// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ancient Planet Tower Defense

بازی موبایل Ancient Planet Tower Defense اثری است در سبک دفاع از قلعه که برخلاف بازی‌های این سبک، فاقد بخش چندنفره است و یک روایت قابل قبول را ارائه می‌دهد. با معرفی بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در میان بازی‌های موبایل، بازی‌های دفاع از قلعه، محبوبیت بالایی دارند و نمی‌توان منکر زیبایی این دسته از بازی‌ها شد. تا به‌امروز هم بازی‌های محبوب زیادی در این سبک روانه بازار شده‌اند. حال در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ اثری در سبک دفاع از قلعه خواهیم رفت که از جذابیت بالایی برخوردار است و برخلاف بازی‌های مرسوم این سبک، یک اثر داستان محور است. بازی موبایل Ancient Planet Tower Defense اثری است در سبک Tower Defense که در جریان آن شما باید از پایگاه و سیاره‌تان در مقابل مهاجمانی که قصد نابودی‌اش را دارند محافظت کنید. داستان بازی در جریان هشت چپتر مختلف روایت می‌شود که هر چپتر در دنیایی متفاوت رخ می‌دهد و دارای یک سری مرحله است که باید آن‌ها را انجام دهید. همچنین میان هر مرحله و چپتر، داستان بازی برای مخاطب روایت می‌شود.

برخلاف اکثر بازی‌های دفاع از قلعه، Ancient Planet Tower Defense یک اثر آفلاین داستان محور است

در بازی‌های سبک دفاع از قلعه، گیم‌پلی مهم‌ترین رکن است و اگر سازنده نتواند آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کند، به‌ هیچ‌وجه نمی‌تواند اثر موفقی ارایه دهد. به محض شروع بازی اندروید و آیفون Ancient Planet Tower Defense وارد بخش تمرینی می‌شوید. در بخش تمرینی به شما آموزش داده می‌شود که چگونه باید این بازی را انجام دهید. سیستم بازی کردن بدین نحو است که شما تعدادی ساختمان دفاعی دارید که هرکدام کارهای مختلفی انجام می‌دهند و باید از آن‌ها در گوشه و کنار مسیری که دشمنان عبور می‌کنند، استفاده کنید. همچنین یک سری منابع قرار دارند که به شما سکه می‌دهند. حال این سکه‌ها به چه دردی می‌خورد؟ در دنیای بازی Ancient Planet Tower Defense برای این که بتوانید از ساختمان‌ها استفاده کنید، باید آن‌ها را بخرید و هرکدام قیمت مختلفی دارند و وظیفه این منبع، تولید پول است. البته با کشتن دشمنان که در موج‌های مختلفی به شما حمله می‌کنند نیز به شما پول می‌دهند. حال زمانی که ساختمان‌های خود را در گوشه و کنار مسیر بازی قرار دادید، می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید تا قدرت‌شان بیشتر شود. اگر نظر من را بخواهید، معتقدم ارتقای ساختمان‌ها و منبع‌تان از خریدن سیستم‌های تدافعی بیشتر ولی ارتقا نیافته مهم‌تر است، زیرا زمانی که یک ساختمان Freeze کننده یا یک ساختمان Assault را خریداری و آن را ارتقا هید، می‌تواند آسیب جدی‌تر و کارآمدتری را به دشمنان وارد کند. مراحل اولی یا به‌عبارت کلی چپتر اول، حالت دست گرمی دارد و اصل بازی از سایر چپترها شروع می‌شود.

ارتقای Towerها بر ساخت Towerهای پر شمار در نقشه ارجحیت دارد و با این کار موفقیت بیشتری کسب می‌کنید

هرچقدر مراحل جلوتر می‌روند، چالش آن‌ها نیز بیشتر و کار شما برای دفاع از پایگاه‌تان سخت‌تر می‌شود. البته نیازی نیست نگران باشید زیرا با پشت سر گذاشتن هر مرحله، یک سری الماس سبز رنگ دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها در ارتقای کلی ساختمان‌هایی که آزاد کرده‌اید، استفاده کنید. به‌عبارتی بازی دارای دو سیستم ارتقا است. اولین ارتقا، ارتقای داخل بازی است که برای همان مرحله در نظر گرفته می‌شود و یک حالت دیگر، ارتقای کلی است که قبل از شروع هر مرحله باید آن را انجام دهید. سیستم ارتقای کلی بازی اندروید و آیفون Ancient Planet Tower Defense به‌خوبی طراحی شده است و شدیدا کامل است و می‌توانید بخش‌های مختلف قلعه‌تان، ساختمان‌هایی که دارید و هچنین قدرت منابع خود را افزایش دهید و موارد جدیدتری را آزاد کنید.

بازی Ancient Planet Tower Defense جدای از بخش تک‌نفره، دارای یک بخش سروایول است که در واقع همان مراحل اصلی را به شکل Survival و در Waveهای متعددتری می‌توانید انجام دهید و نتیجه این کار، دریافت جم‌های بیشتر برای ارتقای سریع‌تر بخش‌های مختلف است زیرا، از یک جایی به بعد نیازمند این بخش خواهید بود و درجه سختی مراحل، بیشتر از قدرت شما می‌شود. گرافیک بازی نیز مورد دیگری است که شما را به خود جذب می‌کند. بازی موبایل Ancient Planet Tower Defense که دشمنان شما، یک حالت کوچک شده و بامزه‌ای دارند و میان پرده‌های بازی، در واقع حالت کمیک محور دارد و به‌خوبی طراحی شده‌اند. در انتها اگر به دنبال یک بازی در سبک دفاع از قلعه هستید که دارای بخش داستانی باشد و بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، بازی اندروید و آیفون Ancient Planet Tower Defense بهترین گزینه برای شما است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ancient Planet Tower Defense


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده