// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Thrones: Kingdom of Humans

در بازی Thrones: Kingdom of Humans برای حکمرانی بر نژادهای مختلف تلاش می‌کنید و سعی می‌کنید تا تعادل را میان خواسته‌های آنها حفظ کنید.

سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ با انتشار دو شماره از یک بازی متفاوت همراه بود. بازی Reigns هرچند تنها به انتخاب‌‌های دوگانه‌ای خلاصه می‌شد که در آن باید برای ایجاد تعادل میان چهار عنصر اصلی یک حکومت تلاش می‌کردید، اما از بعد داستانی و روایت‌های خاصی که به شکلی غیر معمول روایت می‌کرد، توانست تا ایده‌هایی جدید را در بازی‌ زیبایی گرد هم بیاورد. در این بازی باید در چهار بخش اقتصادی، نظامی، مذهبی و اجتماعی، افراد را به شکلی راضی نگه دارید که از دو بعد سرخوردگی و سرخوشی، حکومت شما را مورد هدف قرار ندهند و در نتیجه نیز باعث سقوط حکومت شما نشوند. بازی Reigns اگر اغراق نباشد بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۶ بود و از دید بسیاری از منتقدین، مورد تحسین قرار گرفت. حال یک سال گذشته است و با وجود انتشار دومین شماره این بازی، برخی استودیوها اقدام به ساخت محصولاتی با ایده‌ی مشابه، اما متفاوت در مفهموم کرده‌‌اند. در این مقاله قصد معرفی بازی اندروید Thrones: Kingdom of Humans را داریم، محصولی که این‌بار شما را به مدیریت نژاد‌های مختلف دعوت می‌کند، تا با ایجاد تعادل میان خواسته‌های آنها، حکومتی آزاد را فرمانروایی کنید.

بازی Thrones: Kingdom of Humans
بازی Thrones: Kingdom of Humans
بازی Thrones: Kingdom of Humans
هر یک از انتخاب‌ها باعث دلخوری یا رضایت یکی از نژادهای بازی می‌شود

بازی Thrones: Kingdom of Humans از جایی آغاز می‌شود که شما به عنوان پادشاه Concordia حکمرانی بر سه نژاد دورف، الف‌ها و انسان‌ها را به دست می‌گیرید و اینجاست که باید هر سه نژاد را راضی نگاه دارید. بازی Thrones: Kingdom of Humans شاید از لحاظ داستانی و روند بازی پیچیدگی‌هایی بازی Reigns را در خود نداشته باشد، اما بی‌شک قادر است تا چالش‌هایی متفاوت را که پیش از این در بازی Reigns شاهد بودیم، برای بازیکنان رقم بزند. در جریان بازی نماینده‌هایی از هر یک از نژادها به نزد شما می‌آیند و برای خواسته‌های مختلفی که دارند، درخواست کمک، حمله، کودتا یا حتی دیپلماسی می‌کنند و شما باید از میان دو تصمیمی‌ که از پیش مشخص شده‌اند یکی را انتخاب کنید. موضوع مهم در نحوه‌ی انتخاب این تصمیمات و شرایطی است که حکومت شما در آن قرار دارد. هر انتخابی که انجام می‌دهد، یک سال از حکومت‌تان را رقم می‌زند و در نتیجه در صورتی که انتخابی اشتباه داشته باشید، شاهد کاهش یا افزایش بیش از اندازه رضایت یا دلخوری نژادی خاص خواهید بود. به عنوان مثال، دورف‌ها در کوه زندگی می‌کنند و کو‌ه‌ها سرشار از معادنی هستند که انسان‌ها علاقه دارند تا آنها را برداشت کنند. حال نماینده‌ای از دورف‌ها نزد شما می‌آید و با دلخوری می‌خواهد تا برداشت از معادن را ممنوع کنید و انسان‌ها را از کوه‌ها بیرون کنید. اینجاست که باید از میان دو گزینه رضایت دورف‌ها یا دلخوری انسا‌ن‌ها با توجه به شرایط و وضعیت رضایت آنها از حکومت، یکی را انتخاب کنید.

انتخابی که نتیجه آن را در سال‌های آینده حکومت خود نیز به وضوح خواهید دید. البته باید توجه داشته باشید که بازی Thrones: Kingdom of Human به ویژه در زمینه سال‌هایی حکومت و ارتباط این سال‌ها با یکدیگر تفاوت بزرگی با بازی Reigns دارد. در بازی رینز اگر تصمیمات نظامی خاصی را می‌گرفتید، روی حکومت،‌ جانشینان شما نیز تاثیر می‌گذاشت و حتی شاهد نبردهای چندین و چند ساله با بربرها یا سایر تمدن‌ها بودیم. اما بازی Thrones: Kingdom of Humans تنها یک دوره از پادشاهی را روایت می‌کند و در نتیجه دیگر شاهد تداوم حکومت و ادامه زد و خوردها میان حکومت‌ها یا تاثیر تصمیمات روی فرمانروایی جانشینان نیستیم. بازی در زمینه طراحی‌ها به طور خلاصه زیبا است. از اژدها گرفته که بخشی از طبیعت و نژاد الف‌ها محسوب می‌شوند بگیرید تا طراحی راهبه‌ای پیر برای افزایش قدرت انسان‌ها، همگی چهره‌ی زیبایی دارند و در زمان تجربه بازی می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید. از سوی دیگر بازی صداگذاری مینیمال و فانتزی‌ای دارد که با ظاهر و روند بازی در هماهنگی کاملی است.

بازی Thrones: Kingdom of Humans
بازی Thrones: Kingdom of Humans
بازی Thrones: Kingdom of Humans

بازی‌ Thrones: Kingdom of Humans،‌ محصولی الهام گرفته از بازی محبوب Reigns با داستانی متفاوت است که تلاش یک پادشاه را برای رفع مشکلات حکومتی چند نژادی را روایت می‌کند. چالش‌هایی که به دلیل تفاوت‌های فرهنگی نژادها، گاهی تصمیم‌گیری را مشکل می‌کند و باعث می‌شود تا مجبور شوید چند باری خواسته‌‌ها را مرور کنید. با این حال،‌ باید گفت که در معنی و مفهموم بازی Thrones: Kingdom of Humans نمونه‌ای کوچک‌تر از بازی Reigns است. بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار دارد و در صورت علاقه می‌توانید با انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای از دست تبلیغا‌ت راحت شوید.

دانلود بازی اندروید Thrones: Kingdom of Human


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده