// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل TinyWar.io

بازی موبایل TinyWar.io اثری تماما آنلاین است که به‌واسطه طراحی‌های بامزه خود، می‌تواند تمامی سنین را به خود جذب کند. با معرفی بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در بازی موبایل امروز به‌سراغ اثری دیگر در دسته بازی‌های کودکانه رفتیم که هم کودکان و نوجوانان می‌توانند با آن سرگرم شوند و هم اینکه قشر بزرگسال جامعه گیمری، می‌تواند لحظات خوبی را با آن سپری کند. بازی موبایل TinyWar.io، اثری رقابتی و تماما آنلاین است که از ویژگی‌های بازی‌های کارتی و بقا کمک گرفته است. از آن‌جایی که با یک اثر کاملا آنلاین طرف هستیم، بازی اندروید TinyWar.io فاقد بخش داستانی یا تک‌نفره است و از همان ابتدا شما را وارد بخش چندنفره می‌کند.

بازی موبایل TinyWars.io

دنیای بازی TinyWar.io شباهت زیادی به بازی‌های سبک بقا دارد

با بدو ورود به بازی TinyWar.io، یک بخش تمرینی را مشاهده خواهید کرد که در جریان آن بازی شما را در محیط نبرد قرار می‌دهد. سیستم بازی اندروید TinyWar.io به این شکل است شما در نقش یک فرمانده جنگی قرار دارید و باید در جریان محیط بازی همراه با سربازها، باید به سمت گوی‌های کف زمین بروید. یک سری گوی‌های زرد رنگ در محیط قرار دارند که با برداشتن آن‌ها، سربازان شما اسپاون می شوند و پس از ظاهر شدن تمامی سربازها، باید به سراغ سایر بازیکنان بروید و هرکس که بتواند در مدت زمانی که برایش قرار داده شده است بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده خواهد بود. دقیقا نحوه مبارزات و سبک و سیاق بازی همانند یک اثر بقا است که در جریان آن شما در یک زمان محدود باید در برابر دشمنان زنده بمانید و امتیاز کسب کنید. حال هرچقدر بیشتر امتیاز کسب کنید، رتبه شما بالا می‌رود و قطعا بازیکنان سطوح بالاتر، از قدرت، سربازها و فرمانده‌های بهتری برخوردار هستند. البته سیستم آزاد سازی سربازها و فرمانده‌ها به این ترتیب نیست که آن‌ها را از طریق پول داخل بازی یا پول واقعی آزاد کنید بلکه، هر فرمانده تعدادی پازل دارد که باید تمامی قطعات پازل هر فرمانده را کسب کنید تا در دسترس شما قرار بگیرد.

بازی موبایل TinyWars.io

این روند آزاد سازی برای سربازها نیز صدق می‌کند. در ابتدا دسته Assassin را دارید که سربازهای شمشیر به‌دست هستند و در ادامه سربازهای Shield که حالت تدافعی، و سربازهای دوربرد که از طریق کمان‌های خود به دشمنان آسیب می‌رساند قرار دارند. در ابتدای متن هم گفته شد که تنها سه گونه سرباز می‌توانید در لیست تیم خود قرار بدهید و حال ترکیبی از سربازها، موردی است که باید آن را در دستور کار خود قرار دهید تا همیشه بتوانید در مبارزات پیروز شوید. جدا از بخش مبارزات آنلاین، یک بخش Survival نیز برای بازیکنان تعبیه شده است که همان حالت‌آنلاین بازی است، با این تفاوت که این بار هوش‌ مصنوعی به‌شما حمله می‌کند و هرچه‌قدر بیشتر دوام بیاورید، درجه سختی هوش مصنوعی بازی بیشتر و بیشتر می‌شود. در انتها نیز جوایز نفیسی به شما اهدا می‌شود. درکنار تمامی مواردی که گفته شد، نکته دیگری نیز که باید آن را رعایت کنید، به‌روزرسانی سربازهای‌تان است که با گرفتن کارت‌های بیشتر می‌توانید آن‌ها را آپگرید کنید.

در انتها بازی موبایل TinyWar.io از آن‌جایی که یک اثر رایگان است، دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که اول و آخر تاثیر خود را روی مبارزات و قدرت بازیکنان می‌گذارد. درست است که نمی‌توانید فرمانده‌ و سربازان را به‌صورت مستقیم خریداری کنید اما آن‌ها از طریق صندوق‌های بازی به‌صورت تصادفی در دسترس قرار می‌گیرند. با این‌حال اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده با طراحی‌های فانتزی بامزه هستید، بازی TinyWar.io می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید TinyWar.io


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده