// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Tentacles - Enter the Mind

بازی اندروید و آیفون Tentacles - Enter the Mind محصولی متفاوت با روایتی از دیوانگی‌های یک پروفسور دیوانه است.

بازی‌های رنگارنگ و دلنشینی که بارها در گوشی‌های موبایل شاهد آنها بوده‌ایم،‌ هر روز رنگ و بو و ظاهر جدیدی را به خود می‌گرند. تا جایی که حتی شاهد روایت‌ داستانی خنده‌دار و بعضا بدون محتوای خاصی در بازی‌ها هستیم و تنها این گیم‌پلی بازی است که با ارائه‌ی محتوایی اعتیادآور بازیکنان را هرچه بیشتر برای ادامه ترغیب می‌کنند. در این مقاله قصد معرفی بازی Tentacles - Enter the Mind را داریم که نخستین بار در ماه مرداد برای اندروید و iOS منتشر شده بود. در بازی Tentacles - Enter the Mind سفری داریم به مغز پروفسوری ناامید تا حداقل او را از دیوانگی نجات دهیم.

بازی Tentacles - Enter the Mind

با جمع‌آوری سکه‌‌ها می‌توانید آیتم‌های جدیدی را آزاد کنید

پروفسور یا شاید به اعتقاد برخی دکتر Phluff، فردی آرام و پر از آرزوهای بامزه برای خلق دوست‌داشتنی‌ترین موجود جهان است. اما همیشه برنامه‌ریزی‌ها در عمل مانند تئوری نیست. داستان پروفسور بازی Tentacles - Enter the Mind نیز از همین قرار است، دکتر Phluff در مسیر ساخت دوست‌‌داشتنی‌ترین موجود جهان، هر بار شکست می‌خورد و به‌‌جای ساخت شیرین‌ترین و زیبا‌ترین موجودات، باعث تولد چندش‌آورترین موجودات می‌شود. شکست‌های پروفسور در آخر دیوانگی او را به دنبال دارد و این شما هستید که باید در نقش لکه‌ای مشکی رنگ،‌ سفری را به مغز پروفسور داشته باشید تا حداقل ذهن او را از این موجودات خالی کنید. بازی از جایی آغاز می‌شود که شما با هدایت لکه‌‌ی مشکلی رنگ باید با ضربه زدن روی سکوها، کاری کنید تا او به مسیر خود ادامه دهد. وظیفه‌ی شما در جریان بازی Tentacles - Enter the Mind از بین بردن تمام موجودات کوچکی است که باعث تخریب ذهن پروفسور شده‌اند. هر یک از مراحل از بازی در بخشی از ذهن دکتر Phluff روایت می‌شود و به عنوان مثال، در اولین مرحله باید وارد ضمیر ناخودآگاه پروفسور شوید تا آنجا را از وجود دشمنان پاک کنید.

در جریان بازی باید با جمع کردن مردمک‌های چشم موجوداتی که در مسیر قرار دارند، در کنار کشتن آنها، سطح سلامت خود را افزایش دهید و جوایز خود را دریافت کنید. دشمنان هرکدام رفتار متفاوتی دارند و در حالی که بعضی از آنها به سمت شما حمله‌ور می‌شوند، برخی دیگر نیز از دور شما را هدف می‌گیرند. هر یک از مراحل بازی شامل اهداف مشخص مانند جمع کردن تعداد مشخصی مردمک چشم می‌شود و باید در کنار انتخاب صحیح محل حرکت لکه مشکی‌، برای تمام کردن اهداف نیز تلاش کنید. بازی همینطور دارای فروشگاهی برای خرج کردن سکه‌های جمع‌آوری شده است و می‌توانید با پرداخت سکه آیتم‌هایی را برای افزایش توانایی‌های لکه‌ استفاده کنید. از سوی دیگر مردمک‌های چشم نیز برای آزادسازی مهارت‌های جدید کاربرد دارند و با جمع کردن تعداد مشخصی از مردمک‌ها می‌توانید ویژگی‌های جدیدی را به دست بیاورید. توسعه‌دهنده همینطور سعی کرده است تا با اضافه کردن محتوایی کوچک بازیکنان را به بازی برگرداند. به عنوان مثال، می‌توانید با پیدا کردن تخم‌های شانس که در مراحل مخفی شده‌اند، آنها را برای یافتن آیتم‌های جدید بشکنید. تخم‌های شانس بیشتر به لوت‌باکس‌ها شباهت دارند و با توجه به نوع آنها باید مدتی را از ۲۴ ساعت تا چند روز در انتظار باشید. Tentacles - Enter the Mind برای علاقمندان به چالش نیز، حالت Survival را ارائه می‌دهد که در مسیری بی‌پایان برای جان‌تان باید تلاش کنید. Tentacles - Enter the Mind به ویژه در زمینه ظاهر مراحل دوست‌‌داشتنی است.

بازی Tentacles - Enter the Mind

بازی Tentacles - Enter the Mind گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارد و قادر است تا با ارائه محتوای مختلف، شما را درگیر خود کند. در این بازی باید با دقت از میان سکو‌ها عبور کنید و با ضربه زدن به موقع روی نمایشگر، لکه‌ی مشکی رنگ را برای پیشروی در مرحله کمک کنید. بازی با ارائه‌ حالت Survival توانسته چالشی جدید را در مقابل بازیکنان بگذارد. شما می‌توانید Tentacles - Enter the Mind را به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون‌برنامه‌ای اکنون دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tentacles - Enter the Mind


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده