// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Glitch Dash

Glitch Dash یک بازی رانر اول شخص متفاوت و چالش برانگیز با گرافیک چشم نواز و گیم‌پلی ساده است که به عکس‌العمل‌های سریع نیاز دارد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های رانر معمولا از سختی آنچنانی برخوردار نیستند و برای عموم بازیکنان گزینه‌ی خوبی برای وقت گذرانی محسوب می‌شوند. اما بر خلاف بسیاری از این دست بازی‌ها، Glitch Dash یک بازی دشوار است و با پیشرفت در بازی این چالش بیشتر هم خواهد شد. اما این مانعی برای تجربه‌ بازی نیست، زیرا محیط‌های بازی بسیار زیبا و پرجزییات طراحی شده‌اند و دست و پنجه نرم کردن با موانع بازی در این محیط‌ها لذت خاص خودش را دارد. سومین بازی منتشر از سازنده بازی David Marquardt برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS در نظر گرفته شده و میانگین نمره‌ی ۴.۴ ستاره از ۵ ستاره را از بازیکنان دریافت کرده است.

Glitch dash

Glitch dash یک رانر چالش برانگیز با مراحل رنگارنگ و جذاب است که به عکس‌العمل‌های سریع و  دقت بالا نیاز دارد

در اولین مرحله از بازی اندروید Glitch Dash، با یک مرحله ورودی روبه‌رو خواهید شد که کنترل‌های ساده‌ی بازی را به شما می‌آموزد. مانند اکثر بازی‌های رانر خودکار، برای پریدن انگشت خود را به سمت بالا، برای عبور از زیر موانع به سمت پایین بکشید. تغییر مسیر حرکت نیز با کشیدن به سمت چپ و راست صورت می‌گیرد. بازی از خط داستانی خاصی برخوردار نیست و هدف اصلی بازیکنان در هر مرحله این است که به خط پایان که نوعی پورتال است برسند. ماموریت جانبی بازی هم جمع آوری تمام الماس‌های بنفش است که در سطح این مراحل پراکنده شده‌اند. اما رسیدن به پورتال پایانی برای اولین بار بدون باختن بسیار سخت است. خوشبختانه می‌توان با تماشای ویدیوهای کوتاه یک چک‌پوینت (Checkpoint) رایگان را فعال کرد که کار بازیکن را برای به پایان رساندن مرحله آسان‌تر خواهد کرد. همچنین می‌توان از طریق تعدادی از خریدهای درون برنامه‌ای، چک‌پوینت‌های اضافی را خریداری کنید. دو بسته بزرگ خرید درون برنامه‌ای نیز در بازی وجود دارد.  ۹.۹۹ دلار برای باز کردن تمامی محتوای‌های بازی و ۱.۹۹ دلار برای باز کردن تعداد بی‌نهایت جان برای تجربه بازی. این جان‌های نامحدود تضمین می‌کنند که بازیکن می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهد بازی کند. در حقیقت، بازیکنانی که بازی را رایگان تجربه می‌کنند چندین محدودیت دارند که آنها را به سمت خریدهای درون برنامه‌ای مجاب می‌کند. این برای کسانی که می‌خواهند بازی را قبل از هرگونه هزینه‌ای تجربه کنند بسیار مناسب و عادلانه به نظر می‌رسد.

glitch dash

در مورد گیم پلی بازی باید گفت که این اثر نیز یک رانر خودکار آشنا است که البته به یک سطح بالاتر مهارت و دقت نیاز دارد. آنچه که واقعا بازی آیفون Glitch Dash را از اکثر رقیبان رانر خودکار جدا می‌کند این است که بسیار چشم نواز و رنگارنگ به نظر می‌رسد. گرافیک این بازی بسیار پر زرق و برق است، به خصوص اگر تنظیمات گرافیکی را در بالاترین حد و ۶۰ فریم بر ثانیه قرار دهید. البته بازی به خوبی بهینه‌سازی شده که در دستگاه‌های میان‌رده نیز عملکرد خوب و بی‌نقصی از خود به جا می‌گذارد.

حرکت بازی بسیار روان و بدون اشکال است. در زمینه طراحی مراحل و محیط‌های متنوع نیز سازنده بسیار خوب عمل کرده و محتوای بسیاری در بازی گنجانده است. صداگذاری بازی نیز بسیار هیجان انگیز است و موسیقی‌های تکنو و الکتریک بازی سفر شما در طول مراحل را جذاب‌تر می‌کند. glitch dash

 بازی Glitch Dash با توجه به سبک و هدف خود بازی خوبی محسوب می‌شود زیرا با ارائه دادن محتوای جدیدتر، خود را در سطح بالاتری نسبت به رقیبان قرار می‌دهد. ممکن است برای به پایان رساندن  برخی از سطوح سخت‌تر نیاز به استفاده از حافظه باشد، اما برای بازیکنانی که دنبال سختی بیشتر هستند، این تنها دلیل دیگری برای ادامه بازی خواهد بود. در حالی که امروزه بازی‌های رانر خودکار هیچ چیز جدیدی در چنته ندارند، Glitch Dash یک استثنا است و بازی پرمحتوایی به حساب می‌آید. اگر شما به دنبال یک رانر متفاوت و سخت هستید قطعا Glitch Dash باید در لیست دانلود شما قرار بگیرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Glitch Dash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده