// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Corennity: Space Wars

بازی اندروید و آیفون Corennity: Space Wars با ارائه یک داستان قابل قبول، نبردهای فضایی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ اثری خواهیم رفت که آن‌چنان ویژگی و محتوای غنی‌ای ندارد، اما سرگرم‌کننده است و در جریان مراحلی که ارائه می‌دهد، داستانی قابل قبول را برای یک بازی موبایل روایت می‌کند و از طرفی مکانیزم‌های گیم پلی بازی به نحوی است که شما را از خود راضی نگه می‌دارد. بازی موبایل Corennity: Space Wars اثری است که در جریان آن می‌توانید وارد یک سفینه فضایی بشوید و موانع را از سر راه بردارید و در نهایت به مقصد برسید تا روند بازی پیش برود.

بازی موبایل Corennity: Space Wars

در دنیای بازی شما کنترل ربات سفینه‌ای شکلی به نام کورنیتی را در دست دارید

داستان بازی روایت‌گر زندگی انسان‌ها در سال ۲۹۸۷ است؛ زمانی که آن‌ها برای مقابله با بیگانگان فضایی دست به ساخت سلاح‌های رباتیک زده‌اند و ربات‌هایی را ساخته‌اند تا از آن‌ها مراقبت کنند. اما روزی از این روزها ربات‌ها علیه انسان‌ها می‌شوند و نبردی بزرگ صورت می‌گیرد. در این میان، یکی از گونه ربات‌های تخقیقاتی انسان‌ها که کورنیتی نام داشت، به‌دلیل کمبود بودجه متوقف شده بود. وظیفه این ربات جست‌وجوگر این بود که در اعماق فضا به‌دنبال منابع باشد. حال در پی اتفاقات رخ داده، بار دیگر این ربات فعال می‌شود و به‌محض فعال شدن‌اش، متوجه سیگنالی عجیب می‌شود. حال شما در نقش کنترل‌کننده ربات کورنیتی باید در سیاره‌های مختلف سفر کنید و به منبع این سیگنال ارتباطی برسید. با شروع بازی، خود را در یک سفینه فضایی پیدا می‌کنید که باید آن را کنترل کنید. در سمت چپ نواری را مشاهده می‌کنید که در واقع به شما می‌گوید که تا انتهای مسیر چقدر مانده است و حال با عبور از ۵۰ درصد مسیر، درواقع یک چک‌پوینت برای مرحله‌ای که در آن هستید در نظر گرفته شده است تا در صورت باختن، بتوانید از ادامه پیشرفت خود بازی کنید.

بازی موبایل Corennity: Space Wars

حال در طول مسیر خود یک سری موانع را مشاهده می‌کنید که بازی به شما زمان می‌دهد تا آن‌ها را از بین ببرید. البته در این راه باید سریع عمل کنید و رفته رفته با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، شاهد موانع چالش برانگیزتری هستیم. در مجموع بازی اندروید و آیفون Corennity: Space Wars دارای ۲۰ مرحله مختلف است که در هفت محیط متفاوت انجام می‌شود. البته در این میان به این نکته اشاره کنم که پنج مرحله ابتدایی بازی، رایگان هستند، اما سایر مراحل را باید خریداری کنید. جدای از تمامی موارد ذکر شده، مورد دیگری وجود دارد که بازی موبایل Correnity: Space Wars را به اثری باارزش تجربه کرده است و آن هم موسیقی‌های بازی است. زمانی که در منوی بازی قرار دارید و در حال انجام بازی هستید، موسیقی گوش‌نوازی را می‌شنوید که شدیدا با حال و هوای بازی هم‌خوانی دارد.

در انتها اگر قصد دارید برای مدتی کوتاه به سراغ بازی‌ای بروید که زیاد وقت‌تان را نگیرد و بتواند برای مدتی شما را حسابی سرگرم کند، بازی اندروید و آیفون Corennity: Space Wars می‌تواند بهترین گزینه باشد. همچنین بازی دارای تنظیمات گرافیکی است که با توجه به گوشی موبایل‌تان می‌توانید آن را تنظیم کنید و از همه جالب‌تر، بازی با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Corennity: Space Wars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده