نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Orbital 1

بازی موبایل Orbital 1، یکی دیگر از بازی‌هایی است که با الهام از بازی کلش رویال، سعی در تکرار کردن موفقیت آن دارد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

پس از استقبال بی‌نظیر بازیکنان از بازی کلش رویال، سایر استودیوهای بازی سازی سعی کردند تا با ساخت بازی‌هایی شبیه به Clash Royale، شانس خود را برای تکرار موفقیت این بازی امتحان کنند. بازی اندروید و آیفون Orbital 1، یکی دیگر از همین بازی‌ها است که با وجود شباهت‌های انکارناپذیری که به کلش رویال دارد، موفق به ارائه‌ی یک تجربه‌ی متفاوت شده است.

داستان Orbital 1 از این قرار است که پس از وقوع یک جنگ همگانی در کهکشان، تمدن‌های مختلف تصمیم گرفته‌اند تا با راه‌اندازی یک تورنومنت مبارزه‌ای، یاد و خاطره‌ی نبردهای با شکوه خود را زنده نگه دارند. شما به عنوان بازیکن، باید با ساخت عرشه‌ای قدرتمند از کارت‌های مختلف، وارد این مبارزه شوید تا شانس خود را برای پیروزی در آن‌ها امتحان کنید. مشابه آن چیزی که از کلش رویال به خاطر داریم، کارت‌های Orbital 1 هم به لحاظ کمیابی به چهار دسته‌ی Common ،Rare ،Epic و Legendary تقسیم می‌شوند. طبیعتاً، نادرترین کارت‌ها، کارت‌های Legendary هستند که از ارزش بالایی برخوردارند و وجود آن‌ها در عرشه‌تان، به برتری‌تان بر حریف، کمک خواهد کرد. بر خلاف کلش رویال، در بازی Orbital 1 خبری از صندوقچه‌هایی که حاوی کارت‌های بازی هستند، نیست. البته Orbital 1 هم دارای سیستمی مشابه سیستم صندوقچه‌ی کلش رویال است با این تفاوت که صندوقچه‌ها را با پیک‌هایی که پس از هر پیروزی، جوایزتان را به دست‌تان می‌رسانند، تعویض کرده است. کلن‌ها نیز جای خود را به باشگاه یا Club داده‌اند؛ با پیوستن به باشگاه‌ها قادر خواهید بود تا با دوستان‌تان به صورت تمرینی، رقابت کنید و مهارت خود را در مبارزه افزایش دهید و استراتژی‌های مختلف نبرد را امتحان کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های کارتی هستید، تجربه‌ Orbital 1 خالی از لطف نخواهد بود

ویژگی منحصر به فرد Orbital 1، شکل میدان نبرد است؛ میدان‌های نبرد در Orbital 1 به شکل بیضی هستند که در آن‌ها، ارتش هر دو بازیکن به دور مرکز میدان در حال گردش هستند. این ارتش‌ها از سه بخش تشکیل شده‌اند که با نابودی هر یک از این بخش‌ها یک ستاره دریافت خواهید کرد و در صورت نابودی بخش اصلی ارتش حریف که در واقع کاپیتانِ رقیب است، نبرد بلافاصله پایان می‌پذیرد و شما پیروز مبارزه اعلام خواهید شد. در گردش بودنِ ارتش‌ها باعث شده تا تعیین استراتژی مناسب برای غلبه بر حریف کمی سخت شود؛ به هنگام رهاسازی کارت‌هایتان در میدان نبرد مجبور خواهید بود تا آن‌ها را درون دایره‌ای که به دور ارتش‌تان رسم می‌شود، رها کنید که متحرک بودن ارتش‌تان سبب شده تا تعیین مکان رهاسازی کارت‌ها کمی سخت شود. زمان هر نبرد سه دقیقه است اما در صورتی که هیچ یک از دو بازیکن موفق به غلبه کردن بر حریف خود نشوند، یک دقیقه زمان اضافی به وقت مبارزه اضافه خواهد شد تا دو بازیکن تلاش خود را برای پیروزی در نبرد، ادامه دهند.

Orbital 1 یک بازی استراتژیک آنلاین کارتی است که شباهت‌های زیادی به کلش رویال دارد اما با افزودن ویژگی‌های جدید به این سبک، موفق شده تا تجربه‌ی متفاوتی را برای بازیکنانش به ارمغان بیاورد. در میان بازی‌های کارتی‌ای که با تأثیر از کلش رویال ساخته شده‌اند، تنها تعداد معدودی از آن‌ها همانند Orbital 1 از نظر کیفیت قادر به رقابت با کلش رویال هستند. Orbital 1 به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده و توانسته نمره‌ی خوب ۴.۶ را از بازیکنانش در پلی استور دریافت کند. اگر از طرفداران بازی‌های کارتی هستید، تجربه‌ی Orbital 1 خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Orbital 1


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده