نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bad 2 Bad: Delta

بازی موبایل Bad 2 Bad: Delta، یک بازی اکشن آفلاین است که به بهترین شکل از عهده‌ی سرگرم کردن بازیکنان بر می‌آید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

هر ساله با پیشرفت سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند، بازی‌های موبایلی نیز حجیم‌تر و گرافیکی‌تر می‌شوند. بازی‌های اکشنی همچون Modern Combat Versus یا PUBG Mobile از جمله بازی‌هایی هستند که با ارائه‌ی گرافیک کنسولی، امکان رقابت با دیگر بازیکنان را نیز به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند. اما محیط گرافیکی پر زرق و برق لزوماً تضمین کننده‌ی موفقیت یک بازی موبایلی نیست، گاهی اوقات بازی‌های تفننیِ سرگرم کننده با حجم کم، درست به اندازه‌ی بازی‌های حجیم و با گرافیک خوش ساخت، بازیکنانشان را به خود معتاد می‌کنند. بازی اندروید و آیفون Bad 2 Bad: Delta، یکی از همین بازی‌ها است که به بهترین شکل ممکن از عهده‌ی سرگرم کردن بازیکنانش بر می‌آید.

Bad 2 Bad: Delta

یکی از دلایلی که باعث می‌شود اکثرمان به بازی‌های موبایلی رو بیاوریم، این است که روزانه ساعات زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانیم. همه‌ی ما برای رفتن به سر کار، دانشگاه یا مدرسه مجبوریم مدتی را در اتوبوس، مترو یا تاکسی بگذرانیم. بازی‌های موبایلی ساده که بیش‌تر جنبه‌ی تفننی دارند، می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای پر کردن این اوقات باشند. بازی Bad 2 Bad: Delta، یکی از همین بازی‌هاست که به هنگام بازی کردنِ آن، متوجه گذر زمان نخواهید شد.

کیفیت ساخت بازی متناسب با آن چیزی است که بازیکن از چنین بازی‌هایی انتظار دارد

داستان بازی از این قرار است که پس از وقوع یک جنگ همگانی، جهان در حال حاضر در صلح به سر می‌برد، اما طولی نمی‌کشد که یک گروه تروریستی این صلح را به مخاطره می‌اندازد و اکنون این وظیفه‌ی شما است که در نقش سرگرد پَن، با پیدا کردن سرکرده‌ی این گروه تروریستی، صلح را به جهان بازگردانید. گیم پلی بازی نیز درست مثل داستان آن، ساده و روان است؛ به وسیله‌ی کلیدهای جهت‌های چپ و راست که در گوشه‌ی پایینِ صفحه‌ نمایش وجود دارند، می‌توانید به چپ و راست بروید و به وسیله‌ی کلیدی که در گوشه‌ی سمت راست قرار گرفته است نیز عمل شلیک کردن انجام دهید. با شروع بازی مقداری سکه دریافت خواهید کرد تا به وسیله‌ی آن‌ها به هنگام نبرد، تقاضای نیروی پشتیبانی کنید. برای انجام این کار کافی است تا کارت‌هایی که در پایین صفحه قرار گرفته‌اند لمس کنید تا نیرو‌های پشتیبانی برای کمک کردن به شما، خود را به میدان نبرد برسانند. ناگفته نماند که به وسیله‌ی این سکه‌ها می‌توانید مهمات یا جعبه‌ی کمک‌های اولیه هم خریداری کنید تا از این نظر نیز مشکلی به هنگام نبرد با دشمنان‌تان نداشته باشید. طبیعی است که هر چه عملکرد بهتری در هر مرحله داشته باشید، در پایان آن مرحله پول بیشتری دریافت خواهید کرد. کارت‌های پشتیبانی نیز قابل ارتقا هستند و در صورت آزاد کردن سایر شخصیت‌های قابل بازی می‌توانید به هنگام نبرد از آن‌ها به عنوان نیروی بک‌آپ استفاده کنید. علاوه بر بخش داستانی، Bad 2 Bad: Delta دارای دو حالت Hunt Mode و Hero Mode است؛ در حالت Hunt Mode به مصاف موج‌های بی‌پایانی از دشمنان خواهید رفت و در حالت Hero Mode نیز به نبرد تن به تن با شخصیت‌های مختلف بازی خواهید پرداخت.

Bad 2 Bad: Delta

محیط کارتونی و دو بعدی بازی با توجه به حجم آن از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. همچنین طراحی شخصیت‌های مختلف بازی که از حیوانات الهام گرفته شده‌اند نیز راضی کننده است. در مجموع کیفیت ساخت بازی متناسب با آن چیزی است که بازیکن از چنین بازی‌های موبایلی انتظار دارد.

بازی موبایل Bad 2 Bad: Delta یک بازی تفننی آفلاین است که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به بازی مورد علاقه‌تان دارد. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده و شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را برای تلفن‌های همراه خود دانلود کرده و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bad 2 Bad: Delta


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده