// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Wolf of the BF

بازی موبایل Wolf of the BF اثر جذاب و نوستالژیک دیگری است که کپکام برای پلتفرم موبایل عرضه کرده و دوباره حس و حال بازی‌های قدیمی را زنده کرده است.

بازی موبایل Wolf of the BF اثر آرکید و جذابی از کپکام است که در جریان زنده کردن بازی‌های قدیمی خود، این‌بار بازی گرگ‌های میدان نبرد را انتخاب کرده است و شاهد تجربه ناب و لذت‌بخش دیگری در پلتفرم موبایل هستیم که البته حس و حال تجربه بازی در دهه‌های قبل را دارد و گیم پلی و گرافیک بازی، نوید تجربه همان بازی زیبا و اکشن تمام عیار را به بازیکنان می‌دهد.

اگر این بازی اندروید را تجربه کرده باشید متوجه می‌شوید که تنها وظیفه شما در بازی حرکت درست در محیط بازی است؛ در حالی که سرباز مرتبا در حال شلیک است و هر کسی را که در جلوی راهش قرار داشته باشد از بین می‌برد. شما تنها باید از مسیرهای درستی به سمت جلو حرکت کنید و از اصابت گلوله‌ها و نارنجک‌هایی که سربازان دشمن به سمت شما پرتاب می‌کنند، جلوگیری کنید. چون جلوه‌های ویژه خاصی را در بازی شاهد نیستیم، بازیکن می‌تواند مسیر حرکت گلوله‌ها را مشاهده و از راه‌هایی به سمت جلو و شلیک کردن به دشمن استفاده کند که از ضربه خوردن در امان باشد و بهترین امتیاز را برای خودش ثبت کند. هر قدر که بهتر بتوانید پیش‌‌روی و دشمنان را نابود کنید، به همان اندازه امتیاز کسب خواهید کرد و در رتبه‌بندی نهایی بازی، در رده‌های بالاتر قرار خواهید گرفت.

Wolf of the BF
Wolf of the BF
Wolf of the BF

گرافیک این بازی آیفون همان حس و حال نوستالژیک بازی‌هایی که است که با آنها خاطرات زیادی داریم و روزهای اصلی زندگی هر گیمری را تشکیل داده است؛ گرافیکی که در آن، جزئیات چندان به خوبی دیده نمی‌شوند، اما برای تجربه یک بازی اعتیادآور جذاب روی پلتفرم موبایل کافی به نظر می‌رسد. بالاخره کپکام سیاست خاصی را در زنده کردن بازی‌های قبلی خود به خرج داده است و در این بازی نیز شاهد این موضوع هستیم که گرافیک و گیم‌پلی دست‌نخورده‌ای را به بازیکنان ارائه داده است تا بدون کم و کاستی، بازی‌های نوستالژیک سال‌های قبل خود را دوباره تجربه کنند.

محیط‌های بازی دارای طراحی خوب و مناسبی هستند؛ به طوری که پیش‌روی‌هایی که در خط راست و مستقیم و به سمت بالا صورت می‌گیرد، به خوبی همه نکات را پوشش می‌دهد و شاهد برجک‌ها و پستی و بلندی‌های سه بعدی جالبی هستیم که بازیکن می‌تواند از آنها برای سنگرگیری استفاده کند و در موقعیت مناسبی نسبت به دشمن قرار داشته باشد. طراحی بافت‌ها در زمینه دیواره‌های قلعه‌ها و طراحی سنگرها به بهترین شکل دیده می‌شود و شاهد این هستیم که استفاده از رنگ‌های درست برای سربازان دشمن و ابزارآلات جنگی نظیر تانک‌ها نیز به‌خوبی صورت گرفته است. جلوه‌های ویژه نظیر ترکیدن نارنجک‌ها و کشته شدن سربازان نیز بدون دست‌خوردگی از همان ریتم گذشته پیروی می‌کند و واقعا متفاوت از بازی‌های امروزی دیده می‌شود. در ابتدای راه سربازان کمی را مشاهده خواهید کرد که کشتن آنها کار چندان سختی محسوب نمی‌شود، اما در زمان‌های پایانی هر بخش از بازی، حجم بزرگی از نیروهای دشمن با اسلحه و نارنجک و البته ابزار آلات جنگی وارد می‌شوند و شما باید با مهارت بالایی بتوانید همه را از پای درآورید و از نیروهای پشتیبانی خود نیز به خوبی استفاده کنید. کافی است تا پیش‌روی‌های بیش‌تری را در بازی انجام دهید تا بازی حرفه‌ای‌تر دنبال شود و شما نیز با سربازان بیش‌تری سرشاخ شوید.

Wolf of the BF
Wolf of the BF
Wolf of the BF

در بخش تنظیمات بازی چند گزینه برای کاربران فراهم شده است تا بر حسب سلیقه خود، تغییراتی را در گیم‌پلی بازی ایجاد کنند؛ به طور مثال سربازی که شما در اختیار دارید به صورت خودکار حرکت می‌کند و شما فقط به وی جهت می‌دهید و شلیک‌ها نیز به صورت خودکار و ممتد انجام می‌شود. برای تغییر چنین وضعیتی و گرفتن کنترل حرکت سرباز، می‌توانید از بخش تنظیمات این تغییرات را اعمال کنید. با توجه به سرعتی بودن بازی، انجام چنین کاری توصیه نمی‌شود؛ چرا که حرکت ممتد به شما کمک می‌کند تا از تیررس دشمنان خارج شوید و دیگر نگران ثابت بودن خود و حرکت نداشتن نباشید و تنها تمرکز خود را روی محیط و شلیک به جاهای درست معطوف سازید.

موسیقی بازی، نت به نت یادآور حس و حال ناب دوران کودکی است و کپکام در این زمینه بدون هیچ تغییری، موسیقی را در بازی گنجانده است و این یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین نکات مثبت بازی است. این موسیقی به صورت یکنواخت پخش می‌شود و وقتی که صدای شلیک‌ها و صدای کاراکترها نیز با این موسیقی همراه می‌شود، حس متفاوتی از تجربه این شاهکار خواهید داشت. علاقه‌مندان قطعا نگاهی به گرافیک و گیم‌پلی ساده و در عین حال حماسی بازی نخواهد کرد و همین که بازی یادآور لحظات نوستالژیک سال‌های نه‌چندان دور است، برای‌شان کافی خواهد بود.

Wolf of the BF
Wolf of the BF
Wolf of the BF

بازی Wolf of the BF اثر لایق تحسینی است که کپکام به خوبی آن را به پلتفرم موبایل آورده است و با موسیقی و گرافیک و گیم‌پلی خاص همان دوران سعی کرده است تا حس نوستالژیک بازیکنان را قلقلک دهد و تجربه نابی را روی این پلتفرم ارائه دهد. بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور دریافت و تجربه بازی را شروع کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wolf of the BF


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده