// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل AIIA

بازی موبایل AIIA یکی از بهترین بازی‌های اکشن است که با گرافیکی بالا و داشتن بخش‌های متنوع، بسیار هیجان‌انگیز ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی موبایل AIIA اثر فوق‌العاده هیجان‌انگیزی در سبک اکشن است که توسط CLGamez عرضه شده است و به حق یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هک اند اسلش و سکان‌دار تجربه جذاب و لذت‌بخشی است که فراتر از تجربه یک بازی روی پلتفرم موبایل محسوب می‌شود. بازی هر آنچه می‌خواهید برای‌تان دارد و قطعا شگفت‌زده‌تان می‌کند.

گیم پلی این بازی اندروید طوری است که باید با شخصیت اصلی بازی همراه و در محیط بازی به رقابت و کشتن دشمنان خود مشغول شوید. شما باید حرکت کنید و هر هیولا و موجود عجیب و غریبی را که می‌بینید از بین ببرید و از قدرت‌های ویژه خود استفاده کنید. بازی یادآور بهترین بازی‌های هک اند اسلش ویدیو گیمی است و یک تجربه هیجان‌انگیز روی پلتفرم موبایل به شما هدیه می‌دهد. قدرت‌هایی که شما در بازی دارید، به چند دسته تقسیم می‌شود و از سلاح‌های ویژه گرفته تا فینیشرهای نابود کننده، همگی می‌توانند تجربه نابی را برای بازیکنان ایجاد کنند. این تجربه به قدری روان و لذت‌بخش است که دوست دارید همین‌طور تا آخر مراحل پیش بروید و تا می‌توانید دشمنان خود را نابود کنید. در انتهای هر مرحله باس‌های خاص و غول پیکری را مشاهده خواهید کرد که باید با خلاقیت با آنها روبه‌رو شوید و تا می‌توانید ضربات مهلک را وارد کنید و جاخالی بدهید. در این شرایط استفاده از قدرت‌های ویژه که عموما به صورت صاعقه و طوفان‌های سهمگین هستند، می‌تواند کارگشا باشد.

AIIA

گرافیک بازی از بهترین المان‌ها بهره برده است تا بتواند جلوه ویژه خاصی را برایتان به ارمغان بیاورد و تا می‌تواند چشم‌نواز و دل‌ربا ظاهر شود. بازی اتفاقا در این امر موفق ظاهر شده است و در هنگام تجربه بازی، احساس خواهید کرد که یکی از بهترین بازی‌های مدرن چند سال اخیر را تجربه می‌کنید. موسیقی بازی به خوبی با شخصیت‌ها جور در می‌آید و در هنگام مبارزات نیز حس و حال خوبی را منتقل می‌کند. شخصیت‌های متنوعی که در بازی حضور دارند، همگی از طراحی شخصیتی خوبی بهره برده‌اند و شما با ادامه دادن مراحل، می‌توانید بیش‌تر با آنها آشنا شوید. یک پری پروازکنان نیز کنار شما حضور دارد و در هنگام مشکل می‌تواند در مبارزات، کمک‌های زیادی به شما بکند. نقشه‌ای که در اختیار دارید، کل محیط بازی را به شما نشان می‌دهد و اتفاقا وسیع بودن آن، تجربه‌ای ناب و فراموش‌نشدنی را به شما خواهد داد؛ تجربه‌ای که در فصول و محیط‌های مختلف جریان دارد و چالش‌های خاصی در هر کدام از آنها انتظار شما را می‌کشد.

اما بخش‌های متنوع زیادی در بازی قرار داده شده‌اند که تجربه بازی را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کنند. وجود سلاح‌های متنوع که می‌توانید خریداری کنید، سپرهایی که از جان شما محافظت می‌کنند و همچنین قدرت‌های خاص که به صورت کارتی در اختیارتان قرار دارند و حتی می‌توانید با ترکیب این کارت‌ها، قدرت‌های خارق‌العاده‌تر و خلاقانه‌ای را به سلیقه خودتان بسازید. این بازی فانتزی برای آن‌ دسته از علاقه‌مندان بازی‌های ژاپنی، یک تجربه بی نظیر را ارائه خواهد کرد و قطعا تنوع در همه بخش‌ها، ساعت‌ها سرگرمی‌ را برایتان به دنبال خواهد داشت؛ پس باید فرصت را از دست ندهید و کاوش در بازی شروع کنید. قابلیت آپگرید سلاح‌ها و نیروها در بازی وجود دارد و به ناچار، باید برای پیروزی بر باس‌های قدرتمند بازی، حتما از این آپگریدها استفاده و ضربات خود را مهلک‌تر کنید.

با توجه به آنلاین بودن این بازی اکشن اندروید، سازندگان بخشی را تحت عنوان Guild قرار داده‌اند که می‌توانید در آنها عضو شوید و در چالش‌های گروهی و آنلاین شرکت داشته باشید. سوای این بخش، می‌توانید در تورنمنت‌های روزانه و ماهانه نیز شرکت و جوایز بسیار بیش‌تری را کسب کنید. شخصیت شما مهارت‌هایی دارد که می‌توانید به آنها بپردازید و نسبت به یادگیری‌شان اقدام کنید. این مهارت‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و جلوه‌های ویژه خاصی را در هنگام تجربه بازی به شما می‌دهند. تجربه‌ای که این بازی ارائه کرده است، باعث می‌شود که این مهارت‌ها را بیش‌تر بشناسیم و برای انجام حرکات بیش‌تر هیجان‌زده شویم.

AIIA

سیستم مبارزات حرفه‌ای و هیجان‌انگیز توسط المان‌های کنترلی بازی امکان‌پذیر شده است و شاهد این هستیم که حرکت به طرفین به صورت روان صورت می‌گیرد و بازیکن با دست بازتری می‌تواند مبارزه با دشمنان را پیگیری کند. گزینه‌های زیادی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و از انواع و اقسام قدرت‌ها می‌توانید روی دشمنان استفاده کنید. هنگام مبارزات، جلوه‌های ویژه هیجان‌انگیزی به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید حتی صحنه آهسته بهترین ضربه‌های خود روی دشمنان را مشاهده کنید.

بازی AIIA اثر هیجان‌انگیزی است که با گرافیک فوق‌العاده عالی و گیم‌پلی روان و اعتیادآور، تجربه متفاوتی از یک بازی اکشن ارائه می‌کند. بازی دارای المان‌هایی هیجان‌انگیز و با تنوع بالا است که کمک می‌کند بازیکن ساعت‌ها سرگرم شود. این بازی موبایل را می‌توانید از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید AIIA


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده