// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars

بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars اثری استراتژی با المان‌های نقش آفرینی است که می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و نبردهای آنلاین هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

اگر عاشق افسانه‌های شرقی باشید و در زمان کودکی‌تان کارتون‌ها و فیلم‌های افسانه‌ای ژاپنی و چینی را دنبال کرده باشید، حتما نام کارتون افسانه سه برادر را شنیده‌اید که در واقع نام Three Kingdoms بود. تا به‌امروز بازی و انیمیشن و فیلم‌های متعددی از شخصیت‌ها و محوریت داستان افسانه سه برادر ساخته شده است که برای نمونه می‌توان به سری Dynasty Warriors اشاره کرد. حال در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ اثری رفته‌ایم که از داستان‌های شخصیت‌های محبوب این سری نظیر گوان یو یا لی بو استفاده کرده است. بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars اثری کاملا آنلاین است که جدای از بخش چندنفره، دارای یک بخش داستانی ساده است که در جریان آن، شما در نقش قهرمان یکی از قبایل پا به دنیای بازی خواهید گذاشت و باید خائنین را از بین ببرید.

بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars

با انجام مراحل اصلی و فرعی می‌توانید خود را به‌سادگی لول‌آپ کنید

بخش داستانی و حالت تک‌نفره بازی صرفا شامل یک سری مراحل اصلی و فرعی مختلف می‌شود و تنها یک هدف دارد؛ آن هم این است که سطح شما بالا برود تا بتوانید در بخش چندنفره، خودی نشان دهید. با شروع بازی، از شما خواسته می‌شود تا قبیله خود را انتخاب کنید و شما موظف هستید از میان سه قبیله وی (Wei)، شو (Shu) و وو (Wu) یکی از‌ آن‌ها را انتخاب کنید و داستان را پیش ببرید. در ابتدا نحوه بازی کردن این بازی استراتژی همزمان به شما آموزش داده می‌شود. در اینجا جدای از قهرمان اصلی، می‌توانید از دو فرمانده دیگر نیز استفاده کنید و سیستم مبارزات، همانند بازی‌های نوبتی است که وقتی شما وارد یک میدان نبرد می‌شوید، دشمن نیز در سمت دیگر میدان نبرد قرار دارد و به‌ترتیب به یکدیگر حمله خواهید کرد و در انتها هر تیمی که بتواند نیروهای حریف را زودتر از پای درآورد برنده خواهد بود. تنها فرق سیستم گیم‌پلی بازی اندروید Three Kingdoms: Infinity Wars با سایر بازی‌های نوبتی این است که بازی فاقد آیتم‌هایی نظیر Potion و سایر آیتم‌های پشتیبان برای استفاده در طول مبارزات است و هر شخصیت نیز یک نوار انرژی دارد که با پر شدن‌اش، می‌توانید از قابلیت ویژه‌اش استفاده کنید و آسیبی جدی به دشمنان وارد کنید. حال هرچه جلو‌تر بروید، می‌توانید پایگاه اصلی خودتان را نیز ارتقا دهید تا مهمات بیشتری نظیر سکه‌های مختلف را کسب کنید و از این سکه در احضار فرمانده‌های بیشتر استفاده کنید یا آن‌ها را ارتقا دهید و قدرت‌شان را بیشتر کنید.

بخش چندنفره بازی موردی نیست که از همان ابتدا به‌سراغش بروید و باید حسابی خود را لول‌آپ و تیم خود را قوی کنید تا در مبارزات زنده بمانید

در بخش ارتقای فرماندهان بازی Three Kingdoms: Infinity Wars، بخشی وجود دارد که می‌توانید قدرت Awakening آن‌ها را آزاد سازید تا قدرت آسیب‌رسانی آن‌ها فوق‌العاده بالا برود. حال تیم سازنده به شکلی این بخش‌ها را قرار داده است که با لول آپ کردن بتوانید آن‌ها را آزاد کنید و برای باز کردن تمامی ویژگی‌های بازی، چاره‌ای جز بازی کردن و انجام مراحل مختلف ندارید و همین مورد سبب شده است بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars اثری جذاب باشد که شما را ساعت‌ها سرگرم خود نگه دارد. در کنار مراحل اصلی و فرعی، بخش دیگری به نام Warfare قرار دارد که در جریان آن شما با دیگر سرزمین‌ها به‌صورت آفلاین می‌جنگید و قدرت خود را بیشتر می‌کنید. در واقع این بخش تا اندازه‌ای شبیه بازی‌های کارتی است که شما با فرمانده‌های مختلف مقابله می‌کنید و با بردن آن‌ها، می‌توانید آیتم‌های بیشتری دریافت کنید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، تمرکز اصلی سازنده روی مبارزات گروهی و نبردهای آنلاین است. شما در دنیای بازی سایر بازیکنان را مشاهده می‌کنید که به سرزمین‌های مختلفی حمله می‌کنند.

بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars

حال دو حالت برای شما وجود دارد؛ اولین حالت این است که به دفاع از این سرزمین‌ها بروید و با بازیکنی که حمله کرده است، بجنگید یا اینکه شما نیز به وی ملحق شوید. برای اینکه مطمئن شوید کدام یک شانس بیشتری برای پیروزی دارد، می‌توانید بازی‌ آن‌ها را ابتدا مشاهده کنید و سپس نیروهای خود را اعزام کنید. در این میان بد نیست اشاره‌ای به گرافیک و طراحی‌های بازی موبایل Three Kingdoms: Infinity Wars داشته باشم. یکی دیگر از مواردی که Three Kingdoms: Infinity Wars را به اثری هیجان‌انگیز و جذاب در میان بازی‌های استراتژی تبدیل کرده است، افکت‌های گرافیکی است که هنگام مبارزات شاهد آن هستیم. هر حمله شما یک انیمیشن زیبا دارد و این زیبایی زمانی به اوج خود می‌رسد که از قابلیت ویژه فرماندهان استفاده می‌کنید که در این حالت شاهد یک انیمیشن سینمایی هستیم.

همچنین موسیقی‌های بازی نیز به‌خوبی کار شده‌اند و حس و حال نبردهای شرقی را به شما القا می‌کنند. در انتها بازی اندروید Three Kingdoms: Infinity Wars تجربه‌ای متفاوت در زمینه بازی‌های موبایل است که می‌توانید ساعت‌ها از آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Three Kingdoms: Infinity Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده