// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Viking Village

بازی استراتژی Viking Village به ویژه برای عاشقان بازی‌های استراتژی محتوای جذابی را ارائه می‌دهد.

تجربه بازی‌های استراتژی Real-Time به ویژه از آن جهت میان بازیکنان محبوب است که نیاز به تصمیم گیری سریع با توجه به موقعیت دارد. وجود کنترل مناسب و دسترسی سریع به نیروها در زمان حمله یا دفاع در برابر حملات سایر حریفان، باعث شده است تا بازی‌های استراتژی بیشتر در رایانه‌های شخصی مورد توجه قرار بگیرند و کمتر پیش می‌آید که شاهد انتشار بازی‌های استراتژی روی سایر پلتفرم‌ها باشیم. با این حال، چند سالی است که با پیدایش استودیوهایی مانند سوپرسل، نوع جدیدی از بازی‌های استراتژیک آنلاین برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند و بسیاری از بازیکنان را درگیر خود کرده‌اند. در این مقاله قصد معرفی بازی استراتژی متفاوتی را با نام Viking Village داریم. محصولی که با ارائه‌ی گیم‌پلی کلاسیک استراتژیک سعی دارد تا با ارائه‌ی کنترلی نسبتا آسان، امکان تجربه‌ی بازی RTS را در گوشی‌های موبایل نیز فراهم کند. در ادامه با معرفی بازی Viking Village همراه زومجی باشید.

بازی Viking Village

بازیکنان امکان تغییر زاویه دوربین را برای کنترل قهرمان خود دارند

اولین نکته‌ای که در بازی Viking Village جلب توجه می‌کند، وجود انبوهی از حالت‌ها است. زنده‌ماندن برای ۲۰ روز، حالت روستا در مقابل روستا برای علاقه‌مندان به یک بازی استراتژی کلاسیک، حالت روگ‌لایک با ویژگی ساخت جزیره به صورت تصادفی و چندین و چند حالت دیگر که هرکدام در جایگاه خود چالشی هستند، از جمله‌ی حالت‌های بازی هستند که از ابتدا در دسترس شما قرار دارند. یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی Viking Village وجود گزینه‌‌‌هایی برای ارائه‌ی یک تجربه استراتژی کامل مشابه با رایانه‌های شخصی است. امکان انتخاب بخشی از نیروها یا تمام نیروها با اضافه شدن دکمه‌هایی در رابط کاربری فراهم شده است که باتوجه به نیاز خود باید از آنها استفاده کنید. مانند سایر بازی‌های استراتژی در Viling Village نیز دو هدف کلی وجود دارد: اولین هدف مقابله با حملات دشمنان و دومین هدف حمله به سازه‌ها و ساختار دفاعی دشمن. Viking Village در زمینه قهرمان‌ها نیز پر محتوا است، هرچند متاسفانه با توجه به رایگان بودن بازی باید برای آزادسازی بخشی از این قهرمان‌ها، اقدام به خرید‌های درون برنامه‌ای کنید و یک دلار تا ۱۳ دلار را برای آزادسازی قهرمان‌های قوی‌تر هزینه کنید. بازی از همان ابتدا با ارائه‌ی ترفند‌هایی به بازیکنان کمک می‌کند تا آسان‌تر با گیم‌پلی و روند بازی اخت بگیرند. به عنوان مثال، با لمس بخش استراتژی و ترفندها، می‌توانید نکاتی مانند اهمیت از بین بردن دزدان دریایی و باربارین‌ها برای به دست آوردن منابع بیشتر یا توضیحاتی را در رابطه با ارتقاء و تحقیقات پیرامون افزایش قدرت حمله یا سرعت حرکت نیروها را مشاهده کنید. این قبیل ویژگی‌ها، در کنار نشان دادن وجود محتوای غنی در بازی، اهمیت اتخاذ تصمیمات مختلف و به موقع را در بازی نشان می‌دهد.

اما یکی از ویژگی‌های Viking Village قابلیت کنترل مستقل قهرمان‌ است. در کنار حرکت ارتش، تنها با لمس یک گزینه می‌توانید، قهرمان خود را به صورت مجزا کنترل کنید و از آیتم‌ و سلاح‌های قهرمان ضد دشمنان بهره ببرید. وجود این ویژگی باعث شده تا تنوع گیم‌پلی تا حد زیادی افزایش پیدا کند و فرصت حمله به هدفی مشخص را به راحتی داشته باشید. Viking Village در زمینه گرافیک نیز هرچند حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما یادآور آثاری مانند The Trail، ساخته پیتر مولینیو است. با این وجود نباید انتظار محیطی شلوغ را مانند بازی The Trail داشته باشید. جزیره‌ها و انیمیشن‌ حرکت قهرمان‌ها اما در جایگاه خود برای یک بازی موبایل استراتژی رضایت‌بخش هستند و می‌‌توانید از تماشای آنها در زمان تجربه بازی لذت ببرید.

بازی Viking Village

Viking Village تجربه‌ای کلاسیک از یک بازی استراتژی است که با محتوای جذابی مانند امکان به کار گرفتن اژدها، نبرد با منجنیق و کنترل قهرمان، می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان را درگیر خود کند. هرچند، نباید فراموش کرد که بازی از خریدهای درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و در نتیجه بعد از مدتی احتمالا شما نیز باید مبلغی را هزینه کنید. Viking Village اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Viking Village


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده