// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dragon Nest M – Sea

بازی موبایل Dragon Nest M – Sea تجربه‌ای لذت بخش در میان بازی‌های نقش آفرینی با حال و هوای فانتزی است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در میان سبک‌های مختلف بازی‌های موبایل، بازی‌های فانتزی و نقش آفرینی نیز مخاطبان بی‌شماری دارند و استودیوهای بازیسازی متعددی را می‌بینیم که بازی‌هایی با محوریت این سبک می‌سازند. در این میان بازی موبایل Dragon Nest M – Sea یکی از همان بازی‌های خوش ساخت است که تجربه‌ی آن می‌تواند لذت بخش و سرگرم کننده باشد.  از نظر داستانی، بازی اندروید و آیفون Dragon Nest M – Sea روایت‌گر دنیایی است که توسط هیولاها مورد تهاجم قرار گرفته است و شما به‌عنوان یک قهرمان وظیفه دارید مردم را نجات داده و هیولاها را به صورت کامل از بین ببرید. داستان بازی با اینکه روایت ساده‌ای دارد اما لذت بخش است و نسبت به سایر بازی‌های این سبک، امیدوار کننده ظاهر می‌شود. از طرفی حال و هوای داستان و شخصیت‌ها نیز تا حدی به سری Dragon Quest شباهت دارند.

بازی موبایل Drago Nest M- Sea

بازی Dragon Nest M - Sea دارای پرداخت‌های درون برنامه برای آیتم‌های تزئینی است

از نظر گیم‌پلی نیز بازی موبایل Dragon Nest M – Sea توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد. از نظر حرکتی، یک آنالوگ در سمت چپ تصویر قرار گرفته است که از طریق آن می‌توانید شخصیت بازی را هدایت کنید و در سمت راست، یک دکمه اصلی برای شما تعبیه شده که همان دکمه ضربه زدن به دشمنان است. حال در اطراف دکمه سمت راست، یک سری دکمه دیگر قرار گرفته که مربوط به دفاع کردن و استفاده از قابلیت ویژه و مهارت‌های شما هستند. شاید با خود بگویید وجود این همه دکمه آزار دهنده است و بازیکن نمی‌تواند به خوبی از همه آن‌ها استفاده کند. در جواب باید بگویم که بله با نگاه کردن به این قضیه همچین صحبتی درست است اما زمانی که خودمان هدایت شخصیت اصلی را در دست می‌گیریم، می‌فهمیم که استفاده از این دکمه‌ها در زمان‌های مناسب کار بسیار ساده‌ و شدیدا لذت بخش است. همچنین بازی ویژگی جالب دیگری دارد و آن هم این است که می‌توانید به‌واسطه تغییر زاویه دوربین، بازی را از یک حالت سه بعدی، به حالت دو بعدی و دوربین ایزومتریک تغییر دهید.

نبود سیستم شخصیت سازی در اینجا مورد منفی به حساب نمی‌آید زیرا شخصیت‌های بازی خود تنوع و جذابیت بالایی دارند

از سوی دیگر بازی به شکلی طراحی شده است که می‌توانید روی مراحل بازی ضربه وارد کنید و شخصیت اصلی، خود به دنبال انجام مراحل می‌رود و شما صرفا مراحل بازی و کارهای جانبی دیگری را انجام می‌دهید. زمانی که وارد گیم‌پلی و دنیای بازی می‌شوید، از میان کلاس‌های مختلف، می‌توانید شخصیت‌های متفاوتی را انتخاب کنید؛ اگر علاقه‌مند به استفاده از شمشیر و جادو هستید، می‌توانید از کلاس Cleric استفاده کنید یا اینکه اگر علاقه‌مند به شخصیت تند و سریع با قابلیت‌های تهاجمی متعدد هستید، کلاس Assassin بهترین گزینه برای شما است. در جریان مراحل اصلی و فرعی بازی، شما وارد محیط‌های مختلفی می‌شوید که در جریان هر محیط باید هیولاها را بکشید تا در نهایت به یک باس فایت برسید. البته این نکته را هم بگویم که بازی در کل از نقشه‌های متفاوتی تشکیل شده است که هر نقشه، یک سری مرحله اصلی دارد و جدای از باس‌های هر مرحله، در انتها نیز یک باس فایت ویژه برای بازیکنان تدارک دیده شده است.

بازی موبایل Drago Nest M- Sea

نکته‌ی مهم در انجام بازی موبایل Dragon Nest M – Sea، ارتقای شخصیت و مهارت‌های‌تان است. در دنیای بازی جدا از اینکه لول آپ می‌شوید و می‌توانید مهارت‌های جدید یا قابلیت‌های ویژه مختلفی را آزاد کنید، می‌توانید آن‌ها را نیز ارتقا دهید تا در مبارزات چالشی بازی، مفید واقع شوند. همچنین یک بخش دیگر به نام Gear برای شما تعبیه شده است که در جریان آن می‌توانید از لباس و شمشیرهای مختلفی که در طول مراحل به دست آورده‌اید استفاده کنید. البته بازی دارای یک سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است که از طریق آن می‌توانید لباس‌های جدیدتری را خریداری کنید. البته، پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی به شکلی تعبیه شده‌اند که به هیچ‌وجه روی تجربه کلی هر بازیکن تاثیر گذار نباشد و صرفا شامل آیتم‌های تزئینی می‌شوند.

درانتها بازی اندروید و آیفون Dragon Nest M – Sea تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش است و اگر جزو هواداران بازی‌های نقش آفرینی مخصوصا سری Dragon Quest هستید، به هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dragon Nest M - Sea


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده