// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی موبایل Mazit

بازی موبایل Mazit اثری ساده و هیجان‌انگیز است که در جریان آن، در نقش یک مکعب قرار می‌گیرید. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در میان بازی موبایل‌های این چند وقت اخیر، اگر دل‌تان برای یک بازی ساده و بی‌آلایش تنگ شده است، بازی موبایل Mazit بهترین گزینه برای شما خواهد بود. بازی اندروید و آیفون Mazit نه داستان خاصی دارد و نه بخش چندنفره هیجان‌انگیزی را در خود جای داده است؛ بلکه موردی که سبب شده بازی موبایل Mazit به اثری خاص و هیجان‌انگیز تبدیل شود، المان‌های ساده‌ای است که در ساختار آن گنجانده شده است؛ المان‌هایی که نمونه‌ی آن‌ها را در بازی‌های متعددی مشاهده کرده‌ایم و اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که اکثر بازی‌های موبایل با المان‌ها و سیستم‌های ساده در گیم‌پلی، موفق‌تر از سایر بازی‌های موبایل بوده‌اند.

موسیقی، مهم‌ترین فاکتور بازی Mazit است که حس و حال خوبی به بازی بخشیده است

با شروع بازی اندروید و آیفون Mazit، مستقیما وارد انجام مراحل می‌شوید. در Mazit با لول‌های متعددی روبه‌رو هستید که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید تا روند بازی پیش برود. در بازی شما در نقش یک مکعب قرار دارید که باید روی مربع‌های محیط، خود را در چهار جهت اصلی تکان دهید تا به مقصد برسید. حال سوال پیش می‌آید که چالش بازی کجا است؟ Mazit چگونه به اثری خاص تبدیل شده است؟ در جواب باید بگویم که رفته رفته شاهد چالش‌هایی هستیم که در قالب معما خود را در دل بازی جای داده‌اند. در مراحل بازی برای اینکه بتوانید از نقطه ابتدا به انتهای بازی برسید، باید کارهای مختلفی نظیر فشردن چند دکمه به صورت همزمان را انجام دهید. حال برای انجام این کارها باید از محیط کمک بگیرید و استراتژی درست را پیاده‌سازی کنید تا بتوانید موفق شوید. همچنین در ادامه تله‌های محیطی را مشاهده می‌کنید که بیش از پیش کار را برای شما دشوار خواهند کرد. در این میان، مکعب بازی دارای پوسته‌های متفاوتی است که اولین پوسته به صورت رایگان به شما داده می‌شود، اما اگر سایر پوسته‌ها را می‌خواهید، باید ویدیوهای تبلیغاتی بازی را مشاهده کنید. البته طراحی‌های پوسته‌های مکعب بازی به قدری خوب هستند که برای بعضی از آن‌ها وسوسه می‌شوید که ویدیوهای تبلیغاتی ۲۰ الی ۳۰ ثانیه‌ای بازی را مشاهده کنید تا بتوانید‌ آن‌ها را آزاد کنید.

مراحل و لول‌های بازی نیز به‌صورت هفتگی آپدیت می‌شوند و شاهد مراحل متنوع‌تر و بیشتری هستیم و یک سیستم راهنما نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در صورت گرفتار شدن در مراحل و پازل‌های بازی، بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. طراحی‌های بازی نیز به‌سادگی هرچه تمام‌تر انجام شده و همین سادگی، سبب شده با اثری دلچسب طرف باشیم. جدای از تمامی موارد در نظر گرفته‌شده، موردی که شدیدا در بازی اندروید و آیفون Mazit شما را هیجان‌زده می‌کند، موسیقی است. موسیقی موردی است که اگر سازنده بتواند به‌درستی از آن استفاده کند، می‌تواند اثری ناب و هیجان‌انگیز را خلق کند. موسیقی‌های Mazit با اینکه بسیار کم تعداد هستند ولی به‌قدری هیجان‌انگیز و خوب کار شده‌اند که اصلا گذر زمان را حس نمی‌کنید و از طرفی، باعث متمرکز شدن شما روی بازی می‌شوند.

در انتها بازی موبایل Mazit را می‌توان جزو آثار ساده و بی‌آلایش روی پلتفرم موبایل دانست که تنها یک هدف دارد و آن هم سرگرم کردن مخاطب خود است.  

دانلود بازی اندروید و آیفون Mazit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده