نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Mr Bean - Risky Ropes

بازی موبایل Mr Bean - Risky Ropes، یک بازی آرکید سرگرم کننده است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت.

مستر بین یکی از مشهورترین شخصیت‌های خیالی به وجود آمده در دنیای سینما و تلویزیون محسوب می‌شود. این شخصیت به وسیله‌ی روآن اتکینسون، کمدین محبوب بریتانیایی، خلق شده است. اگر چه که اتکینسون اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای اجرای دوباره‌ی این شخصیت ندارد اما هنوز هم مستر بین طرفداران پر و پا قرص زیادی در سرتاسر جهان دارد که همین امر هم باعث شده تا شبکه‌های تلویزیونی مختلف هر از چند گاهی سریال‌های قدیمی مستر بین را بازپخش کنند. علاوه بر سریال لایواکشنی که در دهه‌ی نود میلادی، مستر بین را با خود به تلویزیون آورد، یک سریال انمیشنی نیز از این شخصیت ساخته شده که از سال ۲۰۰۲ تا کنون در قالب چهار فصل از شبکه‌های تلویزیونی سرتاسر جهان از جمله صدا و سیمای کشورمان پخش شده است. بازی اندروید و آیفون Mr Bean - Risky Ropes، یک بازی آرکید سرگرم کننده است که با الهام از همین سریال انمیشنی ساخته شده.

Mr Bean - Risky Ropes گیم پلی بسیار ساده‌ای دارد؛ شما در این بازی وظیفه دارید تا به مستر بین در پایین آمدن از یک کوه کمک کنید. تعامل بازیکن با بازی به صورت تک لمسی است؛ یعنی تنها کاری که می‌بایست در بازی انجام دهید، لمس یک نقطه‌ی دلخواه از صفحه نمایش گوشی برای پایین آمدن از کوه است. با هر بار لمس صفحه، مستر بین یک پرش انجام داده و به کمک طنابی که به دور کمر خود بسته است، میزان ارتفاع مشخصی را به سمت پایین طی می‌کند.

هر چه بیشتر انگشت خود را روی صفحه نمایش نگه دارید، پرشی که مستر بین انجام می‌دهد، بلندتر خواهد بود

ارتفاع پرش مستر بین برابر با مدت زمان لمس صفحه توسط شما است؛ هر چه بیشتر انگشت خود را روی صفحه نمایش نگه دارید، پرشی که مستر بین انجام می‌دهد، بلندتر خواهد بود. از بالا تا پایین کوه، موانع مختلفی بر سر راه مستر بین قرار گرفته است؛ از شاخ و برگ‌هایی که در میان کوه قرار دارند گرفته تا پرنده‌هایی که لانه‌های خود را در کوه ساخته‌اند. برای اینکه بتوانید بدون برخورد با این موانع، ارتفاع بیشتری را پایین بیایید، می‌بایست طول پرش‌های خود را متناسب با فواصل میان موانع مختلف، تنظیم کنید؛ به طور مثال در بعضی جاها میان دو مانع متوالی، فاصله‌ی بسیار کمی وجود دارد اما در جایی دیگر دو مانع با فاصله‌ی نسبتاً زیادی از یکدیگر قرار گرفته‌اند. شما باید در هر یک از شرایط یاد شده، پرش خود را طوری تنظیم کنید تا دقیقاً در وسط فاصله‌ای که میان موانع وجود دارد، فرود بیایید. با انجام این کار راحت‌تر می‌توانید به پیشروی خود در بازی ادامه بدهید. به تدریج با پایین آمدن از کوه، سر و کله‌ی تدی (خرس عروسکی مستر بین) هم پیدا می‌شود. تدی با خود سکه‌هایی به همراه دارد که با جمع‌آوری‌ها آن‌ها می‌توانید سایر محیط‌های بازی را آزاد کنید. بازی دارای ۴ محیط مختلف است: محیط‌های کوهستانی، دریایی، ماه و قطب شمال. در هر کدام از این محیط‌ها به نوعی، کالیبراسیون میان لمس صفحه نمایش و طول پرش انجام شده توسط مستر بین، تغییر می‌کند؛ به طور مثال در محیط دریایی، چون در زیر آب قرار دارید، برای انجام پرش‌های بلندتر باید مدت زمان بسیار بیشتری انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.

Mr Bean - Risky Ropes، یک بازی رکوردی است که با گیم پلی اعتیادآور خود می‌تواند به گزینه‌ی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت‌تان تبدیل شود. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر و با ورود به استور مربوط به دستگاه‌تان این بازی را دانلود کرده و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mr Bean - Risky Ropes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده