// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

معرفی بازی موبایل Band of Badasses

بازی اندروید و آیفون Band of Badasses داستان چند قهرمان را روایت می‌کند که می‌خواهند جهان را از دست بیگانگان نجات دهند.

بازی‌های دوبعدی ساید اسکرولینگ به ویژه‌ در گوشی‌های موبایل به دلیل مکانیزم گیم‌پلی منحصر به فردی که دارند، محبوب هستند. وجود قابلیت حرکت خودکار در این دست بازی‌ها و همینطور قابلیت‌های شخصی‌سازی، گرافیک فانتزی و سایر محتوا باعث شده است تا بسیاری از بازیکنان با نصب بازی‌های ساید اسکرولینگ به دنبال ثبت رکورد‌های جدید باشند و در فضایی رقابتی به صورت آنلاین با سایر بازیکنان برای کسب امتیاز بالاتر رقابت کنند. در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Band of Badasses را معرفی کنیم که در کنار شخصیت‌های دوست‌داشتنی، گیم‌پلی اعتیادآوری را نیز دارد.

بازی Band of Badasses
بازی Band of Badasses
بازی Band of Badasses
هر یک از ۶ قهرمان Band of Badasses شیوه مبارزه متفاوتی دارند

داستان Band of Badasses از جایی آغاز می‌شود که فضایی‌ها به زمین هجوم آورده‌اند و ساکنین زمین در ناامیدی به سر می‌برد. اما انسان‌ها هنوز هم به لطف نیروهای ویژه امیدی را در دل دارند. بازی سایداسکرولینگ Band of Badasses روایتگر تلاش نیروهای ویژه برای از بین بردن فضایی‌ها است و برای اینکار شما می‌توانید از میان ۶ شخصیت، یکی را برای تار و مار کردن بیگانگان انتخاب کنید. با ورود به بازی شخصیت‌اصلی به صورت خودکار حرکت می‌کند و در حقیقت تنها وظیفه بازیکنان پرش از روی موانع، کشتن دشمنان و جمع کردن سکه‌ها است. البته با توجه به سرعت سرسام‌آور گیم‌پلی، باید نهایت دقت را در جابه‌جا کردن سریع قهرمان خود داشته باشید. Band of Badasses مانند بسیاری از بازی‌های مشابه، گیم‌پلی بی‌پایان دارد و با توجه به فاصله طی شده، می‌توانید جایگاه خود را در لیدربورد تغییر دهید. از طرفقی هریک از شخصیت‌ها نیز قدرت متفاوتی دارند، هرچند در عملکرد تفاوت محسوسی را حس نخواهید کرد.

بازی Band of Badasses همینطور ماموریت‌ها و اهداف تشویقی را برای ترغیب بازیکنان ارائه می‌دهد. طی کردن فاصله‌ای خاص، کشتن تعداد مشخصی دشمن یا پرش دوگانه از روی موانعی مانند لیزر، از جمله ماموریت‌هایی هستند که باید با انجام دادن آنها پول لازم برای آزاد کردن شخصیت‌های جدید را جمع‌آوری کنید. از طرفی شما می‌توانید با شرکت در رویدادهای روزانه و باز کردن صندوقچه‌ها سکه بیشتری را نیز به دست بیاورید. اما طراحی ساده مراحل دیگر ویژگی‌ مثبت این بازی است،‌ با هر بار شکست، مرحله را از جای جدیدی آغاز می‌کنید. زمینی کویری، جنگلی سرسبز یا حتی پایگاه فضایی‌ها هر کدام جذابیت خودشان را دارند و می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید.

دانلود از آپارات

Band of Badasses، بازی سرگرم‌‌کننده، چالشی و اعتیادآوری است که با جلوه‌های بصری خود می‌تواند تا مدتی شما را سرگرم‌ کند. با این حال، باید به Band of Badasses به عنوان تجربه‌ای کوتاه مدت نگاه کرد که بعد از مدتی خسته‌کننده می‌شود و احتمالا مجبور خواهید شد تا به سراغ بازی‌های سایر کمپانی‌ها بروید. با توجه به رایگان بودن Band of Badasses، ساخته WHAT از خریدهای درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Band of Badasses


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده