// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Standoff 2

Standoff 2 یکی از بهترین بازی‌های اول شخص با گرافیک عالی و گیم‌پلی روان است که شباهت‌هایی انکار نشدنی به بازی پرطرفدار و نوستالژیک کانتر استرایک دارد.

نسخه دوم Standoff یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های اول شخص آنلاین، با پیشرفت‌های بسیاری در زمینه سرور و گرافیک و گیم پلی برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید به طور رایگان در دسترس است. این بازی که ساخته‌ی استودیوی Axlebolt است، با ارائه دادن یک تجربه‌ی آنلاین روان و گرافیک بسیار خوب روی گوشی‌های هوشمند و رفع نقاط ضعف نسخه اول در مهرماه سال ۱۳۹۶ با میانگین ۴.۵ از ۵ ستاره در اپ‌استور و پلی‌استور منتشر شده است. بازی کانتر یکی از پرطرفدارترین و خاطره‌انگیز‌ترین شوتر‌های منتشر شده تا به امروز است. Standoff 2 با داشتن شباهت‌های زیاد مثل نقشه‌ها و تیم‌ها و سلاح‌های مشابه، تجربه‌ای مانند کانتر را برای بازیکنان رقم خواهد زد.

standoff 2

در مورد گیم‌پلی بازی باید گفت که این بخش از بازی واقعا فوق‌العاده است؛ زیرا با وجود شباهت‌هایی به بازی‌های مشابه، تجربه‌ای بهتر و باکیفیت‌تر در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. تجربه‌ی بازی هم‌زمان با سایر بازیکنان در نقاط متفاوت جهان به صورت آنلاین بسیار لذت‌بخش است. نکته مثبت دیگری که Standoff 2 نسبت به سایر بازی‌های هم‌سبک خودش دارد این است که در ایران بدون نیاز به تغییر آی‌پی و با اینترنت همراه، بدون گیر کردن یا قطع شدن، گیم‌پلی‌ای روان و جذاب ارائه می‌دهد.

قبل از شروع تیراندازی و کشتن دیگر بازیکنان بازی، شما می‌توانید منطقه‌ای را که می‌خواهید در آن بازی کنید انتخاب کنید. سرورهای مختلفی برای بازی در دسترس است که به توجه به میزان شلوغی آنها رنگ‌ها تغییر می‌کند که می‌توان با انتخاب سرورهای نزدیک‌تر یا خلوت‌تر بازی روان‌تری را تجربه کرد. با توجه به اینکه بازی فاقد بخش داستانی است بیشتر زمان بازی کردن Standoff 2 به انجام ماموریت‌ها یا کشتن افراد بیشتر خلاصه می‌شود که به نوع بازی‌ای که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. بخش‌های متفاوتی مانند خنثی کردن بمب یا دث مچ (Death Match) در بازی وجود دارد که از یکنواخت شدن آن جلوگیری می‌کند.

standoff 2

از جنبه گرافیکی این بازی واقعا از استاندارد خوبی برخوردار است و به عنوان یک بازی اکشن با وجود گلیچ‌های گرافیکی بسیار محدود، در اکثر موارد بازی خوب عمل می‌کند. طراحی مدل‌های شخصیت‌ها به خوبی انجام شده و اجسام و شخصیت‌ها ظاهر خوبی دارند. انیمیشن‌های مختلفی برای حرکت و مرگ شخصیت‌ها و ری‌لود کردن سلاح‌ها در نظر گرفته شده است. با توجه اینکه بازی پر از تیراندازی است تیم سازنده به اهمیت خون توجه زیادی داشته است. خون در بازی خوب طراحی شده و پس از اصابت تیر، انیمیشن‌های مناسبی به نمایش در خواهد آمد. طراحی‌های بسیار زیادی برای سلاح‌ها و چاقوهای بازی در نظر گرفته شده که با توجه به سلیقه هر بازیکن با خریدهای درون برنامه‌ای قابل شخصی سازی است. سلاح‌ها در Stanfoff 2 نیز بسیار متنوع هستند که برای بازیکنان با سبک‌های متفاوت بازی راضی‌کننده خواهد بود. این بازی انواع سلاح، شامل اسلحه نوستالژیک AK-47 و همچنین کلت معروف Desert Eagle را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

standoff 2

گرافیک خوب به همراه نقشه‌ها و سلاح‌های آشنا برای طرفداران CS بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود

طراحی کنترل‌های بازی با توجه به کلید‌های فراوان برای بازی‌‌های اکشن در گوشی‌های هوشمند که از طریق لمس نمایشگر انجام می‌شود قابل قبول است. رابط کاربری و نقشه و اطلاعات سلامتی و سلاح‌ها نیز به خوبی در صفحه گنجانده شده که در گوشی‌های با صفحه کوچک نیز مشکلی ایجاد نشود. منوها هم به منظور راحتی دسترسی به بخش‌های مختلف بازی ساده طراحی شده‌اند.

در زمینه صداگذاری نیز بازی در سطح خوبی قرار دارد. افکت‌های صوتی بازی بسیار واقع‌گرایانه و خوب است. صداگذاری بخش‌ تیراندازی یا کشته شدن بسیار خوب انجام شده که بازیکن را به خوبی در فضای اکشن و هیجانی بازی قرار می‌دهد. موسیقی‌های بازی در بخش‌‌های متفاوت نیز به خوبی انتخاب شده و نمی‌توان به آن ایرادی گرفت.

standoff 2

به طور کلی، بازی Standoff 2 واقعا یک بازی اکشن فوق‌العاده است که شامل ویژگی‌های متنوع و زیادی می‌شود. بنابراین زمان آن است که شما بتوانید مهارت‌های خود را در نقشه‌ها و مسابقات متفاوت آزمایش کنید و در هر سطح بازی به مقام‌های بالا برسید. اگر از طرفداران بازی کانتر هستید و تاکنون نتوانسته‌‌اید تجربه‌ای نزدیک به آن را روی گوشی‌ هوشمند خود داشته باشید Standoff 2 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در فروشگاه‌های اندروید و iOS است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Standoff 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده