// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Desert Legacy

Desert Legacy اثری هنری و با موسیقی آرامش‌بخش است که بازیکنان را به هدایت شخصیتی مرموز در بیابان دعوت می‌کند.

برخی بازی‌ها بیشتر از آن که یک بازی ویدیویی باشند، شباهت زیادی به آثار هنری دارند؛ بازی‌هایی که به‌ویژه بعد از انتشار Monument Valley محصول استودیوی آس تو گیمز، محبوبیت بیشتری میان بازیسازان پیدا کردند و بازیکنان نیز عمدتا استقبال خوبی از آنها می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا بازی Desert Legacy را به شما معرفی کنیم؛ محصولی باکیفیت و خوش‌ساخت که در آن باید به هدایت شخصیتی مرموز بپردازید.

بازی Desert Legacy
بازی Desert Legacy
بازی Desert Legacy
با جمع‌آوری آیتم‌های Golden Tear می‌توانید کشتی‌‌های بادی جدیدی را برای دریفت در صحرا آزاد کنید

داستان Desert Legacy پیرامون پادشاهی قدرتمند روایت می‌شود که در صحرا و روی ابرها حکمرانی می‌کند. با این حال، اتفاقی در حال رخ دادن است و خاکستری که در میان شن‌ها و تپه‌ها در آرامش بود، اکنون باری دیگر برخاسته است. بازی Desert Leagcy به‌ویژه در زمینه گیم‌پلی، کنترل ساده‌ای دارد که با این حال، چالش‌های زیادی را در زمان اجرای بازی تجربه خواهید کرد. گیم‌پلی Desert Legacy مشابه با بازی‌های اسکیت‌سواری موبایل است و شخصیت اصلی داستان سوار بر یک کشتی بادی شناور، به سمت پایین حرکت می‌کند. در این بازی باید سوار بر یک کشتی بادی نه روی آب، بلکه روی شن‌ها مانور دهید و از میان سنگ‌های تاریخی که در دل شن‌ جای گرفته‌اند، خود را به نقطه‌ی پایانی برسانید. دریفت جانانه از میان موانعی که از قضا ظاهر و طراحی زیبایی دارند، تجربه‌ای لذت‌بخش را رقم می‌زند.

در جریان بازی، آیتم‌هایی را در مسیر حرکت مشاهده می‌کنید که از جمله آنها می‌توان به اشک طلایی (Golden Tear) اشاره کرد. با جمع‌آوری این اشک‌ها می‌توانید کشتی‌های بادی جدیدی را برای استفاده در جریان بازی آزاد کنید. دریفت در میان شن‌ها، امکان خریداری کشتی‌های بادی یا حتی موجوداتی مانند پاندا یا اژدهایی افسانه‌ای، از جمله ویژگی‌هایی هستند که در این بازی در دسترس‌تان قرار گرفته است. توسعه‌دهندگان همینطور نشان‌هایی را به صورت روزانه در بازی قرار می‌دهند که به طور میانگین روزانه چهار عدد از آنها را می‌توانید جمع کنید. ماموریت‌های روزانه، قابلیت‌ آزاد کردن پوسته‌ها یا جمع‌کردن روزنوشت‌هایی که از آسمان به داخل بازی سقوط می‌کنند، ترکیبی مناسب را برای لذت بردن بازیکنان از بازی چالشی Desert Legacy فراهم کرده است. اما موتور یونیتی باری دیگر شرایط را فراهم کرده است تا شاهد بازی‌ای ساده، اما زیبا از لحاظ گرافیکی باشیم. Desert Legacy ویژگی‌های گرافیکی آنچنانی ندارد؛ با این حال، از بعد هنری رضایت‌بخش و زیبا طراحی شده است. در زمینه موسیقی نیز، تم‌ ساده‌ای را شاهد هستیم و بدون شک از شنیدن آن در زمان تجربه بازی لذت خواهید برد.

بازی Desert Legacy
بازی Desert Legacy
بازی Desert Legacy

بازی Desert Legacy نمونه‌ی دیگری از یک بازی بی‌آلایش و جذاب است که با ارائه گیم‌پلی بدون پایان، بازیکنان را برای مدتی طولانی درگیر خود می‌کند. هرچند هدایت شخصیت اصلی با کشیدن انگشت، آنچنان که باید آسان نیست، اما بعد از مدتی می‌توانید به روند بازی عادت کنید. Desert Legacy همچنین محتوایی را برای تنوع بخشیدن به گیم‌پلی ارائه می‌دهد که از جمله‌ی آن می‌توان به آیتم‌هایی اشاره کرد که با برداشتن آنها می‌توانید اسکین‌های جدیدی را جمع‌آوری کنید. بازی اکنون به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Desert Legacy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده