// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Blocky Snakes

بازی اندروید Blocky Snakes خاطرات خوش بازی کلاسیک Snake را در دنیایی رنگارنگ زنده می‌کند.

بازی Snake یکی از محبوب‌ترین بازی‌های هشت بیتی است که سال‌های سال چه در گوشی‌های موبایل و چه در کنسول‌ها توانسته بازیکنان را سرگرم کند. زمانی با کنسول دستی، مار شیطون را هدایت می‌کردیم تا بدون برخورد به خود یا دیواره‌های کناری، طعمه‌اش را برای بزرگ‌تر شدن شکار کند و گاهی نیز در گوشی‌های قدیمی نوکیا، بازی مار را در اتوبوس یا تاکسی تجربه می‌کردیم. اما گذر زمان همیشه بسیاری از چیزها را تغییر می‌دهد و بازی‌های ویدیویی نیز از این تغییرات مصون نیستند. بازی اندروید و آیفون Blocky Snakes یکی از جدیدترین بازی‌ها‌ با موضوع مارها است که سعی دارد در کنار زنده کردن خاطرات، نوآوری نیز در روند بازی داشته باشد و حداقل در زمینه‌ی گرافیکی متفاوت با اولین نسخه ظاهر شود.

بازی Blocky Snakes
بازی Blocky Snakes
بازی Blocky Snakes
با پرداخت پول یا بازی کردن می‌توانید ۱۹ پوسته را برای مار خود انتخاب کنید

بازی از جایی آغاز می‌شود که در منطقه‌ای جنگلی باید مار سبز رنگی را با استفاده از چند کنترل ساده هدایت کنید. بازی در مجموع سه کنترل برای چرخش مار به طرفین و حرکت سریع روبه‌‌جلو دارد. هر یک از این کنترل‌ها در زمین شلوغ و پر از مانع بازی کاربردی هستند و باید به‌موقع از آنها استفاده کنید؛ به عنوان مثال، با استفاده از قابلیت Dash،‌ مار می‌تواند موانع ضعیف را خرد کند و سریع‌تر به سمت جلو حرکت کند. اما یکی از خصوصیات بازی وجود حالت‌های متفاوت گیم پلی است. در اولین حالت باید در کنار جمع کردن میوه‌ها و کمک به رشد مار، مراقب موانع مختلف از جمله دیوارها باشید. این موضوع اما در حالت Crazy متفاوت است و با آنکه دیگر با موانع دردسرساز روبه‌رو نیستید، اما مار با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت می‌کند و با کوچک‌ترین اشتباهی شکست خواهید خورد. توسعه‌دهنده در جریان بازی موارد متفاوتی را برای سرگرم‌کردن بازیکنان در نظر گرفته است؛ به عنوان مثال، با استفاده از برخی آیتم‌ها، قدرت ویژه‌ای را مانند سپر به دست می‌آورید و حتی در صورت اشتباه نیز شکست نمی‌خورید. یکی از خصوصیات بازی تنوع میوه‌ها و حضور موجودات مختلف مانند قورباغه در جریان بازی است که امتیاز‌های متفاوتی را در صورت خوردن آنها به دست خواهید آورد. این امتیازها برای رقابت در لیدربورد کاربرد دارند و حتی می‌توانید با پرداخت پول یا انجام طولانی مدت بازی، ظاهر جدیدی را برای مار خود آزاد کنید. اسکین‌ها با توجه به ظاهری که دارند از معمولی گرفته تا نایاب طبقه‌بندی شده‌اند.

شخصیت‌های بلوکی به‌ویژه بعد از موفقیت بازی Crossy Road محبوبیت زیادی را میان توسعه‌دهندگان داشته‌اند. بازی Blocky Snakes یکی از آن دست بازی‌هایی است که در کنار خاطره‌انگیز بودن برای طرفداران بازی Snake، برای بازیکنان جدید نیز ویژگی‌های جذابی را در محیطی سه‌بعدی ارائه می‌دهد. بازی در مجموع دارای پنج نقشه‌ زیبا است که هر کدام چالشی جدید را در مقابل‌تان قرار می‌دهد. در این بازی باید گاهی بدون برخورد با موانع از میان راهروهای تنگ یک مزرعه عبور کنید و گاهی نیز با عبور از روی کلید‌ها، تیغ‌ها را غیر فعال کنید. اگر بخواهیم کوتاه از صداگذاری و موسیقی بگوییم، متاسفانه در کل بازی تنها یک موسیقی ساده را خواهید شنید و صداگذاری نیز به برداشتن میوه‌ها، کشیده شدن روی زمین و برخورد با موانع خلاصه می‌شود. در حقیقت بازی Blocky Snakes سعی دارد تا با ویژگی‌های بصری و گیم‌پلی بازیکنان را جذب کند و در زمینه موسیقی‌ استفاده‌شده حرفی برای گفتن ندارد.

دانلود از آپارات

بازی Blocky Snakes هنوز هم با وجود محتوای محدودی که ارائه می‌دهد، قادر است تا بازیکنان را سرگرم کند. با این حال فراگیری روش هدایت مار آسان است، اما استاد شدن در آن نیازمند بازی کردن طولانی مدت است؛ هرچند بازی Blocky Snakes همچنان می‌تواند درگیرتان کند و به‌ویژه در زمینه طراحی مراحل، خوب ساخته شده است. در صورت علاقه می‌توانید این بازی را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Blocky Snakes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده