// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Racing Fever: Moto

بازی موبایل Racing Fever: Moto اثر هیجان‌انگیزی در سبک مسابقه‌ای است که رقابت‌های پرهیجان موتورسواری را با گیم پلی روان به بازیکنان هدیه می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Racing Fever Moto اثر جذابی در سبک مسابقه ای است که توسط Gameguru ارائه شده است و تجربه زیبا و هیجان‌انگیزی از مسابقات موتورسواری را برای بازیکنان فراهم می‌کند. وجود گیم‌پلی روان و بخش‌های متنوع برای سرگرم شدن، از مهمترین فاکتورهای این بازی است. گرافیک زیبا و منحصربه‌فرد بازی نیز قطعا ارزش تجربه کردن را دارد.

گیم‌پلی این بازی اندروید بدین صورت است که شما توسط سمت چپ و راست صفحه نمایش گوشی خود، گاز و ترمز را در اختیار دارید و می‌توانید با تکان دادن آن کنترل کامل موتور را داشته باشید. این گیم‌پلی کمک می‌کند که بازیکن کنترل بسیار بیش‌تری روی موتور داشته باشد و به عرض اندام در مسیرهای بازی بپردازد. قطعا داشتن سرعت عمل و مهارت در این کنترل، نیازمند موفقیت در بازی است و باید بهترین عملکرد خود را در این قسمت داشته باشید. در مسیر مسابقات چندین ماشین از انواع مختلف سواری و کامیون، بر سر راه شما قرار خواهند گرفت و شما باید با مهارت خود از آنها عبور کنید. گاهی تعداد ماشین‌ها واقعا زیاد می‌شود و نیاز به ترمزهای پیاپی خواهید داشت. البته با داشتن مهارت می‌توانید از بین این ماشین‌ها عبور و رکورد بهتری از امتیازگیری را برای خود ثبت کنید. ریزه‌کاری خاصی در گیم‌پلی بازی دیده می‌شود. این ریزه‌کاری به این معنی است که کنترل موتور باید با جزئیات زیادی همراه باشد و شما به صورت مویی از ماشین‌ها عبور کنید تا امتیاز خود را بیش‌تر کنید. در این حالت هم مهارت خود را بالاتر می‌برید و هم اینکه امتیازات بیش‌تری را جمع‌آوری می‌کنید. ماشین‌هایی که بر سر راه شما وجود دارند، به یک‌باره تغییر جهت می‌دهند و در یک لحظه راه شما را به کل می‌بندند؛ در این حالت‌ها باید سریعا راه خود را عوض کنید و تمرکز بالایی در قبال کنترل موتور خود داشته باشید.

Racing Fever Moto

گرافیک این بازی نیز به صورت عالی کار شده است و شاهد شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین مسابقه در حالت‌های مختلف شبانه‌روزی هستیم. مسابقات در شب مهتابی حس و حال وصف ناپذیری دارند و البته دیدن ماشین‌ها و تشخیص مسیر در این حالت سخت‌تر می‌شود. نور چراغ‌ها به خوبی دیده می‌شود و تجربه مسابقات در این حالت‌ها، بسیار لذت‌بخش است. موسیقی نیز به خوبی با شما همراهی می‌کند و رفته رفته که به جاهای سخت‌تر بازی می‌رسید، این موسیقی هیجان بالایی را به شما القا می‌کند. هنگامی که با ماشینی تصادف می‌کنید، شیشه جلویی موتور می‌شکند و جلوه‌های ویژه خوبی را در این بخش‌ها مشاهده می‌کنید.

بازیکنان می‌توانند موتور دلخواه را رنگ‌آمیزی و طرح‌های خاص و گرافیکی را به آن اضافه کنند. این طراحی‌ها با امتیازات و پول‌های کسب‌شده امکان‌پذیر است و همگی در بخش طراحی موتور صورت می‌گیرند. شما می‌توانید سرعت موتور خود را در طی انجام مسابقه با تک چرخ‌هایی که می‌زنید بیش‌تر کنید و به صورت منحصربه‌فردی حرکات نمایشی را در مسابقات داشته باشید. یکی از بهترین بخش‌های بازی، بخش چند نفره است که می‌توانید در سرورهای بازی، یک حریف آنلاین پیدا کنید و با وی به مسابقه بپردازید. فقط باید دقت داشته باشید که در این بخش مهم نیست که طرفین از چه موتورهایی استفاده می‌کنند؛ به همین خاطر شما باید با قدرت ظاهر شوید و از بهترین موتور خود برای رقابت با دیگران استفاده کنید.

وجود بخش‌های متنوع باعث می‌شود که بتوانید ساعت‌ها بازی را تجربه کنید و تجربه‌های متفاوتی را داشته باشید. فارغ از بخش اصلی بازی که مسابقات مرحله‌ای را شامل می‌شود و باید ماموریت خواسته‌شده را انجام دهید، بخش‌های دیگری نظیر حذف پلیس‌ها و رقابت‌های زمان دار نیز هستند که برای علاقه‌مندان به بازی بیش‌تر می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. ماموریت‌هایی که شما باید در بخش اصلی بازی انجام دهید، از مسابقه با ماشین‌ها گرفته تا مسیرهای زمان دار را شامل می‌شود. هر قدر که در این رقابت‌ها سریع‌تر باشید، می‌توانید امتیاز بالاتری را کسب کنید و در بخش جوایز از خریدهای بهتری برخوردار شوید.

Racing Fever Moto

در کل، تنوع بالایی را در بخش‌های ویژه این بازی موتورسواری اندروید شاهد هستیم. شما با امتیازاتی که کسب می‌کنید، می‌توانید موتورهای جدید را خریداری و همچنین بخش‌های مختلف آن را آپگرید کنید. این آپگرید شامل خیلی از موارد از جمله سرعت، میزان کنترل و همچنین اضافه کردن نیتروژن به موتور است. طراحی بسیار عالی‌ای را در هر موتور شاهد هستیم و گرافیک این بخش واقعا عالی کار شده است. شما می‌توانید موتورهای کلاسیک را خریداری و بسته به سلیقه خود، بخش‌های مختلفی را برای موتور تهیه کنید. برخی از مراحل نیازمند موتورهای سریع‌تری هستند و شما به ناچار باید موتورهای سریع‌تری را خریداری کنید؛ در غیر اینصورت پیروزی غیرممکن خواهد بود.

بازی Racing Fever Moto اثر نابی برای علاقه‌مندان به موتورسواری است که با داشتن بخش‌های متنوع می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. موتورهای متنوعی در اختیار بازیکنان قرار دارد و می‌توانند آنها را آپگرید کنند و تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر کنند. مسیرهای عالی و وجود گرافیک بالا و حالت‌های مختلف شبانه روزی، همگی فاکتورهایی هستند که هر علاقه‌مندی به دنیای موتورسواری انتظار آن را می‌کشد. این بازی را می‌توانید از پلی استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Racing Fever: Moto


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده