// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Gladiator Rising: Roguelike RPG

بازی موبایل Gladiator Rising: Roguelike RPG با ارائه گرافیک پیکسلی، شما را به طرز اعتیادآوری حیرت‌زده می‌کند.

بازی موبایل Gladiator Rising: Roguelike RPG توسط استودیو Happii Gamer ارائه شده است و در سبک نقش‌آفرینی سعی می‌کند تا شما را در نبردهای حماسی بازی درگیر کند؛ نبردهایی که شاید در ابتدا به دلیل گرافیک پیکسلی و نه‌چندان جذاب، خسته‌کننده به نظر برسند، اما پس از تجربه بازی خواهد بود که شما دیگر توان دست کشیدن از آن را نخواهید داشت و شاید این بازی اندروید برای‌تان بهترین بازی RPG موبایل باشد.

بازی به طرز جذابی نوستالژیک وار حس می‌شود و از آن دسته بازی‌هایی است که رفته‌رفته عاشق آن می‌شوید. بله، در ابتدا شاید نبردها برایتان خسته‌کننده باشند و چون ممکن است گرافیک بازی نیز احتمالا باب میل شما نباشد، احتمال دارد در همان ابتدای کار قید بازی را بزنید. اما اگر کمی تحمل داشته باشید و بازی را ادامه دهید، متوجه ویژگی‌های بزرگ و غنی آن خواهید شد و با تسلط یافتن بر آنها بازی به طرز عجیبی برایتان جذاب خواهد بود.

Gladiator Rising

از گیم پلی بازی شروع می کنیم؛ جایی که شما باید به سبک نوبتی در برابر حریفی که به صورت تصادفی انتخاب می‌شود، قرار بگیرید و بتوانید قبل از اینکه کاراکترتان کشته شود وی را شکست دهید. در ابتدا شما نیروی چندانی ندارید و بنابراین نبردها ساده بوده و شما با احتمال زیادی پیروز می‌شوید، اما رفته‌رفته نبردها بسیار چالش برانگیز می‌شود و دیگر نباید انتظار پیروزی آسان را در این بازی استراتژیک اندروید داشته باشید. شما با دریافت سکه‌هایی که از پیروزی در نبردها کسب می‌کنید، توانایی‌های خود را افزایش می‌دهید و سلاح و سپرهای جدید خریداری می‌کنید. علاوه بر سلاح می‌توانید نیروهای خارق‌العاده را نیز خریداری و روی حریفان خود پیاده کنید. این همه آ‌ن چیزی است که در مورد گیم پلی می‌توانیم بگوییم؛ یعنی تنها باید با استراتژی و خلاقیت پیش بروید و بتوانید از ضربه و دفاع در جای مناسب خود استفاده کنید تا بتوانید کمترین ضربه را خورده و حریف را از پای درآورید. در حین بازی می‌توانید خود را ریکاوری کرده و با خوابیدن یا استفاده از نیروی آبی مخصوص، انرژی خود را بازیابی کنید. البته شما در هر راند تنها اجازه استفاده از یک حرکت را خواهید داشت؛ به طور مثال در صورت ریکاوری کردن در یک راند، دیگر اجازه ضربه زدن به حریف را نخواهید داشت و در این صورت است که در وضعیت خطرناکی قرار می‌گیرید و حریف فرصت وارد کردن ضربات بیشتر به شما را خواهد داشت. پس باید با استراتژی به پیش بروید و درست انتخاب کنید.

لول شما در بازی تعیین‌کننده همه چیز خواهد بود. بازی در پنج فصل جریان خواهد داشت و شما در ابتدا شخصیت خود را می‌سازید و سپس با انتخاب یکی از سه حالت Rouge ،Warior و Mage وارد محیط بازی می‌شوید. رفته رفته نبردها را پشت سر می‌گذارید و سلاح‌های جدید خریداری می‌کنید. هر سلاح و سپر شما لول مخصوص به خود را خواهد داشت و می‌توانید در طول مبارزات آنها را لول آپ کنید. لول کلی شما نیز با گذر از هر مرحله و بر طبق عملکردی که در نبردها داشته‌اید، افزایش خواهد یافت.

Gladiator Rising

موسیقی بازی به طرز جالبی حماسی است و رغبت بازیکن را برای پیروزی در بازی بیشتر می‌کند. اما موسیقی چندان پیچیده‌ای را انتظار نداشته باشید؛ چرا که اگر موسیقی‌های کلیشه‌ای حماسی را در فیلم‌های مختلف و بازی‌های مشابه دیده باشید، چیز جدیدی برایتان نخواهد داشت. اما گرافیک این بازی نوستالژیک اندروید به طرز جالبی بیش‌ترین تاثیر را روی شما خواهد داشت. ساده و بی شیله‌پیله بودن گرافیک چنان با جز به جز کاراکترها و بخش‌های مختلف بازی هماهنگ شده است که یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای بازی برای قرار گرفتن در لیست بازی‌های اعتیادآور به شمار می‌رود.

بازی Gladiator Rising: Roguelike RPG لذت نبردهای استراتژیک را به شما یادآور می‌شود و در گرافیکی ساده، حس و حال خوب و حماسی به شما می‌دهد. اگر دلتان یک بازی متفاوت می‌خواهد و دوست دارید تا کمی از بازی‌های مدرن و گرافیک محور به دور باشید، این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و نبردهای هیجان‌انگیز با کاراکترهای دوست‌داشتنی را به شما هدیه دهد.

دانلود بازی اندروید Gladiator Rising: Roguelike RPG


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده