// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Forgotten Hill Mementoes

بازی موبایل Forgotten Hill Mementoes اثری ترسناک و دلهره آور است که معماهای آن حسابی شما را به چالش می‌کشد.

پشت هر افسانه‌ای یک دوستی، عشق یا نفرت و انتقام نهفته است. در بازی موبایل امروز به سراغ افسانه‌ای قدیمی رفته‌ایم؛ جایی که شخصی برای رسیدن به اهداف شیطانی خود، دست به انجام کارهای مختلفی نظیر کشتن انسان‌ها، حیوانات و سایر موارد می‌زند و شما با وارد شدن به عمارت این شخص باید راز و داستان پشت پرده این اتفاقات را نمایان کنید. بازی موبایل Forgotten Hill Mementoes چهارمین نسخه از مجموعه نام‌آشنای Forgotten Hill است که این بار ما را وارد ماجراجویی هیجان‌انگیز و ترسناکی می‌کند. از نکات خوب مجموعه Forgotten Hill، اتمسفر، داستان‌سرایی و معماهایی است که در خود جای داده و Mementoes از این قاعده مستثنی نیست. بازی اندروید Forgotten Hill Mementoes شما را در همان ابتدا و پس از روایت اولیه داستان، در دل تنهایی و ترس رها می‌کند.

بازی موبایل Forgotten Hill Mementoes

معماهای بازی، واقعا مخاطب را به چالش می‌کشند

با شروع بازی Forgotten Hill Mementoes دنیایی پر رمز و راز را مشاهده می‌کنید. در همان ابتدا معماها و محیط‌های متعددی را می‌بینید که همه‌ی آن‌ها هم به یکدیگر وابسته‌اند و باید به سراغ اولین معما بروید و پله پله آن‌ها را حل کنید تا روند بازی پیش برود. نکته‌ی دیگری که Forgotten Hill Mementoes را به اثری جذاب تبدیل کرده، این است که شکل و شمایل معماها به هیچ‌وجه به حالت زنجیروار نیست. این گفته بدین معنا است که برای حل کردن یک معما، باید به سراغ سایر معماها بروید و بخشی از هرکدام را حل کنید تا در مورد معمای مورد نظر اطلاعات کسب کنید و باز به سراغ مابقی معماها بروید و این روند را مدام تکرار کنید. به‌عبارتی برای حل یک معما، نمی‌توان معمایی دیگر را تا انتها حل کرد و نتیجه را در معمای مورد نظر قرار داد؛ بلکه معماها در بازی موبایل Forgotten Hill Mementoes به صورت بخش بخش به یکدیگر وابسته هستند و کل معما به معمای قبل خود وابسته نیست. از نظر درجه سختی نیز، در همین ابتدا باید بگویم که معماهای بازی، درجه سختی بالایی ندارند، ولی هر کدام از آن‌ها یک سری نکته را در خود جای داده‌اند که نیاز به یک دفتر و کاغذ دارد و اگر این کار را انجام دهید، جدای از بالا رفتن دقت‌تان، به‌راحتی می‌توانید معماها را حل کنید و احساس خستگی نکنید.

بازی موبایل FOrgotten Hill Mementoes

در کنار تمامی موارد، بازی Forgotten Hill Mementoes دارای طراحی و گرافیک ساده‌ای است. در تمامی محیط‌های بازی المان تاریکی نمایان است و تیم سازنده از معماها یا عکس‌هایی استفاده کرده که با صدا و شکل خود دلهره را در شما به‌وجود آورند. همچنین در پس‌زمینه نیز همیشه صدای باز شدن درب، صدای باد و صداهایی مشابه را می‌شنوید که خب تمامی این موارد المان‌های ترس و دلهره هستند و وجود داشتن آن‌ها در یک بازی ترسناک آن‌چنان چیز عجیبی نیست. در آخر، بازی اندروید Forgotten Hill Mementoes شاید همانند بازی‌های کنسولی یا کامپیوتر ترسناک و دلهره‌آور نباشد، اما برای پلتفرم موبایل، اثری ترسناک و هیجان‌انگیز به‌حساب می‌آید که اگر علاقه خاصی به بازی‌های ترسناک موبایل دارید، Forgotten Hill Mementoes بهترین گزینه برای شما خواهد بود.  

دانلود بازی اندروید Forgotten Hill Mementoes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده