می‌کند و با داشتن یک ریتم جذاب و البته اعتیادآور، توانسته است تا تجربه‌ای متفاوت اما به شدت ساده را به بازیکنان ارائه کند. بازی دارای بخش‌های متنوع و جذابی است که ابتکار را به ساده‌ترین حالت ممکن صورت داده است و شخصیت‌های بسیار بامزه و دوست داشتنی دارد.

گیم پلی این بازی اندروید به صورت ساده و مبتکرانه‌ای طراحی شده است و بدین صورت جریان دارد که باید روی صفحه نمایش فشار دهید و کپسول خاصی که پشت شخصیت بازی نصب شده است را به حرکت درآورید. این جریان به صورت دوجهتی برقرار است و می‌توانید با فشار دادن سمت چپ و راست صفحه، شخصیت بازی را کنترل کنید. میزان قدرت این کپسول محدود است و با اتمام نواری که در کنار کپسول نمایش داده می‌شود، باید کمی‌صبر کنید و دوباره به لمس صفحه ادامه دهید. این حالت یک ریتم تنظیمی‌بسیار ساده به بازیکن می‌دهد که بتواند در هنگام حرکت در محیط، شخصیت بازی را کنترل کرده و زمانبندی درستی در حرکات خودش داشته باشد. چین گیم پلی سرراستی، باعث می‌شود که تجربه بازی بی‌نهایت ساده باشد و وظیفه‌های متنوعی را بتوان به بازیکنان سپرد. وظیفه‌هایی که تنوع بالایی در خلال مراحل دارند و معمولا با هماهنگی دیگر شخصیت‌های قابل بازی، همراه هستند. در حالت کلی شما سه شخصیت قابل بازی را تجربه خواهید کرد که هر کدام ریتم حرکتی خاص خودشان را دارند.

Still Here

بازی StillHere به شدت هنری است و سازندگان در جای جای محیط بازی، قصد دارند تا این نکته را آشکارتر کنند

گرافیک این بازی آیفون، ناب و هنری است و شاهد محیط‌های زیبا و چشم نوازی در هنگام تجربه بازی هستیم. این گرافیک ناب، به معنای واقعی کلمه در تک تک صحنه‌های بازی دیده می‌شود و حس خوبی را در قبال نورپردازی بی نظیر بازی، القا می‌کند. این نورپردازی در کنار موسیقی هیجان انگیز، توانسته است حس جالب توجه بازی کنسولی را به بازیکنان القا کند؛ حسی که هنر و موسیقی را باهم دیگر ترکیب می‌کند و یک اثر دیوانه کننده و اعتیادآور را تحویل بازیکن می‌دهد. انیمیشن‌های شخصیت اصلی بازی عالی کار شده است و شاهد صحنه‌های زیبا و تاثیرگذاری در بازی هستیم. در این انیمیشن‌ها شاهد خلاقیت زیادی هستیم. وجود بیش از ۱۵ محیط منحصربفرد و فوق العاده زیبا، ارزش ماندن برای ساعت‌های طولانی در داخل بازی را دوچندان می‌کند. شما باید ارزش این جهان دوبعدی را درک کرده و بتوانید از گوشه و کنار آن، اسرار زیادی را کشف کرده و از آنها لذت ببرید. اسراری که هنری بودن بازی را ثابت می‌کند و بیش از هر چیزی خاطرنشان می‌شود که هدف اصلی بازی، چیز دیگری است. این موضوع از گیم پلی ساده و بی آلایش بازی نیز پیداست و بازیکنی که بتواند این موضوع را درک کند، بیش‌ترین لذت را از بازی می‌برد.

در حین تجربه بازی با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوید که می‌توان به سپردن ماموریت‌های پیدا کردن اشیا و هم‌چنین رقابت‌های مسابقه‌ای اشاره کرد. در بیش‌تر مراحل شما با شخصیت‌های زیادی آشنا می‌شوید و باید در خلال صحبت کردن با همه آنها، اشیایی که به شما می‌سپارند را در محیط بازی پیدا کنید و با کامل کردن آنها، مراحل را ادامه دهید. محیط بازی رفته رفته بزرگ‌تر می‌شود و پیدا کردن آنها و رساندن به موقع آنها، وارد چالش‌های تازه‌تری می‌شود. بازیکنان می‌توانند رفته رفته، کنترل بیش‌تری روی حرکت شخصیت اصلی بازی داشته باشند و سرعت را چاشنی کار کنند. تنظیم این کیسه هوا نیز رفته رفته آسان‌تر می‌شود و قادر به سفر به هر گوشه نقشه خواهید بود. این روند می‌تواند با اضافه شدن ویژگی‌های جدید به شخصیت اصلی بازی، روح تازه‌ای پیدا کند و به صورت منحصربه‌فردی تجربه بازی را رفته رفته دلچسب‌تر کند. 

Still Here

به منظور ایجاد تنوع در حین بازی، لباس‌های متنوعی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که می‌توانند در خلال مراحل عوض کنند و باعث تنوع در ظاهر کاراکتر شوند. در محیط بازی پرواز کنید و به صورت آرامش بخشی در محیط حرکت خود را ادامه دهید. این آرامش واقعی با هیچ چیز قابل تعویض نیست و باید نهایت لذت را در زیبایی جهان بصری بازی ببرید.

بازی StillHere یک اثر ناب و دوست داشتنی است که تجربه راضی کننده‌ای را برای بازیکنان فراهم می‌کند و با داشتن المان‌های کودکانه، می‌تواند تجربه‌ای جذاب و رنگارنگ برای دوستداران این ژانر محسوب شود. گرافیک ناب و باکیفیت به همراه گیم پلی خلاقانه، از بهترین و دوست داشتنی‌ترین لحظات این بازی محسوب می‌شود. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Still Here


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده