// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Craft Warriors

بازی اندروید و آیفون Craft Warriors به شما امکان بازسازی شهری قدیمی را برای دفاع از خود در برابر هجوم دشمنان می‌دهد.

در طول سال‌های گذشته به‌ویژه بعد از موفقیت بازی Clash of Clans در جهان، استودیوهای زیادی به سمت توسعه‌‌ی بازی‌های استراتژی با سبک و سیاق ساخته سوپرسل پیش رفتند. در بازی‌ Clash of Clans باید با ساخت پایگاه خود، ساختمان‌ها را ارتقاء دهید و با آموزش نیروها به سایر دهکده‌ها و بازیکنان حمله کنید. در این مقاله می‌خواهیم بازی جدیدی را با ویژگی‌های مشابه کلش اف کلنز معرفی کنیم که در آن با ورود به جزیره‌ای معلق به نام اسکای‌لند باید قلمرو خودتان را بسازید.

بازی Craft Warriors

بازی امکان ساخت شخصیت‌ها را با توجه به سلیقه بازیکن می‌دهد

شروع بازی Craft Warriors با انتخاب قهرمان‌تان از میان نژادهای مختلف آغاز می‌شود. در حقیقت منظور از نژاد، تعلق هر یک از قهرمان‌ها به یکی از کشورهای جهان است و از سامورایی بگیرید تا وایکینگ‌ها و رومی‌ها در این بازی حضور دارند. با آغاز بازی و ورود به جزیره معلق اسکای‌لند با خرابه‌ای روبه‌رو می‌شوید که نیازمند بازسازی است. بازی به‌ویژه در زمینه محتوا امکانات متفاوتی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد و از تنوع نیروها بگیرید تا ساختمان‌هایی که هرکدام قابلیت بازسازی و ارتقاء دارند، همه ترفندها و خصوصیات متفاوتی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. اما مهم‌ترین ویژگی‌ بازی، مبارزات آنلاین آن است. در جریان بازی باید با ساخت معدن‌ها و ذخیره منابع،‌ ارتشی از سربازهای کارکشته را آموزش دهید و سپس با جستجو به صورت آنلاین، به اسکای‌لند سایر بازیکنان حمله کنید. وجود استراتژی‌های دفاعی و حمله در بازی و آزادی بازیکنان در نحوه تدارک حمله یا چیدمان پایگاه برای دفاع، باعث شده تا تنوع زیادی را در گیم‌پلی شاهد باشیم.

در چند سال اخیر و به‌ویژه بعد از انتشار بازی Minecraft، نوع جدیدی از بازی‌های به ظاهر پیکسلی در میان استودیو‌ها باب شد. برخلاف بازی‌های پیکسلی قدیمی، در بازی‌های جدید پیکسل‌ها جای خود را به بلوک‌های رنگارنگ داده‌اند که با قرارگیری در کنار یکدیگر شخصیت، ساختمان‌ها و دنیای جدیدی را ایجاد می‌کنند. بازی Craft Warriors دنیایی کاملا سه ‌بعدی دارد و می‌توانید از ظاهر شخصیت‌ها، سازه‌ها و در مجموع گرافیک فانتزی بازی لذت ببرید. در این بازی همچنین در کنار انسان‌ها، موجودات افسانه‌‌ای نظیر گوبلین‌ها نیز حضور دارند. یکی از امکانات جذاب Craft Warriors، قابلیت ساخت شخصیت‌های بازی است. توسعه‌دهندگان در یک نوآوری جالب،‌ اجازه داده‌اند تا بازیکن تمام نیروهای خود را از لحاظ ظاهری طراحی کند. شما همچنین می‌توانید به کمک شخصیت‌هایی که خودتان ظاهر آنها را انتخاب کرده‌اید به دشمنان حمله کنید. وجود ادیتور با جزئیات برای طراحی چیدمان پایگاه، ساخت کلن برای حضور در کنار سایر بازیکنان و امکان ارتقاء سلاح نیروهای تهاجمی از دیگر قابلیت‌های قابل اشاره بازی Craft Warriors است.

بازی Craft Warriors

هرچند در حال حاضر بازی‌های استراتژی متفاوتی در گوگل‌پلی و اپ‌استور در دسترس علاقمندان قرار دارد، اما هنوز هم تجربه بازی‌های جدید، خالی از لطف نیست. وجود بخش آنلاین جذاب، تنوع در طراحی نیرو، آزادی بازیکنان در چیدمان متفاوت اسکای‌لند و دنیای زیبای بازی، همگی بازی Craft Warriors را به محصولی باکیفیت تبدیل کرده است. هرچند خریدهای درون برنامه‌ای بخشی از بازی است، اما به نظر می‌رسد که بدون انجام این دست خریدها نیز می‌توانید در بازی پیشروی کنید. از طرفی برای ظاهر شخصیت‌ها نیز فروشگاهی مجازی در نظر گرفته شده است که با ورود به آن می‌توانید طراحی‌های جدید را خریداری و آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Craft Warriors


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده