// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Runventure

بازی موبایل Runventure اثری جذاب با گیم پلی مبتکرانه است که با المان‌های اعتیادآور خود می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را سرگرم کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Runventure اثر جذابی در سبک آرکید است که توسط Digital Melody ساخته شده و با ارائه گیم پلی جذاب و مبتکرانه توانسته تجربه متفاوتی را به بازیکنان ارائه دهد و ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. بازی دارای محیط‌های جذاب و هنری است و به خوبی این گیم پلی را در آن پیاده سازی کرده است. قطعا این بازی می‌تواند برای روزهای متمادی شما را سرگرم کند.

گیم پلی این بازی اندروید، تنها از یک نوار متحرک تشکیل شده است که بازیکن باید از آن استفاده کند و شخصیت اصلی بازی را به سمت جلو و عقب به حرکت درآورد. این نوار علاوه بر حرکت دادن شخصیت اصلی بازی، توانایی پرش را نیز فراهم می‌کند و بازیکن می‌تواند در هنگام پرش از موانع و همچنین پریدن روی دشمنان و کشتن آنها، از آن استفاده کند. این پرش به این صورت است که شما باید نوار را تا انتهای سمت راست نگه دارید و به یک باره رها کنید تا پرش انجام شود. با توجه به سرعتی که توسط همین نوار کنترل می‌کنید، میزان پرش‌ها را می‌توانید مشخص کنید و هر آنچه که نیاز دارید عملیات رهاسازی را انجام دهید. این پرش‌ها اهمیت زیادی دارند و با توجه به موانع متحرکی که سر راه‌تان قرار می‌گیرند، یک لحظه غفلت و عدم تنظیم درست پرش‌ها و سرعت، می‌تواند باعث باختن شما شود. این موانع دارای تنوع بالایی هستند و می‌توانند چالش‌های زیادی را برای شما ایجاد کنند.

Runventure
Runventure
Runventure
بازی Runveture می‌تواند بسیار اعتیادآور ظاهر شود، به شرطی که دقت و تمرکز بالایی در آن به خرج دهید

گرافیک این بازی آیفون در حد خوب قرار دارد و شاهد حس و حال بازی‌های نوستالژیک هستیم. تنها کاری که شما باید انجام دهید حرکت به سمت جلو و عبور از موانع با استفاده از نوار سرعت بازی است. ابتکاری که در این گیم پلی در نظر گرفته شده است، باعث شده چالش‌های زیادی بتوان از گیم پلی بازی انتظار داشت و از محیط نیز بیش‌ترین استفاده را برای القای این چالش کرد. این روند تا انتهای بازی ادامه پیدا می‌کند و بازیکن هیجانی وصف نشدنی را تجربه می‌کند. موسیقی نیز به خوبی با بازی همراهی می‌کند و در محیط‌های مختلف، شاهد تنوع بالایی در این بخش هستیم. همانطور که گفته شد، مسیرهایی که بازیکن طی می‌کند بسیار چالش برانگیز هستند و به طور مثال از طناب بازی گرفته تا پرش از موانع آتشین، همگی چالش‌هایی هستند که علاوه بر داشتن سرعت عمل باید تمرکز لازم را داشته باشید و تنظیم درستی را با استفاده از نوار سرعت انجام دهید. هر چه قدر که سرعت بالاتری داشته باشید، به ناچار پرش‌ها نیز بلندتر خواهد بود و برای داشتن پرشی کوتاه تر باید سرعت را کمتر کنید و هنگام رها کردن نوار سرعت، تنظیم کننده را در جای درست خودش قرار دهید. این موضوع زمانی که می‌خواهید روی موانع زنده بپرید و آنها را نابود کنید، بیش‌تر دیده می‌شود.

شخصیتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، قابل تغییر است و می‌توانید با امتیاز و رکوردهایی که کسب می‌کنید، این تجربه را لذت بخش‌تر کنید. هر چه قدر اهمیت بیش‌تری به بازی دهید و مهارت‌های خود را بیش‌تر کنید، می‌توانید پیشروی بیش‌تری در مراحل داشته باشید و با قدرت بالاتری به کسب امتیاز بپردازید. نکته مهمی‌که باید به‌یاد داشته باشید، این است که به هیچ عنوان نباید در این بازی عجله کنید. عجله باعث می‌شود که میزان شکست شما بیش‌تر شود و در بخش‌هایی که نیاز به ریزه کاری و آهسته عمل کردن دارد، توفیقی کسب نمی‌کنید. وقتی که نیاز دارید بایستید و مانع را با تمرکز بیش‌تری رد کنید، باید به‌ یاد داشته باشید که با رها کردن نوار سرعت به این مقصود نمی‌رسید و برای ایستادن باید آرام آرام نوار سرعت را به تعادل برسانید. این اشتباه را مکررا تکرار خواهید کرد و خواهید دید که با رها کردن، تنها پرش می‌کنید و تازه متوجه این حقیقت می‌شوید.

Runventure
Runventure
Runventure

در کل چنین تجربه‌ای در گیم پلی خاص بازی، این را تداعی می‌کند که باید سرعت عمل داشته باشید و به مانند بازی‌های رانینگ باید مرتبا در حرکت بوده و سریعا از موانع عبور کنید؛ در حالی که واقعا اینطور نیست و شما با حرکت آرام‌تر و عبور منطقی از موانع می توانید راه موفقیت خود را باز کرده و با تمرکز بیش‌تری به شکست دادن دشمنان و عبور بهتر از موانع بپردازید. این موضوع در مراحل بالاتر که موانع سخت‌تری را خواهید دید، بسیار بیش‌تر صدق خواهد کرد. بنابراین توجه به این نکته حائز اهمیت است.

بازی Runventure اثر جذاب و نابی است که تجربه متفاوت و مبتکرانه‌ای را به بازیکنان هدیه می‌دهد و با داشتن روح اعتیادآور و رکوردزنی، می‌تواند تا ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و شاهد تنوع بالایی در این زمینه هستیم. موسیقی هم به طرز آرام بخش‌گونه‌ای بسیار زیبا و پرحس احساس می‌شود. این بازی را می‌توانید از طریق پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Runventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده