// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Train Driver 2018

بازی موبایل Train Driver 2018 یک اثر شبیه ساز برای علاقه‌مندان قطار است که با داشتن ماموریت‌های مختلف و گیم پلی روان، بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Train Driver 2018 اثر جذابی برای علاقه‌مندان به راندن قطار است که توسط Ovidiu Pop عرضه شده است و تجربه راندن قطار و انجام ماموریت‌های متنوع آن را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازی دارای گیم‌پلی بسیار ساده‌ای است و به سادگی تمام می‌تواند علاقه‌مندان به شبیه‌سازی را راضی نگه دارد. بازی گرافیک قابل قبولی دارد و موسیقی نیز حس و حال واقعی محیط را به خوبی القا می‌کند.

گیم‌پلی این بازی اندروید بدین صورت است که باید مطابق ابزارهایی که در اختیارتان قرار داده می‌شود در ریل‌ها حرکت کنید و مواظب سرعت خود باشید تا جریمه نشوید. طبق حرکتی که شما روی ریل‌ها خواهید داشت، به شما XP داده می‌شود و می‌توانید از آن برای دریافت ماموریت و خرید قطارهای جدیدتر استفاده کنید. شما می‌توانید قطار خود را بهینه‌سازی کنید و بخش‌های مختلف آن را برای عملکرد و سرعت بیش‌تر، بهبود ببخشید. بازی از یک محیط بزرگ تشکیل شده است که شهرها و ایستگاه‌های مختلف قطار را شامل می‌شود و هر مکان شامل برخی از جایگاه‌ها است که می‌توانید از آنجا ماموریت‌های خود را انتخاب و کار را برای به‌دست آوردن پول بیش‌تر شروع کنید. این کارها از جا به جا کردن مسافرین گرفته تا حمل بارهای مختلف به شهرهای دور و نزدیک را شامل می‌شود. توجه داشته باشید که این ماموریت‌ها متفاوت است و بسته به تایمی که دارید، باید برنامه‌ریزی داشته باشید تا بتوانید تمامی کارهای خود را انجام دهید.

Train Driver 2018

گیم‌پلی این شبیه ساز قطار به قدری هیجان‌انگیز و روان است که در عین سادگی می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و البته اگر از طرفداران بازی‌های شبیه‌ساز نباشید، شاید این روند پس از مدتی برای شما خسته‌کننده شود. بالاخره با واقعیت و شبیه‌سازی این موضوع سروکار داریم و چنین روندی قدری تکرار در خودش دارد و باید در مسیری طولانی همینطور به حرکت ادامه دهید و گاهی سرعت خود را برای جریمه نشدن، پایین بیاورید. شما می‌توانید سوت قطار را به صدا درآورید یا چراغ‌ها را در هنگام شب روشن کنید. بالاخره وقتی صحبت از یک اثر شبیه‌ساز است، چنین مواردی لازمه واقع‌گرایی بیش‌تر است و این بازی نیز در این بخش از ابزارهای متنوعی برای نمایش هرچه بهتر این موارد، استفاده کرده است. ریل‌ها مسیرهای مختلفی دارند که می‌توانید انتخاب کنید و با توجه به مقصد خود، گزینه‌های مختلفی را داشته باشید.

گرافیک و زاویه نمایش دوربین در این بازی آیفون بسیار عالی کار شده است و بازیکن حتی می‌تواند از داخل کابین به راندن قطار مشغول شود. مسیرهای کوهستانی و برفی، جلوه خاصی به بازی می‌دهد و باعث می‌شود که همین حرکت ممتد در مسیر نیز به صورت زیبایی، هیجان‌انگیز احساس شود. هرچه باشد با یک بازی موبایل طرف هستیم و همین موارد کوچک، جلوه خاصی پیدا می‌کنند. خوشبختانه ماموریت‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توانید برحسب زمانی که می‌خواهید بازی کنید و مسافتی که با شهرهای مقصد دارید، انتخاب مناسبی انجام دهید و از لحظه لحظه بازی لذت ببرید. شما این امکان را دارید که واگن‌های مختلف را به هم وصل کنید و محصولات بیش‌تری را برای کارفرمایان انتقال دهید. واگن بیش‌تر، برابر است با سرعت کمتر. اگر از واگن‌های بیش‌تری استفاده کنید، می‌توانید دوربین را از زاویه آنها نیز نمایش دهید و حرکت خود را مشاهده کنید. بازی ابزارهای متنوعی در این زمینه در اختیار بازیکنان قرار داده است.

Train Driver 2018

لحظه به لحظه حرکت با این قطار برای بازیکنان قابل لمس است و در هنگام بارگیری نیز باید به صورت واقعی، در جای مشخص‌شده بایستید و بارگیری را شروع کنید. در هنگام حرکت در ایستگاه‌ها باید سرعت کمی داشته باشید؛ وگرنه جریمه خواهید شد. همه این‌ها روح واقعی تجربه یک بازی شبیه‌ساز را برای بازیکن تداعی می‌کند و باعث می‌شود که به تمامی نکات راندن یک قطار توجه داشته باشد. در هنگام عبور از کوهستان‌ها و ریل‌های دوطرفه باید تمام حواس‌تان باشد تا اتفاق غیرمنتظره‌ای نیفتد. با پولی‌هایی که کسب می‌کنید، می توانید قطارهای جدیدتر با رنگ‌ها و قابلیت‌های مختلف را خریداری کنید و در هنگام نیاز از آن‌ها استفاده کنید. قطارها هر کدام برای مقاصد خاصی طراحی می‌شوند و در این راستا شما باید آنقدر ماموریت انجام دهید و در آنها پیروز شوید تا بتوانید یکی از این قطارها را خریداری کنید.

بازی Train Driver 2018 اثر لایق تحسینی در سبک شبیه‌سازی و راندن وسایل حمل و نقل است که برای علاقه‌مندان به این شاخه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازی تنها در صورتی می‌تواند برایتان سرگرم‌کننده باشد که به این ژانر علاقه‌مند باشید و دوست داشته باشید که در دنیای مجازی هم که شده راندن قطار و کار در این عرصه را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Train Driver 2018


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده