// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ancient Battle: Rome

بازی موبایل Ancient Battle Rome اثر جذابی در سبک استراتژیک است که با گرافیک عالی و وجود تنوع در بخش‌های مختلف به بازی موفقی تبدیل شده است.

بازی موبایل Ancient Battle یک اثر ناب استراتژیک ساخته HexWar Games Ltd است که تجربه لذت بخشی از بازی‌های این سبک ارائه و شکل و شمایل حرفه‌ای‌تر با گرافیک عالی را به بازیکنان هدیه می‌دهد. وجود گیم پلی روان در بازی و همچنین جلوه‌های بصری لذت بخش از بخش‌های عالی این بازی هستند.

گیم پلی این بازی اندروید به این صورت است که باید نیروهای خود را که از انواع مختلفی تشکیل شده است در میدان نبرد حرکت داده و با استراتژی خاص خودتان پیشروی مناسبی را به قلب دشمن داشته باشید. بازی یادآور جنگ‌های قدیم باستان است و حس و حال نوستالژیک واری را به بازیکنان القا می‌کند. وجود بخش‌های متنوع و هم‌چنین محیط حماسی، به گونه‌ای است که لذت حضور در نبردهای کلاسیک باستانی را به بازیکنان می‌چشاند و واقعا حس و حال بی‌نظیری دارد. در این نبردها شاهد سربازان متوعی هستیم که هر کدام در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و سلاح‌های متنوعی نیز در دست دارند. از اسب سواران گرفته تا نیزه داران و کمانداران، همگی در خدمت شما هستند تا بهترین نیروها را داشته باشید و در نبرد با دشمن از بهترین عمکرد برخوردار شوید. نحوه حرکت نیروها در محیط بازی بدین صورت است که واحدها می‌توانند تنها به بخش‌های تعیین شده حرکت کنند و با توجه به نوبتی که بین نیروهای دشمن وجود دارد، این حرکت‌ها کاملا روی هم‌دیگر تاثیر می‌گذارند و باید توجه خاصی به حرکت دشمن داشته باشید. حرکت نیروها معمولا تا حد محدودی می‌تواند صورت بگیرد و بازیکنان تا حدی می‌توانند به سمت قلمرو دشمن حرکت کنند. این حرکت ها نیز با توجه به خط‌‌ اصلی دشمن تعیین می‌شود و هرچه قدر که بتوانید به این خط نزدیک‌تر باشید، به همان صورت شانس بالایی برای پیروزی خواهید داشت.

Ancient Battle Rome

محیط بازی واقعا گسترده است و شاهد هستیم که در کل کره زمین و در قاره‌های مختلف، می‌توانید به دنبال نیروهای مهاجم باشید و استحکام نیروهای خود را در آن‌جا قرار دهید. هر کدام از تمدن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و سنت‌های زیبایی در جنگیدن دارند. مشکل عمده‌ای که در این نقشه‌ها دیده می‌شود، خریدهای درون برنامه‌ای هستند که تقریبا کل بازی را در بر گرفته‌اند و برای تجربه کامل بازی به ناچار باید جور این خریدها را بکشید و در صورت علاقه‌مندی به سمت آنها بروید. طراحی ساختمان‌ها و مناظر طبیعی در محیط بازی، بسیار واقع گرایانه صورت گرفته است و طبیعی گرایی بی‌نظیری را در این زمینه شاهد هستیم. این موضوع کمک می‌کند که حرکت نیروها بسیار عالی‌تر جلوه داده و بازیکن بتواند ارتباط بهتری را با بازی برقرار کند. جلوه‌های طبیعی بسیاری در بازی حضور دارند که می‌توانند جالب توجه باشند. همچنین رودخانه‌هایی که سنگر دفاعی ایجاد می‌کنند و باید قبل از دیده شدن در کوهستان‌ها قایم شوید. همگی اینها المان‌های بسیار هیجان انگیزی در یک بازی استراتژیک محسوب می‌شوند.

بیش از ۳۰ نوع نیروی ویژه در اختیار بازیکنان خواهد بود تا به پرورش آنها پرداخته و در نبردهای خود از آنها استفاده کنند. هر کدام از نیروها دارای حساسیت خاصی هستند و در گروه‌های مختلف حمله‌شان را انجام می‌دهند. این نیروها می‌توانند در جنبه‌های خاصی به لشکر شما کمک کرده و باعث پیروزی شما شوند. جالب است بدانید که در بین نیروها از حیواناتی نظیر فیل نیز استفاده شده است تا قدیمی‌بودن این نبردها بهتر درک شده و بازیکن بتواند از آنها نیز استفاده کند. تعداد فیل‌ها به نسبت نسخه‌های قبلی زیادتر شده است و شاهد حضور بهتر آنها در میدان نبرد هستیم. 

Ancient Battle Rome

گرافیک این بازی آیفون در حد بالایی قرار دارند و شاهد نمایش خوبی از میدان‌های نبرد هستیم. بازیکنان باید نیروها را در چند جبهه حرکت دهند تا بتوانند از جهات مختلف به دشمن حمله کنند و در صورت غافلگیری از نقشه‌های دیگر نیز بهره‌مند شوند. این موضوع نبوغ بازیکنان را به چالش می‌کشد و باید طوری باشد که هر بازیکن بتواند پخش مناسبی از نظر نیروها داشته باشد و بتواند با پشتیبانی‌های چند لایه، دشمنان را به عقب براند و در نهایت موجبات پیروزی را ایجاد کند. این روند در ابتدای کار به بازیکنان آموزش داده می‌شود و با نیروهای کمی‌ این روند ادامه پیدا می‌کند. اما رفته رفته نیروها بیش‌تر شده و شاهد نبردهای بزرگی در قالب لشکرهای بزرگ خواهیم بود. این حمله‌ها با توجه به بزرگ بودن حجم نیروها دارای اهمیت فراوانی هستند و باید بتوانید از استراتژی‌های معروف جنگی نیز استفاده کنید. در برخی از مراحل ماموریت‌هایی نیز به شما داده می‌شود که باید به آنها توجه داشته باشید و راه خود را برای پیش‌روی‌های بیش‌تر باز بگذارید.

بازی موبایل Ancient Battle Rome اثر نابی است که علاقه‌مندان به جنگ‌های اساطیری را به خود جلب می‌کند و با ارائه محیطی نوستالژیک و نبردهای خلاقانه، می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. بخش‌های متنوع و همچنین امکان پیاده سازی سیستم‌های مختلف جنگی، از جمله فاکتورهایی است که باعث محبوبیت بازی شده است و المان‌های بسیار قدرتمندی را در اختیار افراد قرار داده است. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ancient Battle: Rome


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده