// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Lost in the Dungeon

بازی موبایل Lost in the Dungeon اثر ناب و چشم‌نوازی است که علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی را شدیدا سرگرم می‌کند و یکی از بهترین بازی‌های این سبک است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Lost in the Dungeon اثر جذابی در سبک نقش آفرینی است که توسط Eggon ارائه شده است و برای طرفداران بازی‌های کارتی، یک اثر ناب و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. این بازی با داشتن یک داستان درگیر کننده و داشتن گرافیک واقعا چشم‌نواز، توانسته است تا دل بازیکنان این سبک را به‌دست آورد و یک بازی لایق شان این ژانر ارائه کند.

همان‌طور که مشخص است، گیم پلی این بازی اندروید به صورت کارتی است و تمام کارهایی که شما در سیستم مبارزاتی و البته کسب لوت‌های بازی انجام می‌دهید، تماما با کارت‌های قدرت انجام می‌شود و هر بازیکن باید با داشتن استراتژی و طرح و برنامه‌ریزی مناسب بتواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد. بازی از آن جهت که در سبک نقش‌آفرینی دسته‌بندی شده است، همه چیز را به خود بازیکن محول کرده است تا بتواند شخصیت‌ها را ساخته و پرداخته کند و بهترین قدرت‌ها را برای رهایی از سیاه‌چال‌ها در اختیار داشته باشد. تمام وظیفه شما در بازی، تنها رهایی از سیاه‌چال‌های مختلف است و باید برای این منظور، آنقدر شخصیت‌های خود را قدرتمند کنید تا توان این کار را داشته باشند و بتوانند در مبارزات این راستا بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. بازی دارای بخش‌های متنوعی است و شاهد تجهیزات و شخصیت‌های بسیار خوبی در بازی هستیم. شما باید لوت‌ها و پاداش‌های بازی را در هر سفری که انجام می‌دهید، به‌دست آورید و بتوانید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید.

Lost in the Dungeon

شاید بتوان مهم‌‌ترین مشخصه بازی را سیستم مبارزاتی ساده و شهودی آن دانست که به صورت بصری طراحی شده است و شاهد تنوع بالایی در این قسمت هستیم. شما در این بازی می‌توانید استراتژی و عمق مبارزات خود را در نظر داشته باشید و از همه شخصیت‌های خود برای رقابت‌ها استفاده کنید. توجه کردن به مهارت هر کدام از بازیکنان اهمیت بالایی دارد و باید در این زمینه بتوانید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. خطر همیشه پشت گوش شما قرار دارد و باید لحظه به لحظه مراقب حرکات دشمنان و حرکت نیروهای خودی باشید تا سوتی ندهید. باید با کسب بیش‌ترین لوت‌ها به کار خود ادامه دهید و بتوانید در ماجراهای بعدی بازی به پیش بروید. گیم‌پلی بازی را می‌توان مخلوطی از شخصیت‌های مستقل و مکانیزم کارتی دانست که بیش‌ترین تاثیر را در بازی ایفا می‌کنند. این شخصیت‌ها هم تنوع بسیار بالایی دارند و هم اینکه هر کدام از آنها دارای داستان و مهارت خاصی در بخش داستانی و مبارزاتی است. این تنوع باعث می‌شود که بتوان طرح و استراتژی متنوع‌تری را پیاده‌سازی کرد و از این جنبه بتوان به دشمن ضربه وارد کرد. شما با هر کدام از شخصیت‌های بازی اخت پیدا خواهید کرد و خواهید دید که تا چه میزان می‌توانند به شما کمک کنند.

گرافیک این بازی آیفون یکی از نکات بارز و بسیار خوب آن است که با طراحی چشم‌نواز و واقعا زیبای خودش، سعی کرده است که تجربه بازی خسته‌کننده نشود و بازیکن همواره برای آن شوق داشته باشد. این طراحی و جلوه‌های ویژه، در حد مدرن و زیبایی قرار دارد و همه حرکات در سیستم مبارزاتی به خوبی دیده می‌شود. طراحی محیط‌ها و شخصیت‌ها نیز عالی کار شده است و صدای آنها نیز به خوبی با ریتم و اتمسفر داستان همراهی می‌کند. موسیقی نیز در پس‌زمینه کار خودش را به خوبی انجام داده است و شاهد یکنواختی نیستیم و تجربه لذت‌بخشی از آب درآمده است.

شما در این بازی می‌توانید شخصیت‌ها را سفارشی سازی و مهارت و تجهیزات آنها را بیش‌تر کنید. این روند لازمه موفقیت در بازی است و هر بازیکنی باید برحسب طرحی که برای ادامه دارد، بتواند شخصیت‌های خودش را بیش از پیش قدرتمند کند. ماجراجویی‌های بازی همگی روی سفرهایی که شما انجام می‌دهید، پیاده‌سازی شده است و هر کدام از این سفر‌ها می‌توانند دو نتیجه کلی برای شما داشته باشند: یا می‌توانید لوت‌های بسیاری را به‌دست آورید و قدرتمند شوید، یا اینکه به صورت سنگینی شکست بخورید و کلی لوت از دست بدهید. در واقع همین لوت‌ها هستند که اهمیت بالایی دارند و میزان قدرت شما و شخصیت‌های شما را تعیین می‌کنند.

Lost in the Dungeon

گرافیک خوب و طراحی عالی شخصیت‌ها سبب شده است که فانتزی بازی بسیار جذاب شود و بازیکن با علاقه زیادی به کشف در بازی بپردازد. در کنار این موضوع باید به گستردگی دنیای بازی نیز اشاره کرد؛ جایی که شما می‌توانید سیاه‌چال‌ها را نیز افزایش دهید و از مهارت‌ها و تجهیزات بسیار متنوع‌تری استفاده کنید. این روند باعث شده است که بازی نمره‌ای بسیار عالی را به‌دست آورد و یک جهش رو به جلو در زمره بازی‌های کارتی باشد.

بازی Lost in the Dungeon اثر نابی است که عاشقان سبک بازی‌های کارتی و نقش‌آفرینی را شگفت‌زده می‌کند. بازی از داستان بسیار غنی و جذابی برخوردار است و با داشتن سیستم مبارزاتی عالی، توانسته است که چندین بخش قدرتمند را برای یک بازی کامل ارائه دهد. این تنوع با گرافیک و جلوه‌های ویژه عالی بازی همراه می‌شود و یک تجربه چند ساعتی عالی را ارائه می‌دهد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lost in the Dungeon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده