نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Knight IO

Knight IO، یک بازی موبایل تفننی و سرگرم‌کننده است که به راحتی می‌تواند بخش اعظمی از اوقات فراغت‌تان را به خود اختصاص دهد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در گذشته، مهارت در نیزه‌زنی یا Jousting، یکی از خصوصیات اصلی شوالیه‌های قرون وسطی به شمار می‌رفت. نیزه‌زنی که در ابتدا نوعی تمرین برای بالا بردن مهارت سواره نظام به هنگام نبرد بود، بعدها به یک ورزش یا نوعی هنر نمایشی در میان شوالیه‌های قرون وسطی تبدیل شد. قوانین نیزه‌زنی بسیار ساده بوده است؛ دو شوالیه سوار بر اسب و با در دست گرفتن نیزه‌هایشان در دو طرف میدان می‌ایستادند و پس از آن با تاختن به سوی یکدیگر سعی می‌کردند تا طرف مقابل را از روی زین اسب به زمین پرت کنند. در این مطلب قصد داریم تا بازی اندروید و آیفون Knight IO را معرفی کنیم که فرصتِ تجربه‌ی نیزه‌زنی در نقش یک شوالیه را برای بازیکنانش فراهم ساخته است.

Knight IO

اگرچه بازی Knight IO پسوند IO را در نام خود به یدک می‌کشد اما به گفته‌ی سازندگانش این بازی کمی با دیگر بازی‌های این سری متفاوت است؛ عمده تفاوت آن نیز وجود حالت‌های بازی مختلف به همراه تنوع بالای کاراکترهای بازی است. پس از دانلود و نصب بازی Knight IO، اولین چیزی که در ورود به محیط بازی توجه‌تان را به خود جلب می‌کند، سادگی در طراحی منوی اصلی بازی است که البته این ویژگی از جمله خصوصیات مشترک بازی‌های IO به شمار می‌رود. در منوی بازی علاوه بر حالت‌های بازی چندنفره مانند Online Team و Boss Fight، یک حالت بازی تک‌نفره با نام Offline Team نیز وجود دارد تا در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید، بتوانید در این بخش با بازی کردن با هوش مصنوعی بازی، مهارت‌های خود را تقویت کنید.

Knight IO، یک بازی سرگرم‌کننده است که به راحتی می‌تواند بخش اعظمی از اوقات فراغت‌تان را به خود اختصاص دهد

کنترلر‌های بازی بسیار ساده و روان هستند؛ به کمک اهرمک (جوی‌استیک) لمسیِ موجود در پایین صفحه نمایش می‌توانید شوالیه‌ی خود را در محیط بازی حرکت دهید و به‌ وسیله‌ی کلیدی که در سمت راست وجود دارد، قادر خواهید بود تا از پاورآپ ویژه‌ی شوالیه‌تان استفاده کنید. رمز موفقیت در بازی Knight IO استفاده مناسب از سپری است که در اختیار شوالیه‌تان قرار داده شده است. هنگامی که یکی شوالیه‌های تیم رقیب، تعقیب‌تان می‌کند می‌توانید به راحتی و با یک چرخش مناسب، به کمک سپرتان حمله‌ی او را دفع کنید. در کنار دفاع می‌بایست در حملات خود نیز با هوش عمل کنید و با سرعت عمل مناسب در مقابل حرکات رقیب‌تان واکنش نشان دهید. در میدان نبرد تعدادی الماس آبی وجود دارد که با جمع‌آوری آن‌ها به تدریج طول نیزه‌تان در هنگام نبرد افزایش می‌یابد. با متصل کردن بازی به حساب فیس‌بوک خود نیز می‌توانید تعدادی شوالیه‌ جدید آزاد کنید که هر کدام ظاهر و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارا هستند.

Knight IO

سازندگان Knight IO هم در بخش طراحی محیط گرافیکی و هم در بخش صداگذاری و موسیقی بازی، قابل قبول عمل کرده‌اند. تنوع شوالیه‌های بازی نیز به گونه‌ای است که از تکراری شدن محیط بازی جلوگیری می‌کند. Knight IO از آن دسته بازی‌های اعتیادآوری است که در مواقعی که کاری برای انجام دادن ندارید، شما را به خود مشغول می‌سازد و از سر رفتن حوصله‌تان جلوگیری خواهد کرد. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را از اپ‌استور و پلی‌استور برای تلفن‌های همراه خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Knight IO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده