// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Bricks Breaker Puzzle

بازی اندروید و آیفون Bricks Breaker Puzzle محصول ساده، اما پر محتوایی است که تجربه‌ای مشابه با بازی Ballz از کمپانی کچاپ را ارائه می‌دهد.

کافی است تا در شهر تهران یک بار وارد مترو یا اتوبوس‌های BRT شوید تا افرادی را ببینید که در حال تجربه بازی ساده اما جذابی هستند. بازی ‌Ballz ساخته کمپانی کچاپ یکی از بهترین بازی‌های کم حجمی است که تاکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده و توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. در این بازی باید با استفاده از توپ، کاشی‌های رنگی را از بین ببرید. در جریان بازی کاشی‌هایی رنگارنگ، هریک با شماره‌ای از سمت بالا به پایین حرکت می‌کنند و شما باید با توجه به تعداد توپی که جمع‌آوری کرده‌اید، به شکلی آنها را هدف بگیرید که رقم روی کاشی‌ها صفر شود و آنها از بین بروند. در این مقاله قصد معرفی بازی اندروید و آیفون Bricks Breaker Puzzle را داریم که هرچند از نظر گیم‌پلی شباهت‌هایی به Ballz دارد، اما در محتوا، ویژگی‌های متنوع‌تری را در اختیار بازیکن می‌گذارد.

بازی Bricks Breaker Puzzle
بازی Bricks Breaker Puzzle
بازی Bricks Breaker Puzzle
در کنار حالت آفلاین می‌توانید به صورت آنلاین به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید

بازی Bricks Breaker Puzzle شروع سریعی دارد و باید بدون هیچ وقفه‌ای به سرعت خود را برای پرتاب توپ به سمت کاشی‌های پرشمار آماده کنید. به‌ویژه در زمینه گیم پلی، Bricks Breaker Puzzle شباهت بی‌چون و چرایی به Ballz دارد و مانند این بازی باید با توپ‌های خود کاشی‌ها را از بین ببرید. اما محتوای پرشمار بزرگ‌ترین ویژگی Bricks Breaker Puzzle به حساب می‌آید. بازی دارای حالت‌های مختلف کلاسیک، دونفره آنلاین و حالتی به نام ۱۰۰ توپ است که می‌توانید با توجه به علاقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. حالت کلاسیک به‌ویژه یک کپی برابر اصل از بازی Ballz است و با هربار پرتاپ توپ کاشی‌ها یک خانه به سمت پایین حرکت می‌کنند. اما مهم‌ترین تفاوت Bricks Breaker Puzzle با بازی‌های مشابه حالت آنلاین آن است. در این حالت می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنی دیگر برای از بین بردن تعداد بیشتر بلوک‌ها رقابت کنید. هر یک از بازیکنان به صورت جداگانه و مشابه با حالت تک‌نفره توپ‌های خود را در جهت موردنظرشان پرتاپ می‌کنند و در نهایت بازیکنی که تعداد بیشتری از کاشی‌ها را از بین برده باشد با محاسبه امتیاز پیروز می‌شود.

بازی Bricks Breaker Puzzle همینطور پاورآپ‌‌‌ها را در دسترس بازیکنان قرار داده است. با استفاده از پاورآپ‌ها می‌توانید تعداد توپ‌های خود را دوبرابر کنید یا با توجه به نیازتان قدرت توپ‌ها را برای مواقعی که در خطر شکست هستید افزایش دهید. هر یک از این آیتم‌ها با استفاده از خریدهای درون برنامه‌‌ای به‌دست می‌آیند و در نتیجه برای پیروزی آسان‌تر باید کمی‌ از جیب هزینه کنید. از طرفی محیط خاکستری و تاریک Bricks Breaker Puzzle در جایگاه خود جذاب است. سادگی از توپ‌ها گرفته تا کاشی‌ها در سراسر بازی حفظ شده است و در حقیقت سادگی بازی باعث شده تا آسان‌تر روی هدف تمرکز کنید.

بازی Bricks Breaker Puzzle
بازی Bricks Breaker Puzzle
بازی Bricks Breaker Puzzle

بازی Bricks Breaker Puzzle محصولی باکیفیت برای علاقمندان به بازی Ballz است که در کنار ارائه چالش‌های کلاسیک، امکان رقابت به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده است. طراحی ساده مراحل، وجود حالت‌های متفاوتی که به صورت تصادفی مراحلی متنوع را در مقابل بازیکنان می‌گذارند، در کنار بخش تکنفره با مراحلی جذاب، همگی ساخته mobirix را ارزشمند می‌کنند. با توجه به رایگان بودن این بازی برای پیروزی در مراحل بالاتر احتمالا به خریدهای درون برنامه‌ای نیاز خواهید داشت؛ هرچند بدون هزینه هم می‌توانید در حالت کلاسیک یا آنلاین با سایر بازیکنان رقابت کنید. اگر به چالش علاقمندید، Bricks Breaker Puzzle همینطور بخش چالشی ویژه‌ای را با ۱۰۰ توپ دارد که در انتظارتان است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bricks Breaker Puzzle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده