// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Boonk Gang

بازی موبایل Boonk Gang اثر جذاب و هیجان انگیزی برای علاقه مندان به دزد و پلیس بازی است و با داشتن المانهای جذاب بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز ظاهر می‌شود. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Boonk Gang اثر اکشن ارائه شده از جانب tastypill است که برای علاقه‌مندان به تعقیب و گریز و دزد و پلیس ارائه شده است و با ارائه گرافیک لگویی توانسته است تا چالش برانگیز ظاهر شده و یک تجربه عالی از ثبت رکورد را برای علاقه‌مندان این حوزه پدید آورد. این بازی را تجربه کرده و به بهترین رکوردهای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

از گیم پلی این بازی اندروید شروع می‌کنیم، جایی که شما تنها با لمس چپ و راست صفحه نمایش گوشی خود، باید جهت دهی خوبی به شخصیت دزد بازی داشته باشید تا بتوانید از دست پلیس‌های متعددی که در محیط بازی حضور دارند و به دنبال شما هستند، فرار کرده و هم‌چنین پول‌ها را جمع آوری نمایید. این گیم پلی در واقع بدین صورت است که شخصیت بازی مرتبا در حال راه رفتن، آن‌هم به صورت سریع است و شما باید با گرفتن مداوم یک سمت از صفحه نمایش، وی را به چپ و راست حرکت داده و همچنین چرخش مناسبی را داشته باشید. این کل گیم پلی بازی را تشکیل می‌دهد، اما چالشهای زیادی به همین واسطه گریبان گیر بازیکن می‌شوند و باید با تمرکز و سرعت عمل خاصی بتواند جهت دهی خوبی را داشته باشید و از فضاهای کمی که برای وی فراهم می‌شود، بتواند بدون برخورد به پلیس‌ها، راه خود را پیش گیرد. بله تنها حالتی که شما در آن گیم اور می‌شوید، برخورد به هر پلیسی است که در محیط بازی حضور دارد و در صدد گرفتن شما هستند. هرچه قدر که بتوانید پول بیش‌تری را از زمین جمع آوری کنید و به اندوخته‌های خود اضافه کنید، رکورد بهتری را برای خود خواهید داشت.

Boonk Gang
Boonk Gang
Boonk Gang

شخصیت‌هایی که در محیط بازی حضور دارند، مرتبا در حال حرکت هستند و شما می‌توانید حتی با برخورد به آنها به حرکت خود ادامه دهید. تنها باید پلیس‌ها را در نظر گرفته و دور از آنها حرکت کنید تا گیر نیفتید. پلیس‌هایی که حتی به دنبال شما می‌افتند و تا شما را نگرفته‌اند، دست بردار نیستند. برخی از شخصیت‌ها نیز وجود دارند که باهاله زردرنگی دیده می‌شوند و شما با برخورد به آنها می‌توانید پول‌شان را بدزدید. می‌توانید با پول‌های کسب شده، شخصیت بازی را تغییر داده و قدری تنوع در بازی ایجاد نمایید. اما باید متذکر شوم که انتظار تنوع خیلی بالایی را از بازی انتظار نداشته باشید. بازی در ارائه شخصیتهای دیگر و بخش‌های اضافی ضعیف عمل کرده و تقریبا می‌توانم بگویم که پول‌هایی که کسب می‌کنید، عملا سودی برای شما نخواهند داشت!

با توجه به لگویی بودن گرافیک این بازی آیفون، شاهد جذابیت خاصی از لحاظ تجربه هستیم و بازیکنان علاقه مند به این سبک، می‌توانند تجربه لذت بخشی را داشته باشید. سرعت بالای شخصیت بازی چالش بسیار سختی را برای بازیکن ایجاد می‌کند، تا جایی که در ابتدای تجربه بازی، متوجه این می‌شوید که مرتبا می‌بازید و فرصت چندانی برای جمع آوری پول نخواهید یافت. شما باید آنقدر بازی را تجربه کرده و در هدایت این شخصیت مهارت پیدا کنید تا بتوانید برای مدت زمان بیشتری بازی را ادامه داده و بهترین رکوردها را برای خودتان داشته باشید.

Boonk Gang
Boonk Gang
Boonk Gang

موسیقی و صداپردازی شخصیت بازی بسیار عالی کار شده است و انصافا خنده‌دار و جالب به نظر می‌رسد. به هر حال بازی جنبه‌های متنوع چندانی ندارد که بخواهیم موسیقی را در این بخش‌ها بررسی کنیم، به همین دلیل موسیقی صرفا ساده‌ای انتظار شما را می‌کشد و تعداد کمی صدای شبیه سازی شده برای شخصیت بازی در نظر گرفته شده است. در حین تجربه بازی جوایز ویژه‌ای نیز روی محیط بازی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید با کسب آنها قدرت خاصی را پیدا کرده و روند ساده‌تری را تجربه کنید. به طور مثال با به‌دست آوردن تفنگ همه شخصیت‌های بازی فریز شده و شما می‌توانید پول‌ها را با سرعت بیش‌تری جمع آوری کنید. با دریافت صدای مهیب، بخشی از محیط بازی خالی شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد و در نهایت با دریافت افزایش دهنده سرعت، می‌توانید با نهایت سرعت حرکت کرده و حتی با برخورد با پلیس‌ها نیز به حرکت خود ادامه دهید.

Boonk Gang
Boonk Gang
Boonk Gang

بازی Boonk Gang تجربه لذت بخش و ساده‌ای از یک تعقیب و گریز پلیسی است که با ریتم ساده و جذاب خودش بسیار اعتیادآور و جذاب ظاهر می‌شود. بازیکن تنها کاری که باید انجام دهد این است که به پلیس‌ها برخورد نکرده و پول‌ها را جمع آوری کند. همین تجربه ساده است که برای علاقه‌مندان بازی‌های رکوردی خبر خوبی محسوب می‌شود و می‌تواند تا مدتها آنها را سرگرم کند. بازی را می‌توانید به طور مستقیم از پلی استور و اپ استور دریافت نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Boonk Gang


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده