// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸

معرفی بازی موبایل Spike City

بازی موبایل Spike City اثر ساده و جذابی است که با داشتن المان‌های نام آشنا و اعتیادآور، توانسته جذاب و سرگرم کننده ظاهر شود. با زومجی و معرفی بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Spike City اثر جذابی در سبک اکشن است که توسط Nitrome ارائه شده و دارای المان‌های جالبی است که بازی را بسیار اعتیادآور می‌کند. وجود گرافیک پیکسلی و یک گیم پلی ساده اما درگیر کننده، همه آن‌چیزی است که یک بازی اعتیادآور به آن نیاز دارد و این بازی نیز به خوبی در این امر موفق ظاهر می‌شود و برای روزهای طولانی، سرگرم کننده است.

گیم پلی این بازی اندروید بدین صورت است که باید با چپ، راست، بالا و پایین کردن شخصیت اصلی بازی، از موانع عبور کنید و بتوانید از آتش گدازه‌ای که مدام به سمت بالا حرکت می‌کند، فرار کنید. این فرار، به سرعت بالا و تمرکز در زمینه حرکات نیاز دارد و علاوه بر عبور از موانع باید بتوانید سکه‌ها را نیز به‌دست آورده و با موفقیت سطح را به پایان برسانید. این روند تا آخر بازی حفظ می‌شود و در سطوح متنوع و جذاب، ادامه پیدا می‌کند. موانع بازی بسیار پویا عمل می‌کنند و از موانع ثابت گرفته تا شخصیت‌هایی که دشمن شما هستند، همگی در درگیر کننده و چالشی ظاهر شدن بازی، بسیار موفق عمل می‌کنند. وجود چنین گیم پلی‌ای برای بازی یکی از نکات بارزی است که باعث می‌شود بازیکن علاوه بر داشتن سرعت و تمرکز در بازی، از سادگی بازی لذت ببرد و یک اثر اعتیادآور استاندارد را تجربه کند. استاندارد بودن از این جهت که بدون نیاز به داشتن گیم پلی پیچیده، درگیر کننده ظاهر شود و چالش‌های جذابی را برای مخاطب خود ایجاد کند.

Spike City
Spike City
Spike City

گرافیک این بازی آیفون به صورت پیکسلی طراحی شده است و انتظار دیگری هم از چنین سبکی نمیرفت. گرافیک پیکسلی به خوبی خود را در بازی نشان می‌دهد و گیم پلی بازی به خوبی در آن سوار شده است. چنین گرافیکی برای این بازی اکشن پلتفرمینگ، انتخابی مناسبی است تا بازیکن بتواند سرعت خود را حفظ کند و تمرکز خود را بیش‌تر روی تجربه و کسب رکوردهای بالاتر قرار دهد. محیط بازی در همه مراحل، بسیار رنگی و چشم نواز طراحی شده‌ است و شاهد انتخاب یک رنگ زمینه مناسب برای سطوح مشخصی از بازی هستیم. این موضوع کمک می‌کند که چشم بازیکن اذیت نشود و در هنگام تجربه مکرر بازی، تنوع از همه لحاظ را حس کند. موسیقی به خوبی با روند بازی همراه می‌شود و با توجه به چالش‌هایی که در طول راه بازیکن با آنها برخورد می‌کند، موسیقی نیز خودش را وفق می‌دهد.

در هنگام تجربه بازی، چسبیدن به دیواره‌ها و انتخاب یک جای مناسب برای چپ و راست شدن، اهمیت فوق العاده زیادی دارد. در واقع این چنین می‌توان گفت که بازی در عین اینکه اکشن و پلتفرمینگ محسوب می‌شود، یک اثر معمایی هم است و بازیکن باید سریعا نقاط مناسبی را برای حرکات خود استفاده کند. برخی از سکه‌ها در جاهایی قرار می‌گیرند که باید بازیکن ابتدا فکر کرده و سپس مسیر درست را برای رسیدن به آن سکه انتخاب کند. این موضوع را می‌توان به نبوغ سازندگان بازی نسبت داد که از همه پتانسیل بازی استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند تا چالش‌های درگیر کننده‌ای را به این اثر اضافه کنند. منتقل کننده بازی که شما را از یک محیط به محیط دیگری در همان سطح انتقال می‌دهد، یکی از فاکتورهای همیشگی بازی است و شما تنها کافی است تا هدف گذاری خود را به رسیدن به این منتقل کننده، قرار دهید.

Spike City
Spike City
Spike City

حرکات مارپیچ مانند در هنگام عبور از موانع، سرعت و تمرکز بالایی را می‌طلبد؛ بخش‌هایی که تعدادشان هم کم نیست. تنوع در طراحی مراحل به خوبی رعایت شده و شاهد باس‌های فوق العاده چالش برانگیزی نیز در بازی هستیم که موجب می‌شود، بعد از تجربه تعدادی از مراحل یک حسن ختام خوبی را شاهد باشیم. موانع و شخصیت‌هایی که مقابل شما ظاهر می‌شوند، دارای طراحی جالبی هستند و خلاقیت جالبی در این زمینه استفاده شده است. شخصیت اصلی بازی، رفته رفته قدرت‌های خاصی را دریافت می‌کند که به وی کمک می‌کند از موانع بهتر عبور کرده و چالش‌های سخت بازی را پشت سر بگذارد. این قدرت‌ها تاثیر زیادی در تجربه بازی دارند و باید تا می‌توانید به درستی از آنها استفاده کنید. امکان سفارشی کردن شخصیت بازی، یکی از دیگر از مواردی است که موجب سرگرم کننده بودن بیش‌تر بازی شده است و بازیکن می‌تواند از ظاهر تا قدرت آن را رفته رفته تغییر دهد.

بازی Spike City اثر جالبی است که گرافیک پیکسلی دارد و توانسته است با به کار گیری المان‌های تکراری، یک اثر اعتیادآور و سرگرم کننده و البته نوستالژیک را ارائه کند. بازی به طرز جالبی تند و سریع دنبال می‌شود و گیم پلی‌ای دارد که بازیکن را به خود جذب می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Spike City


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده