نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Thomas & Friends Minis

بازی موبایل Thomas & Friends Minis که بر اساس مجموعه‌ی کارتونی «توماس و دوستان» ساخته شده است به بازیکنانش این امکان را می‌دهد تا با استفاده از خلاقیت خود مسیرهای ریلی جالبی را طراحی کنند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

«توماس و دوستان» یک سریال انیمیشنی مخصوص کودکان بوده است که اولین بار در سال ۱۹۸۴ از شبکه‌ی بریتانیایی ITV پخش شد. این سریال از سری کتاب‌های ویلبرت آدری اقتباس شده و از جمله کارتون‌هایی است که بخش‌هایی از آن از صدا و سیمای کشورمان نیز پخش شده است. داستان این سریال در مورد لوکوموتیوی به نام توماس و ماجراجویی‌های او به همراه دوستانش است. در این مطلب قصد داریم تا بازی اندروید و آیفون Thomas & Friends Minis را معرفی کنیم که براساس این مجموعه ساخته شده و از ایده‌ی جالبی بهره می‌برد.

Thomas & Friends Minis

معمولا انیمیشن‌هایی که بر اساس اسباب‌بازی‌ها ساخته می‌شوند یا شخصیت‌های آن‌ها به گونه‌ای هستند که بتوان از روی آن‌ها اسباب‌بازی ساخت، بخش اعظمی از سودآوری خود را مدیون فروش اسباب‌بازی‌هایشان هستند. مجموعه‌ی «توماس و دوستان» نیز از این قاعده مستثنی نیست. قطارهای این سریال از جمله اسباب‌بازی‌های محبوب میان انواع و اقسام قطارهای اسباب‌بازی هستند. کاری که سازندگان بازی Thomas & Friends Minis انجام داده‌اند، ارائه‌ی این اسباب‌بازی‌ها به شکل مجازی برای پلتفرم موبایل بوده است. در واقع سازندگان بازی به بازیکن این اجازه را داده‌اند که ایده‌های مختلف خود را برای طراحی و ساخت مسیرهای ریلی با فراغ بال کامل در محیط بازی پیاده سازی کند. با ورود به محیط بازی تعدادی از مجموعه قطارهای مختلف بازی به همراه ریل‌ها، تونل‌ها و... را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد تا به وسیله‌ی آن‌ها ساخت و ساز خود را در محیط بازی آغاز کنید. هر مجموعه دارای یک زمین مستطیل شکل است که از کنار هم قرار گرفتنِ تعدادی خانه‌ی مربعی شکل، تشکیل شده است. هر کدام از این خانه‌ها در واقع محل قرارگیری یک بخش از ریلی است که قرار است توسط شما ساخته شود. در واقع کاری که شما باید در بازی انجام دهید، قرار دادن بخش‌های مختلف ریل در هر کدام از این خانه‌ها و ساختن یک مسیر کامل برای قطارتان است.

به ازای هر سه چرخ‌دنده‌ای که جمع‌آوری می‌کنید، یک جایزه دریافت خواهید کرد

مجموعه‌های رایگان بازی شامل چهار زمین سبز رنگ و سه مجموعه‌ی آبی رنگ می‌شوند؛ زمین‌های سبز رنگ در واقع مجموعه‌هایی هستند که در آن‌ها آزادانه می‌توانید به ساخت ریل‌ها‌ی مورد نظرتان بپردازید و ایده‌های مختلف خود را در آن‌ها پیاده سازی کنید اما مجموعه‌هایی که با رنگ آبی مشخص شده‌اند در واقع مسیرهای از پیش ساخته شده‌اند، تنها کاری که در این مجموعه‌ها می‌بایست انجام دهید، قرار دادن بخش‌های مختلف ریل در محل‌های از پیش تعیین شده است. پس از اتمام ساخت مسیر در هر دو نوع مجموعه (چه آن‌هایی که کاملاً زاییده‌ی خلاقیت‌تان هستند و چه آن‌هایی که مسیرهای از پیش ساخته شده‌اند)، می‌توانید قطارهای خود را در آن‌ها قرار دهید و شاهد چگونگی طی شدن مسیر توسط آن‌ها باشید. هر از چند گاهی یک چرخ‌دنده‌ی طلایی رنگ در بخش‌های مختلف مسیر ظاهر می‌شود. در صورتی که مسیر قطارتان را به گونه‌ای تنظیم کنید تا از این چرخ‌دنده عبور کند، به ازای هر سه چرخ‌دنده‌ای که جمع‌آوری می‌کنید، یک جایزه دریافت خواهید کرد. این جایزه می‌تواند یک قطار جدید یا یک وسیله‌ی تزئینی جدید یا یک مسیر از پیش ساخته شده‌ی جدید باشد.

Thomas & Friends Minis

بازی Thomas & Friends Minis یک بازی تفننی جالب است که به شما این امکان را می‌دهد تا مجموعه‌ای از قطارهای اسباب بازی را روی گوشی خود به همراه داشته باشید تا در اوقات فراغت‌تان خاطرات کودکی خود را به وسیله‌ی آن‌ها بازسازی کنید. اگر چه که بازی Thomas & Friends Minis حال و هوای کودکانه‌ای دارد اما تجربه‌ی آن برای کسانی که با سری کارتون‌های «توماس و دوستان» خاطره داشته‌اند، خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Thomas & Friends Minis


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده