نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

بازی های پولی ماه آوریل 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه آوریل شاهد انتشار بازی‌های موبایل پولی زیادی مخصوصا در سبک پازل بودیم که در این مطلب، نگاهی به بهترین آن‌ها خواهیم داشت. 

با تمام شدن ماه آوریل، مطابق رسم هر ماه سراغ معرفی بهترین بازی‌های اندروید پولی منتشر‌شده در این ماه می‌رویم. در ماه آوریل، بالاخره نسخه رسمی بازی Getting Over It with Bennett Foddy برای اندروید منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی اعتیادآور را روی گوشی‌هایشان تجربه کنند. از طرف دیگر، این ماه شاهد انتشار تعداد زیادی بازی باکیفیت در سبک پازل بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به Vandals و Steamburg اشاره کرد. در ادامه نگاه کوتاهی به چند بازی اندروید و آیفون با‌کیفیت پولی که در ماه آوریل منتشر شده‌اند، خواهیم داشت. 

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Getting Over It with Bennett Foddy

Getting Over It with Bennett Foddy

Getting Over It with Bennett Foddy از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند ساعت‌های طولانی مخاطب را درگیر کند

طی سال‌های گذشته همیشه بازی‌هایی بوده‌اند که با وجود اینکه ظاهر و کنترل بسیار ساده‌ای داشتند، خیلی زود در بین گیمر‌ها رواج پیدا کردند و در واقع، به یک اثر شدیدا همه‌گیر و اعتیادآور تبدیل شدند. Getting Over It with Bennett Foddy هم یکی از همین دست بازی‌ها است که چندی پیش برای کامپیوتر منتشر شد و خیلی زود به محبوبیت عجیبی دست پیدا کرد؛ به طوریکه اکثر یوتیوبر‌ها اقدام به تجربه این بازی و ثبت رکورد کردند و حتی محبوبیت بازی به شکلی بود که تعداد خیلی زیادی نسخه موبایل غیررسمی از آن هم منتشر شد که البته این نسخه‌ها به مرور زمان از فروشگاه‌ها حذف شدند. حال استودیو نودل‌کیک یک نسخه رسمی از این بازی را برای اندروید با قیمت ۵ دلار منتشر کرده است و اگر شما هم به تجربه این بازی علاقه دارید، می‌توانید با خرید آن Getting Over It with Bennett Foddy را روی گوشی اندرویدی خودتان تجربه کنید. 

Getting Over It with Bennett Foddy بازی به ظاهر ساده‌ای است و شخصیت اصلی آن، مردی سوار بر یک دیگ بزرگ است که باید با گیر دادن چکش بزرگ خودش به لبه‌ها از یک کوه بزرگ بالا برود. اما بر خلاف این ظاهر ساده، بازی شدیدا نیازمند زمان‌بندی دقیق و سرعت عمل بالا است و کوچک‌ترین اشتباهی به معنی شکست خواهد بود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Getting Over It with Bennett Foddy

Still Here بازی اندروید و آیفون

Still Here

در حالی که خیلی از ما بازی‌های چالش‌برانگیز و آن‌هایی را که توانایی‌هایمان را به چالش می‌کشند دوست داریم، اما این وسط گاهی هم بد نیست سراغ بازی‌های راحت‌تری برویم که می‌توانند به داشتن آرامش بیش‌تر کمک کنند. Still Here یکی از همین دست بازی‌ها است که در آن، گیمر در نقش شخصیتی قرار می‌گیرد که پس از یک مدت طولانی از خواب بیدار و متوجه می‌شود که انسان‌ها کاملا از بین رفته‌اند و حال فقط یک سری ربات در سیاره زمین زندگی می‌کنند. در طول این بازی دوبعدی، باید با این ربات‌ها ارتباط برقرار کنید و پازل‌هایی را که از این ارتباط آغاز می‌شوند، حل کنید. پازل‌های بازی بیش‌تر به این شکل هستند که باید یک آیتم خاص را پیدا کنید و در مکانی قرار دهید. حال برای این کار هیچ محدودیت زمانی یا محدودیت دیگری وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت در محیط بسیار زیبا و رنگارنگ بازی گشت و گذار کنید و آیتم مذکور را به دست بیاورید. دنیای زیبای بازی و ترکیب آن با موسیقی‌هایی گوش‌نواز، فضای آرامش‌بخشی برای بازی Still Here به وجود آورده است که تجربه این بازی را بسیار لذت‌بخش می‌کند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Still Here

Death Horizon VR

Death Horizon VR

Death Horizon VR همان‌طور که از نام آن هم می‌توان حدس زد، یک بازی واقعیت مجازی است که اخیرا برای هدست دِی‌دریم گوگل منتشر شده است. داستان بازی در یک پایگاه تحقیقاتی جریان دارد که انتشار ویروس T12 در آن باعث شده است اعضای آن، تبدیل به یک سری زامبی شوند. همین مساله نگرانی مقامات را از اینکه ممکن است این زامبی‌ها راهی به بیرون پیدا و مردم شهر را هم آلوده کنند افزایش داده است و به همین دلیل شخصیت اصلی بازی به این پایگاه اعزام می‌شود تا با کشتن تک تک این زامبی‌ها، این تهدید را از بین ببرد. Death Horizon VR یک بازی شوتر اول-شخص استاندارد و کمی هم ترسناک با تنوع نسبتا خوب محیط و سلاح است که می‌توانید آن را با قیمت ۸ دلار خریداری کنید و از تجربه یک بازی شوتر روی هدست گوگل لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Death Horizon VR

Returner 77 بازی اندروید و آیفون

Returner 77

Returner 77 جزو گرافیکی‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های موبایل است

بازی‌هایی که از گرافیک بسیار پر زرق و برقی بهره می‌برند، روی موبایل طرفداران خاص خود را دارند و افراد زیادی علاقه‌مند هستند تا از طریق این بازی‌ها، قدرت گوشی خودشان را محک بزنند و در عین حال، از تجربه یک بازی با گرافیکی شبیه به بازی‌های کنسولی لذت ببرند. Returner 77 یکی از همین دست بازی‌ها است که سازندگانش آن را به عنوان یک اثر پازل/ماجراجویی سه‌بعدی با داستان غنی و گرافیک فوق‌العاده توصیف کرده‌اند و خب بازی واقعا هم چنین ویژگی‌هایی دارد. در Returner 77 شما به عنوان یک انسان وارد سفینه فضایی مربوط به موجودات بیگانه می‌شوید که شاید در آن، دستاوردی داشته باشید که بتواند انسان‌ها را نجات دهد. در طول بازی شاهد روایت داستان از طریق صحنه‌های لایو اکشن خواهید بود و می‌توانید در محیط سه‌بعدی بسیار زیبای بازی گشت و گذار و پازل‌های مختلفی را حل کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Returner 77

Red Comrades 3 بازی اندروید و آیفون

Red Comrades 3

طرفداران بازی‌های ماجراجویی احتمالا با سری بازی Red Comrades آشنا هستند که در آن‌ها، در نقش دو شخصیت بامزه باید ماجرا‌های جالبی را پشت سر گذاشت. حال نسخه سوم این مجموعه اخیرا برای اندروید و آیفون در قالب یک بازی پولی منتشر شده است و این بار، باید به کمک دو شخصیت پیت و واسیلی جهان را نجات دهید! در واقع داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که این دو با استفاده اشتباه‌شان از یک دستگاه سفر در زمان باعث می‌شوند یک روستا به طور کامل به کشور آمریکا منتقل شود و همین مساله هم باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که روی کل جهان تاثیر می‌گذارند. حال شما باید با حل معما‌های مختلف این اشتباه را جبران کنید و در این راه می‌توانید از کمک یک سری کاراکتر‌های معروف این مجموعه هم استفاده کنید. در کل Red Comrades 3 یک بازی ماجراجویی جالب و بامزه است که طرفداران این سبک بازی‌ها از آن لذت خواهند برد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Red Comrades 3

Project Highrise بازی اندروید و آیفون

Project Highrise

در ماه آوریل شاهد انتشار چند بازی کامپیوتر برای اندروید و آیفون بودیم و Project Highrise هم یکی از همین بازی‌ها است. این محصول کمپانی کالیپسو که در سبک شبیه‌ساز است، ابتدا در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر منتشر شده بود و حال برای اندروید و آیفون هم در دسترس قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش یک معمار و مدیر، باید برجی بسازید که به بهترین برج در سطح شهر تبدیل شود. در این بین آزادی‌عمل بسیار بالایی در بازی خواهید داشت و برای مثال، می‌توانید یک برج تجاری بسازید و تاجرین مشهور را به حضور در برج‌تان ترغیب کنید یا اینکه سراغ ساخت یک برج مسکونی بروید که افراد زیادی در آن سکونت خواهند داشت. Project Highrise یک بازی شبیه‌ساز کامل و با‌کیفیت است که نسخه کامپیوتر آن هم در زمان انتشارش نقد‌های مثبتی دریافت کرده بود و حال تجربه نسخه موبایل آن می‌تواند بسیار جالب باشد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Project Highrise

بازی اندروید و آیفون Snake

Classic Snake Game Gold

اگر کنسول‌هایی مثل کنسول دستی آتاری یا حتی گوشی‌های قدیمی نوکیا بخشی از دوران کودکی شما بوده باشند، قطعا با بازی Snake آشنا هستید؛ بازی‌ای که در آن ابتدا یک مار بسیار کوچک را کنترل می‌کنید و باید با خوردن نقاطی که روی صفحه ظاهر می‌شوند، طول این مار را افزایش دهید و از طرفی هم مراقب برخورد به اشیا محیطی یا بدن خودتان باشید. حال استودیو ربل‌ایپس یک نسخه مدرن و امروزی از این بازی کلاسیک را برای اندروید منتشر کرده است. Classic Snake Game Gold یک بازی سه‌بعدی است که در آن، در نقش یک مار باید با خوردن میوه و قورباغه طول خودتان را افزایش دهید. به مرور زمان قادر خواهید بود مار‌های جدیدی را آزاد کنید و همچنین بازی محیط‌های متنوعی هم دارد که هرکدام از سبک طراحی و البته موانع منحصر‌به‌فردی بهره می‌برند. 

دانلود بازی اندروید Classic Snake Game Gold

Vandals بازی اندروید و آیفون

Vandals

اگر بازی‌های سری GO کمپانی اسکوئر انیکس مثل Deus Ex Go را تجربه کرده باشید، بلافاصله پس از شروع کردن بازی Vandals به شباهت بین این بازی‌ها و ساخته استودیو آن پی خواهید برد. در این بازی، شما در نقش شخصی قرار می‌گیرید که مهارتش، کشیدن نقاشی و طرح‌های هنری روی دیوار‌های شهر است. با این حال از آنجایی که این کار ممنوع است، وی باید مواظب پلیس‌ها باشد. از حیث گیم‌پلی، Vandals یک بازی پازل است که در هر مرحله آن که در شهر‌های بزرگ و مشهور دنیا جریان دارد، باید با دور زدن پلیس‌ها اقدام به کشیدن نقاشی روی دیوار‌ها کنید. بازی در مجموع ۶۰ مرحله مختلف دارد که این مراحل، در پنج شهر متفاوت جریان دارند. یادگیری کنترل و مکانیزم‌های بازی Vandals بسیار ساده است؛ با این حال پازل‌های بازی گاهی می‌توانند حسابی ذهن شما را به چالش بکشند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Vandals

Warhammer Quest 2 The End Times بازی اندروید و آیفون

Warhammer Quest 2: The End Times

وارهمر جزو مجموعه‌های فانتزی است که تا به امروز، بازی‌های زیادی با محوریت آن ساخته شده‌اند و جدید‌ترین این بازی‌ها هم Warhammer Quest 2: The End Times است که اخیرا برای اندروید منتشر شده است. در این بازی استراتژیک نوبتی، شما باید قهرمان‌های خودتان را در یک سرزمین درگیر جنگ هدایت کنید و در این راه، با انواع و اقسام دشمنان مبارزه داشته باشید. بازی در کل دارای ۱۰ مرحله داستانی است و در طول این مراحل، با دشمنان مختلفی رو‌به‌رو خواهید شد. همچنین شما می‌توانید قهرمان‌های خودتان را که تعداد آن‌ها چهار نفر است، به مرور زمان ارتقا دهید و تجهیزات جدیدی برای آن‌ها بخرید. به طور دقیق‌تر، در بازی شاهد بیش از ۲۰۰ سلاح و تجهیزات مختلف هستیم که با خرید آن‌ها می‌توانید قهرمان‌تان را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی و آماده نبرد کنید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times

Original Journey بازی اندروید و آیفون

Original Journey

Original Journey یکی از همان بازی‌هایی است که با ترکیب چندین سبک گیم‌پلی، سعی در ارائه تجربه جدید و متفاوتی دارند. در این بازی که تمامی طراحی‌های آن با دست صورت گرفته‌اند و به همین دلیل هم گرافیک خاص و زیبایی دارد، شاهد ترکیبی از سبک‌های پلتفرمر، اکشن و حتی دفاع از قلعه هستیم. در طول مراحل بازی، باید شخصیت خودتان را کنترل کنید و با وی، دشمنان را از بین ببرید. همچنین می‌توانید مواضع دفاعی خودتان را هم در نقاط مختلف نقشه برپا کنید تا کمک حال شما باشند. بازی Original Journey یک داستان جذاب هم دارد و در آن، شاهد تنوع بسیار بالایی از حیث سلاح هستیم. 

دانلود بازی اندروید Original Journey

بازی اندروید و آیفون Steamburg

Steamburg

در ماه آوریل ۲۰۱۸ شاهد انتشار بازی‌های پازل مختلفی بوده‌ایم و یکی از بهترین این بازی‌ها، Steamburg است. این بازی که فضایی سایبرپانک دارد، گیمر را در نقش یک پروفسور به نام وینسنت کورنلیوس قرار می‌دهد که باید با موجودات رباتیکی که در سطح شهر حضور دارند مبارزه کند. با این حال وینسنت به سلاح خاصی دسترسی ندارد و تنها می‌تواند از یک نوع بمب الکترونیکی استفاده کند که قادر به متوقف کردن فعالیت ربات‌ها برای مدتی کوتاه است. همچنین وینسنت می‌تواند حرکت کردنش را به شکلی برنامه‌ریزی کند که ربات‌ها وی را تعقیب کنند و در مسیر، با تسلا کویل‌ها برخورد داشته باشند که باعث مرگ‌شان می‌شود. بازی در مجموع ۳۲ مرحله دارد که در محیط‌های سایبرپانک بسیار زیبایی جریان دارند. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Steamburg

The Room Old Sins بازی اندروید و آیفون

The Room: Old Sins

سری The Room جزو بهترین بازی‌های پازل در پلتفرم موبایل است که تا به امروز چند نسخه مختلف از آن منتشر شده است. جدید‌ترین نسخه این مجموعه The Room: Old Sins است که چند وقت پیش برای آیفون منتشر شده بود و در ماه آوریل هم در اختیار دارندگان گوشی‌های اندرویدی قرار گرفت. در این بازی مشابه نسخه‌های قبل، باید پازل‌های سخت و چالش‌برانگیزی را حل کنید و در این بین، می‌توانید از داستان جذاب و پر رمز و راز بازی هم لذت ببرید. The Room: Old Sins همچنین مثل نسخه‌های قبلی این مجموعه، از حیث اتمسفر هم واقعا عالی است و بدون شک می‌توان این بازی را جزو بهترین‌های موبایل در سبک پازل دانست. 

دانلود بازی اندروید و آیفون The Room: Old Sins

بازی اندروید و آیفون Heirs of the Kings

RPG Heirs of the Kings

RPG Heirs of the Kings یک بازی ساخته استودیو ژاپنی کمکو است که در آن، در نقش شخصیت لورا قرار می‌گیرید و وارد یک ماجراجویی پر رمز و راز می‌شوید. بازی RPG Heirs of the Kings شباهت زیادی به بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک دارد و برای قسمت‌های گشت و گذار در محیط بازی، از دوربین ایزومتریک استفاده شده است و در قسمت‌های مبارزه هم وارد یک صفحه دیگر می‌شوید. در بازی RPG Heirs of the Kings علاوه بر لورا شخصیت‌های دیگری هم حضور دارند و همچنین می‌توانید با پیدا کردن عناصر مختلف، سلاح‌هایتان را شخصی‌سازی کنید و تاثیر آن‌ها روی انواع خاصی از دشمنان را بهبود ببخشید. RPG Heirs of the Kings همچنین گیم‌پلی طولانی‌ای دارد و در حال حاضر هم با تخفیف به جای ۸ دلار با قیمت ۵ دلار قابل خرید است. 

دانلود بازی اندروید RPG Heirs of the Kings

My Singing Monsters Composer بازی اندروید و آیفون

My Singing Monsters Composer

My Singing Monsters Composer علاوه بر سرگرم کردن مخاطب، اصول اولیه موسیقی را هم به وی یاد می‌دهد

My Singing Monsters Composer به نوعی نسخه جدید بازی My Singing Monsters است که مدت‌ها پیش منتشر شده بود و در آ، می‌توانستید هیولای موزیسین خودتان را تربیت کنید. حال در بازی My Singing Monsters Composer، می‌توانید هیولا‌های آن بازی را در کنار هم قرار دهید و یک گروه موسیقی داشته باشید. هر هیولا ویژگی‌های خاص خودش را دارد و باید بتوانید به شکل درستی از آن‌ها در گروه‌تان استفاده کنید. همچنین یک ابزار ساخت موسیقی هم در بازی وجود دارد که با استفاده از آن، قادر خواهید بود موسیقی‌های اورجینالی بسازید و با گروه‌تان آن‌ها را اجرا کنید. My Singing Monsters Composer علاوه بر جنبه سرگرمی، باعث خواهد شد تا موسیقی را هم به شکل سرگرم‌کننده‌ای یاد بگیرید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون My Singing Monsters Composer

بازی اندروید و آیفون Warp Shift

Warp Shift

Warp Shift به عنوان آخرین بازی لیست این ماه، محصول کمپانی مطرح دیپ سیلور است که آثاری چون Metro را از آن‌ها به یاد داریم. Warp Shift از آن دست بازی‌هایی است که در آن‌ها، جلوه‌های صوتی و بصری اهمیت زیادی دارند و سازندگان تلاش زیادی کرده‌اند تا بازی از این دو نظر، در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد. بازی Warp Shift در مورد دختری به نام پی و همراه او است که در هر مرحله، داخل یک محیط گیر افتاده‌اند و شما باید با تغییراتی که در محیط اعمال می‌کنید، آن‌ها را نجات دهید. در هر مرحله از بازی چالش‌های جدیدی انتظار شما را می‌کشند و با اثری رو‌به‌رو هستیم که حل کردن معما‌ها در آن، آن حس خوشایند موفقیت را به گیمر می‌دهد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Warp Shift


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده