// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Heir of Light

بازی موبایل Heir of Light یک نقش آفرینی گسترده با یک گیم پلی طولانی است که می‌تواند برای مدت زیادی شما را پای خود بنشاند.

بازی‌های نقش‌آفرینی با اینکه همیشه نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارند و برای مدت زیادی هم بازیکنان را سرگرم می‌کنند، اما حداقل در پلتفرم موبایل، می‌توان نقش‌آفرینی‌هایی را یافت که نه سیستم پیچیده و سردرگمی داشته باشند و نه اینکه گیم‌پلی آن‌ها نیازمند صرف وقتی طولانی باشد؛ بازی‌هایی که همه چیز بر اساس سطح بازیکن طراحی شده است و تمام تلاش شما باید این باشد که با طی کردن مراحل مختلف، مهارت‌های خود را بالا ببرید و با باس‌های اصلی بازی یکی پس از دیگری سرشاخ شوید. البته که شاید این دسته از بازی‌ها برای گیمرهایی که به تاثیر مهارت خود بازیکن در بازی اهمیت می‌دهند، چندان خوشایند نباشد، اما قطعا نمی‌توان از سرگرم‌کننده بودن این آثار چشم‌پوشی کرد.

Heir of Light

باید حتما توجه داشته باشید که قهرمان‌های انتخابی شما برای هر نبرد، شیمی خوبی با هیرو اصلی برقرار کنند تا بتوانید از حداکثر توان شخصیت‌ها در مبارزات بهره ببرید

بازی اندروید و آیفون Heir of Light یکی از همین نقش‌آفرینی‌ها است که با روایت یک داستان ساده و سرراست، شما را وارد دنیایی از قهرمانان مختلف می‌کند که برای رهایی از تاریکی و بازگرداندن نور به جهان خود، باید با شیاطین و دشمنان مختلفی مبارزه کنند. گیم‌پلی بازی به طور کلی ساختار ساده‌ای دارد. قبل از شروع هر نبرد ابتدا چهار هیرو مختلف انتخاب می‌کنید که البته رویکرد هر کدام متفاوت است؛ برای مثال، بعضی از قهرمانان ضمن درگیری با دشمن، به بازیابی سلامتی دیگر هیروها هم کمک می‌کنند. همچنین یک قهرمان اصلی نیز وجود دارد که حتما باید در میان انتخاب‌های شما قرار بگیرد؛ چرا که حضور او باعث می‌شود بتوانید از قدرت‌های ویژه بقیه کاراکترها نیز استفاده بکنید و در صورتی که در میانه نبرد این شخصیت را از دست بدهید، به احتمال زیاد کارتان ساخته است.

وقتی وارد نبردها شوید، هر کدام از شخصیت‌ها به طور خودکار به مبارزه با دشمن می‌پردازند و شما فقط باید ضربات ویژه را به‌صورت نوبتی انتخاب کنید و سپس منتظر باز شدن قفل قدرت‌های اصلی هر کاراکتر باشید. اما این کار به قدری ساده است که حتی نیازی نیست برای انجام آن نیز به خود زحمت بدهید؛ چرا که با فعال کردن گزینه Auto، هوش مصنوعی بازی می‌تواند این کار را برای‌تان انجام دهد. در حقیقت همانطور که اول هم اشاره کردم، پیروزی یا شکست در نبردها، وابستگی بالایی به سطح هیروهای شما و سطح دشمن مقابل دارد. به همین دلیل هم فرق زیادی وجود نخواهد داشت بین اینکه شما خودتان قهرمانان را کنترل کنید یا اینکه این کار را به هوش مصنوعی بازی محول کنید. البته مهم‌تر از کارهایی که در میانه جنگ انجام می‌دهید، انتخاب دقیق هیروها قبل از بازی است. شما ضمن اینکه باید به سطح قهرمانان خود توجه داشته باشید، باید این را هم در نظر بگیرید که شیمی میان قهرمان اصلی با سه کاراکتر دیگر همخوانی داشته باشد؛ وگرنه هیرو اصلی نمی‌تواند قدرت ویژه شخصیتی را که در دسته او قرار ندارد فعال کند.

Heir of Light

با این حال، وابستگی به سطح مهارت‌ها باعث نمی‌شود که بازی موبایل Heir of Light به اثر کم ارزشی تبدیل شود. بازی سیستم غنی‌ای در آپگرید کاراکترها دارد و از طرفی نیز تنوع قهرمان‌ها و توانایی‌هایشان بسیار بالا است و مهم‌تر از همه این‌ها، کلی مرحله و قلمرو مختلف برای فتح کردن وجود دارد که انگیزه بالایی را به بازیکن برای ادامه بازی اعطا می‌کند. تازه از همه این‌ها هم بگذریم، بازی آیفون و اندروید Heir of Light از لحاظ بصری به موفقیت قابل‌قبولی دست یافته است که باعث می‌شود حتی از تماشای نبردها هم لذت ببرید. موسیقی حماسی بازی نیز به هرچه بهتر شدن این تجربه، کمک شایانی می‌کند. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Heir of Light


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده