// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Kingdom Hearts Union X

بازی موبایل Kingdom Hearts Union X اثری نقش آفرینی با مبارزات نوبتی است که دنیای دیزنی و شخصیت‌های اسکوئر انیکس را به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار داده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

سری Kingdom Hearts یکی از مجموعه‌های معروف در بازی‌های ویدیویی است که در جریان آن شاهد یک کراس‌آور میان شخصیت‌های دنیای دیزنی و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) هستیم. با اینکه اکثر هواداران این مجموعه را با نسخه‌های کنسولی‌اش می‌شناسند، اما نسخه موبایل مجموعه Kingdom Hearts نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل به‌حساب می‌آید که امشب تصمیم گرفتیم آن را معرفی کنیم. بازی موبایل Kingdom Hearts Union X اثری است نقش‌آفرینی که روایتگر دنیایی است که در جریان آن، نور و روشنایی از بین رفته است و جای خود را به تاریکی و نیروهای پلید داده است. روزی روزگاری نور و روشنایی بر زندگی تمامی افراد می‌تابید و زندگی خوش و خرمی داشتند؛ تا اینکه مردم تصمیم گرفتند این روشنایی را برای خود نگه دارند و از این‌رو به مبارزه با یکدیگر پرداختند. نتیجه‌ی مبارزات میان مردم چیزی نبود جز از بین رفتن روشنایی و شروع عصر تاریکی.

معرفی بازی موبایل Kingdom Hearts Union X

Kingdom Hearts Union X ترکیب بسیار خوبی از شخصیت‌های دیزنی و بازی‌های اسکوئر انیکس است

پس از این ماجرا اجزای روشنایی در دل کودکان و نوجوانان قرار گرفت و آن‌ها تنها امید برگرداندن سرزمین به روزهای اولیه خود هستند و با مبارزه با پلیدی، می‌توانند یک بار دیگر روشنایی را بر زندگی مردم بتابانند. یکی از ویژگی‌های جالب سری Kingdom Hearts استفاده از شخصیت‌های دنیای دیزنی نظیر سفید برفی یا هرکولس و هیدس و سایرین است و خب بازی اندروید و آیفون Kingdom Hearts Union X از این قاعده مستثنا نیست. در دنیای بازی با انجام مراحل داستانی و پیشروی در این بخش، به شخصیت سفید برفی و داستان معروفش می‌رسیم که این بار با شکل و شمایل جدیدی روایت شده است و تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا بازی موبایل Kingdom Hearts Union X به یک اثر جالب شاد در بخش داستان‌سرایی تبدیل شود. گیم‌پلی بخش دیگری است که Kingdom Hearts Union X را به یک اثر خاص تبدیل کرده است. سیستم مبارزات و بازی در Kingdom Hearts Union X همانند بازی‌های نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی است، اما مکانیزم‌های مبارزه‌ای به شکلی تعبیه شده است که اصلا بازیکنان تازه وارد را اذیت نمی‌کند و به‌خوبی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

با ورود به دنیای بازی اندروید و آیفون Kingdom Hearts Union X وارد بخش تمرینی می‌شوید. بخش تمرینی Kingdom Hearts Union X شدیدا طولانی است و حسابی شما را با حال و هوای بازی آشنا می‌کند و به‌راحتی در یک پارت از بخش داستانی، در حال انجام مراحلی هستید که بازی به صورت خودکار شما را واردش می‌کند و بخش‌های مختلفی نظیر سیستم ارتقای شخصیت را به شما یاد می‌دهد. در دنیای بازی شما شخصیت خود را خلق می‌کنید و پس از انجام شخصی سازی‌، وارد بازی می‌شوید. حال در سمت چپ صفحه شخصیت‌های دنیای دیزنی و اسکوئر انیکس، به‌عنوان اشخاصی خواهند بود که شما را در مبارزات یاری می‌دهند و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. از طرفی زمانی که به‌صورت مدام از شخصیت‌ها استفاده کنید، نوار زرد رنگی پر می‌شود که همان نوار انرژی شما است. حال پس از پر شدن این نوار زرد رنگ، می‌توانید شخصیت‌های ذکر شده را به داخل محوطه مبارزه بکشید و رها کنید که با انجام این کار، شاهد اعمال ضربه ویژه‌ای روی دشمنان هستیم که آسیبی بسیار جدی به آن‌ها وارد می‌شود.

معرفی بازی موبایل Kingdom Hearts Union X

از آن‌جایی که با یک اثر نقش‌آفرینی طرف هستیم، ارتقای شخصیت‌ها و حتی احضار شخصیت‌های جدید موردی است که شدیدا حائز اهمیت است و شاید در مراحل اولیه آن‌چنان به این مورد پی‌نبرید، اما رفته رفته، با مشاهده باس‌های بزرگ‌تر و حتی ورود به بخش‌های دیگر بازی Kingdom Hearts Union X، متوجه اهمیت ارتقای شخصیت می‌شوید. حتی اسلحه‌ی خودتان که از طریق آن ضربات معمولی را به‌دشمنان وارد می‌کنید نیز قابلیت ارتقا دارد. در کنار بخش داستانی، چهار بخش دیگر برای بازیکنان تعبیه شده است که با انجام مراحل بخش داستانی، آزاد خواهند شد و هرکدام از آن‌ها نیز پتانسیل سرگرم کردن بازیکنان را دارند؛ برای مثال در بخش ماموریت‌های ویژه می‌توانید مراحلی سخت و چالش برانگیز را انجام دهید و در نتیجه آیتم‌ها و پول بیشتری دریافت می‌کنید.

درانتها بازی اندروید و آیفون Kingdom Hearts Union X اثری است جذاب، شاد و مفرح که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و اگر عشق بازی‌های نقش‌آفرینی و شخصیت‌های دیزنی باشید، حسابی سرگرم خواهید شد و امکان ندارد این بازی را بیخیال شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kingdom Hearts Union X


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده