// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Hills of Steel

بازی موبایل Hills of Steel اثر اکشن و جذابی است که شما را با نبردهای حماسی تانک‌ها همراه می‌کند و بسیار اعتیادآور ظاهر می‌شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hills of Steel اثر اکشنی از Round Zero است که با داشتن گیم پلی بسیار جذاب و چالش برانگیز، در ارائه یک تجربه عالی از نبرد تانک‌ها بسیار موفق ظاهر می‌شود و بازیکنان می‌توانند در عین سادگی، هیجان و چالش وصف‌ناپذیری را تجربه کنند . بازی دارای بخش‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای است که شاید بتوان یکی از هیجان‌انگیزترین آنها را بخش آنلاین دونفره دانست.

این بازی اندروید دارای یک بخش اصلی است که در آن بازیکن باید با تانک خود به سمت روبه‌رو حرکت کرده و تانک‌های دشمن را منهدم کند. این روند به صورت پیشرفتی بوده و بعد از نابودی هر ۱۰ تانک معمولی، شما با یک تانک قدرتمند و غول پیکر روبه‌رو خواهید شد که با شکست دادن آن امتیاز ویژه‌ای را کسب خواهید کرد. تانک‌هایی که به سمت شما حمله‌ور می‌شوند دارای قدرت و قابلیت منحصربه‌فرد خودشان هستند و برخی از آن‌ها واقعا ضربات مهلکی را به شما وارد می‌کنند که تنها چاره شما در برابر آنها، محتاطانه عمل کردن و استفاده از فکر برای ضربه زدن، در حین ضربه نخوردن است. پس باید دقت داشته باشید که وظیفه شما تنها حرکت ممتد به جلو و شلیک کردن توپ‌ها به سمت تانک‌ها نیست و باید در حرکت و سرعت خود نیز دقت لازم را داشته باشید. علاوه بر توپی که در جلوی تانک قرار داده شده است، شما از چند قابلیت ویژه نظیر جان اضافی، اره چرخان و موشک‌های هوایی نیز برخوردار هستید که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.

Hills of Steel

محیطی که شما در آن قرار می‌گیرید در چند بخش خلاصه شده است و از محیط‌های جنگلی و زمستانی گرفته تا محیط‌های بیابانی، جلوه خاصی به بازی داده‌اند و تنوع خوبی را در این زمینه ایجاد کرده‌اند. شما در این بازی تانک‌های جدیدی را می‌توانید خریداری کنید تا از قدرت بالای آنها استفاده کنید و در صورت نیاز، به آپگرید کردن بخش‌های مختلف تانک نظیر میزان قدرت توپ، سپر محافظ و چرخ‌دنده خواهید پرداخت. این آپگرید کردن‌ها از لازمه‌های اصلی بازی است و شما برای پیش‌روی بیشتر و کسب سکه‌های بیش‌تر باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشید و از سکه‌های خود برای خرید تانک یا آپگرید تانک خود استفاده کنید. این موضوع در مقابله با باس‌های بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و شما باید نیرو و جان لازم را جهت مقابله بهتر با این باس‌ها ذخیره کنید؛ یعنی باید در هنگام نبرد با تانک‌های معمولی آسیبی ندیده و بتوانید از قدرت خود برای نابودی هرچه سریع‌تر آنها استفاده کنید.

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این بازی آیفون را می‌توان بخش آنلاین دونفره دانست که دارای هیجان خاصی است و با توجه به اینکه از تنوع کاربران برخوردار است، قطعا شما چالش جذاب‌تر و سخت‌تری را تجربه می‌کنید. این حریفان به طور خودکار انتخاب می‌شوند و شما با تانک خود به نبرد با آن‌ها می‌روید. این بخش در هر زمان که شما بخواهید فعال خواهد شد و می‌توانید از آن برای کسب سکه‌های بیشتر نیز استفاده کنید. همین موضوع می‌تواند کمک زیادی در اعتیادآور بودن بازی داشته باشد و چنان چالشی را برایتان ایجاد کند تا توان دست کشیدن از بازی را نداشته باشید.

Hills of Steel

گیم‌پلی بازی بسیار روان و واقع‌گرایانه است و شما در هر لحظه از بازی حس و حال حرکت یک تانک را در المان بسیار سطح پایینی مشاهده می‌کنید. این حرکت و درک درست آن می‌تواند کمک زیادی به شما در تنظیم درست تانک و جای‌گیری مناسب برای ضربه زدن توسط توپ‌ها، بکند. در واقع پستی و بلندی‌هایی که محیط بازی دارد، فرصت مناسبی را برای جای‌گیری و پرتاب دقیق توپ‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانید از فاصله دور تانک‌های دشمن را نابود کنید و حریفان شما نیز توان ضربه زدن به شما را نداشته باشند. این محیط گاهی باگ‌های کوچکی را در حرکت تانک شما ایجاد می‌کند که واقعا اعصاب‌خردکن هستند و باعث هدرروی تمام تلاش‌های شما می‌شوند. رفته رفته که در بازی پیش می‌رویم، چنان هیجانی به بازی ترزیق می‌شود که به خودتان می‌آیید و می‌بینید که چندین تانک در یک لحظه به شما حمله‌ور شده‌اند و صحنه‌های اکشن بسیار خشن و سریعی را ایجاد کرده‌اند و شما تنها با پرتاب متعدد توپ‌ها سعی در نابودی این تانک‌ها دارید.

بازی Hills of Steel در ارائه یک اکشن هیجان‌انگیز، توسط تانک‌ها بسیار موفق ظاهر می‌شود و با داشتن تنوع در بخش‌های مختلف و همچنین با گیم‌پلی روان و اعتیادآور، انتخاب مناسبی برای گذراندن وقت در اوقات فراغت محسوب می‌شود. این بازی را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر برای اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hills of Steel


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده