// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل CatFish

بازی موبایل CatFish اثر جذابی برای کودکان است که با داشتن جلوه‌های گرافیکی و گیم پلی ساده، بسیار سرگرم کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل CatFish اثر جذابی در سبک ماجراجویی است که توسط NeverEnding Games ارائه شده است. بازی دارای ریتم کودکانه و بسیار جذابی است که گیم‌پلی ساده‌ای دارد و کودکان را با یک سرگرمی سالم همراه می‌کند. بازی دارای شخصیت‌های دوست‌داشتنی بسیاری است و با ارائه بخش‌های متنوع، بازیکن را برای ادامه دادن تشویق می‌کند.

گیم‌پلی این بازی اندروید بر پایه ضربه زدن است و شما در طی مراحل مختلفی که قرار می‌گیرید باید با ضربه زدن به صفحه نمایش و سوایپ کردن به سمت چپ، راست، بالا و پایین بتوانید به گربه داستان ما کمک کنید تا بتواند ماهی‌های زیادی را به قلاب بیندازد و امتیاز مراحل را به چنگ بیاورد. بازی دارای بخش‌های متنوعی است که بازیکن می‌تواند از آنها برای تغییر شخصیت گربه یا استفاده از قلاب‌های دیگر استفاده کند و امتیازات خود را بالاتر ببرد. از هر قلابی که استفاده کنید، می‌توانید ماهی‌های متنوعی را بگیرید و از هر کدام در مقاصد خاص خود استفاده کنید. هر قدر که بازیکن در کار خود بیشتر موفق باشد می‌تواند گربه‌های بیش‌تری را آزاد کند و در این راستا از تنوع و زیبایی گربه‌ها نیز بهره ببرد. کودکان می‌توانند در این زمینه تنوع گربه‌ها را مشاهده کنند و به ماهی گیری و تمرکز بپردازند. داشتن سرعت عمل در این بازی حرف اول را می‌زند و باید بتوانید در مدت زمان خواسته‌شده، سوایپ و ضربه زدن را انجام دهید تا به‌موقع عملیات ماهیگیری را پیش ببرید.

CatFish

گرافیک بازی در حد بالایی قرار دارد و هر بازیکنی می‌تواند از صحنه‌های چشم‌نواز بازی لذت کافی را ببرد. طراحی گربه‌ها در بهترین وضعیت خودش قرار دارد و شاهد چشم‌نوازی و جذابیت خاصی در مورد هر گربه هستیم. هر گربه دارای ویژگی خاص خودش است و می‌تواند ماهی‌های مختص خود را شکار کند. مهارت و قدرت هر کدام نیز متفاوت است و بازیکن می‌تواند با دریافت سکه‌های بیش‌تر در طی مراحل، این گربه‌ها را خریداری کند. با توجه به اینکه چندین بخش متنوع در بازی وجود دارد، بازیکن می‌تواند از گربه‌ها و قلاب‌ها و جایگاه‌های متنوعی در بازی استفاده کند و رفته رفته رکوردهای بهتری را برای خود ثبت کند. بازی چند بخش فرعی نیز دارد و بازیکن می‌تواند از آنها برای کسب سکه‌های بیش‌تر بهره ببرد. این بخش‌های فرعی، بیش‌تر حول و حوش ماهی‌ها و هدایت آنها به سمت قلاب‌ها است و بازیکنان باید بتوانند با سوایپ‌هایی که در محیط بازی انجام می‌دهند، هدایت هدفمند ماهی‌ها را انجام دهند.

موسیقی این بازی آیفون دارای جذابیت خاصی است و شاهد این هستیم که کودکان بسیار از این موسیقی خوشحال می‌شوند و حس خوبی به‌شان دست می‌دهد. در خود گیم‌پلی بازی نیز، این موسیقی نقش زیادی دارد و بازیکنان می‌توانند از آن برای هماهنگی بیش‌تر با ماهیگیری استفاده کنند. ماهی‌ها دارای تنوع بالایی هستند و بسته به عملکرد خود می‌توانید ماهی‌های متنوعی را ذخیره کنید. ماهی‌ها واقعا برای زندگی خودشان تلاش می‌کنند و سعی می‌کنند که در قلاب شما گیر نکنند. به همین منظور باید تمرکز و سرعت بالایی داشته باشید و با داشتن صبر و حوصله، به هدف نهایی خود برسید. شما باید برای تکمیل مجموعه خود، بتوانید از غذاهای مخصوص هر ماهی استفاده و تنوع بالایی را به این مجموعه اضافه کنید. اگر بتوانید گزارش‌های آب و هوایی را مشاهده و از زمان‌بندی مناسبی برای ماهیگیری استفاده کنید، می توانید مجموعه‌های شگفت‌انگیزی از ماهی را داشته باشید.

CatFish

شما از میان قلاب‌هایی که شما در اختیار دارید، می‌توانید کرم‌ها و غذاهای مختلفی را برای گرفتن ماهی‌های متنوع‌تر، به آنها وصل کنید و ماهی‌های دلخواه خود را به چنگ بیاورید. در مراحلی از بازی ماموریت‌های خاصی نیز به شما سپرده می‌شود که باید از قلاب‌های خاص خودشان استفاده کنید و مراقب باشید که اشتباهی صورت نگیرد. هر کدام از اشتباه‌های شما دارای عواقبی است و باید از سکه‌های خود برای تعمیر قلاب‌ها یا خرید یک قلاب جدیدتر استفاده کنید. اچیومنت‌های زیادی در طول تجربه بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که منبع مناسبی برای تامین سکه‌ها و استفاده از آنها برای خریداری گربه‌های جدید و استفاده از جایگاه‌های بیش‌تر برای کسب دنباله‌ای از سکه‌ها خواهد بود. بازی رفته رفته گسترده‌تر می‌شود و خودتان شاهد این خواهید بود که گربه‌های بیش‌تر و ماهی‌های بیش‌تری اضافه می‌شوند و بازیکن باید با سرعت عمل بیش‌تری گیم‌پلی بازی را ادامه دهد.

بازی CatFish دارای جذابیت بالایی برای کودکان است و با توجه به بخش‌های متنوع و زیبایی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای سرگرم کردن کودکان باشد. وجود طراحی عالی برای شخصیت‌ها و طراحی زیبا و خنده‌دار هر گربه و ماهی، می‌تواند از مهم‌ترین عوامل برای جذابیت بازی برای کودکان باشد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون CatFish


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده