// شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴

معرفی بازی موبایل Survial Squad

بازی موبایل Survival Squad، اثری در سبک Battle Royale است که قصد دارد مخاطبین موبایل را با طعم مسابقات Battle Royale آشنا کند.

مدتی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد آثاری در سبک Battle Royale هستیم. استودیوهایی که به‌واسطه المان‌ها و سبک و سیاق خاص خود بازی‌هایی با سبک Battle Royale را خلق کرده‌اند که در جریان آن‌ها بازیکن در محیطی وسیع رها شده و با ۹۹ بازیکن دیگر رقابت می‌کند. هربازیکن که بتواند در انتها زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. نمونه‌ی بارز یک بازی موفق در این سبک، بازی PUBG است که قطعا نام آن را همه مخاطبان بازی‌های ویدیویی شنیده‌اند. حال با خود فکر کرده‌اید که این سبک بازی‌ها روی موبایل چگونه خواهند بود؟ آیا بازی‌های Battle Royale همان اندازه که روی کنسول‌ها و کامپیوتر سرگرم کننده هستند، روی موبایل نیز سرگرم کننده خواهند بود؟ برای پاسخ به این سوال به‌سراغ بازی موبایل Survival Squad رفته‌ایم که در سبک Battle Royale قرار دارد.

بازی موبایل Survival Squad

در بازی‌های Battle Royale، دقت و مهارت مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید

بازی اندروید Survival Squad، نه دارای بخش تک‌نفره است و نه بخش تمرینی و آموزشی، از همان ابتدا که آن را شروع می‌کنید، بخش شخصی سازی شخصیت خود را مشاهده کرده که آن چنان تنوع خاصی را ارائه نمی‌دهد و پس از ساخت شخصیت‌تان، وارد بازی می‌شوید. در بازی‌های سبک Battle Royale چند نکته مهم است و اگر یک اثر آن ها را رعایت نکند، به هیچ‌وجه نمی‌تواند موفق شود. اولین نکته کیفیت سرورها است که Survival Squad در این بخش تا اندازه‌ای موفق بوده است. شاید در بعضی از مسابقات پینگ‌تان بالا باشد ولی کم پیش می‌آید که لگ داشته باشید یا پینگ بالا، روی عملکردتان تاثیر گذار باشد. دومین مورد نقشه و فضای بازی است؛ معمولا بازی‌های این سبک دارای نقشه‌ای وسیع بوده تا هر ۱۰۰ بازیکن به‌خوبی بتوانند آزادانه در آن چرخیده و در صورت مشاهده رقبا، آن‌ها را از بین ببرند. Survival Squad با اینکه در این بخش خوب عمل کرده ولی تنها شاهد یک نقشه هستیم و اگر تنوع برای شما مهم باشد، امکان دارد پس از مدتی از این بازی موبایل خسته شوید. آخرین نکته در بازی‌های Battle Royale، نوع رقابت کردن و عادلانه بودن شرایط بازیکنان در بازی است. در بازی اندروید Survival Squad، با شروع هر بازی خود و سایر بازیکنان را بدون هیچ تجهیزاتی در محیط بازی مشاهده می‌کنید و پس از تمام شدن زمان اولیه، از طریق یک هواپیما وارد محیط اصلی می‌شوید که این موارد، ساختار اولیه و اصلی بازی‌های Battle Royale است. در ادامه باید در محیط دنبال تجهیزات و مهمات و اسلحه باشید تا بتوانید خود را به یک مبارز واقعی تبدیل کنید.

بازی موبایل Survival Squad

حال هر بازیکنی که از مهارت‌های بالاتری در بازی برخوردار باشد، زودتر از سایرین می‌تواند خود را مجهز کرده و بعضی دیگر نیز همیشه در کمین هستند تا بازیکنان مختلف را شکار و لباس و اسلحه‌هایشان را بردارند. از این‌رو همیشه باید مراقب اطراف خود باشید و دقت کنید که توسط سایر بازیکنان کشته نشوید، البته یک سری کمک‌های اولیه نیز به‌دست خواهید آورد که در صورت نیاز و پس از فرار کردن از دست حریف، می‌توانید نوار سلامت خود را بازیابی کنید. درانتها یک بخش فروشگاه نیز برای شما تدارک دیده شده که از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانید آیتم‌های تزئینی مختلفی را برای شخصیت خود خریداری کنید. بازی موبایل Survival Squad تجربه‌ای ناب از سبک Battle Royale را روی موبایل ارائه نمی‌دهد اما یک بازی چندنفره جذاب است که یک رقابت واقعی را برای بازیکنان تدارک دیده است.

دانلود بازی اندروید Survival Squad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده