// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Cat Knight Saga Special

بازی موبایل Cat Knight Saga Special تجربه‌ای متفاوت در زمینه بازی‌های موبایل را ارائه می‌دهد و برای کاربران کم سن و سال پلتفرم موبایل ساخته شده است.

با اینکه کاربران همیشه سعی می‌کنند سمت بازی‌های موبایل پرزرق و برق و عمیق بروند، اما عده‌ای هستند که به سمت بازی‌های کم سن و سال می‌روند؛ بازی‌هایی که برای رده‌سنی زیر هفت سال است اما هواداران زیادی دارد. با توجه این گفته، امروز به سراغ معرفی بازی موبایل Cat Knight Saga Special رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Cat Knight Saga Special روایت‌گر داستان دختری است که رویایی زیبا و رنگین دارد. رویای دخترک داستان این است که وارد دنیای گربه‌ها شود و بتواند با آن‌ها زندگی کند. روزی از این روزها گربه‌ای به خانه دخترک داستان می‌آید و آرزوی دخترک را برآورده می‌کند. البته در قبال این حرکت آن‌ها از شما می‌خواهند در مقابل هیولاها و موجودات بیگانه ایستادگی کنید تا بتوانید سرزمین گربه‌ها را از شر شیاطین خلاص کنید.

بازی Cat Knight Saga Special، با تمام بچگانه بودنش، درون مایه بزرگسالانه‌ای دارد

از این‌رو گیم‌پلی بازی دو حالت مختلف دارد؛ اولین حالت این است که شما در جهان بازی، مراحلی را انتخاب می‌کنید که شامل چند موج متفاوت دشمنان می‌شود. حال در میان موج دشمنان شما و تیم‌تان باید با هیولاهایی که در مسیرتان قرار داده می‌شوند، مبارزه کنید. شاید در نگاه اول فکر کنید با اثری با مبارزات نوبتی طرف هستید اما اصلا بازی دارای مبارزات نوبتی نیست. مبارزات بازی به صورت همزمان انجام می‌شوند و شما صرفا از قابلیت دخترک داستان و شخصیت‌های دیگر استفاده می‌کنید. برای مثال قدرت شخصیت اصلی بازی این است که می‌تواند پشتیبان شما باشد و ضربات شما را تقویت کند. از طرفی سایر هم‌تیمی‌های شما نیز ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که باید بدانید چه موقع از ویژگی کدام شخصیت استفاده کنید. با اینکه با اثری طرف هستیم که دنیای کودکان را به تصویر می‌کشد اما درون مایه بزرگسالانه‌ای دارد که قشر نوجوان را نیز سرگرم می‌کند. در انتهای هر مرحله نیز یک باس فایت هیجان انگیز برای شما تدارک دیده شده است.

اما به سراغ سبک دوم مبارزات بازی می‌رویم. حالت دوم مبارزات بازی اندروید و آیفون Cat Knight Saga Special، صرفا برای کسب آیتم‌های بیشتر است. این حالت نیز لذت خودش را دارد و نیازی نیست مبارزات خاصی را انجام دهید، صرفا وارد بخش Adventure می‌شوید و با فشردن گزینه Start، گربه‌های تیم‌ خود را به ماموریت می‌فرستید. حال در این بخش شما یک سطح دارید که هرچقدر سطح شما بالا برود، مراحل بیشتری از بخش «ماجراجویی» را آزاد خواهید کرد و بالطبع، آیتم‌های بهتری را دریافت می‌کنید. حال این آیتم‌ها به چه دردی می‌خورند؟ در دنیای بازی موبایل Cat Knight Saga Special، در بخش شخصی سازی بازی، می‌توانید تیم خود را تقویت کنید و گربه‌های بیشتری را در صورت آزاد سازی در تیم قرار بدهید. با این‌حال، مهم‌ترین بخش شخصی‌سازی به شخصیت اصلی داستان مربوط می‌شود که با دریافت آیتم و پول داخل بازی، می‌توانید لباس‌های متفاوتی را خریداری کنید. این لباس‌ها هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند و قدرت شما را در بخش‌های مختلف افزایش می‌دهند.

درکنار تمامی موارد گفته شده می‌توان به گرافیک و طراحی‌های پیکسلی و بامزه بازی در کنار میان‌پرده‌های آن اشاره کرد که حس و حال جالبی به بازی بخشیده است. با تمام این تفاسیر اگر دنبال بازی‌های کم سن و سال هستید که بتواند شما را برای مدتی سرگرم کند، بازی موبایل Cat Knight Saga Special می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cat Knight Saga Special


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده