// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Skullgirls

بازی موبایل Skullgirls، اثری انیمه‌ای در سبک مبارزه‌ای است که سیستم گیم‌پلی جذاب و بامزه‌ای دارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

دسته‌ای از بازی‌های ویدیویی وجود دارد که مختص به مخاطبان شرقی است؛ بازی‌هایی با طراحی‌های انیمه ای و نقاشی مصور که حس و حال خوبی به مخاطب القا می‌کند. بازی موبایل Skullgirls دقیقا یکی از همین مواردی است که دارای طراحی‌های انیمه‌ای بوده و در سبک مبارزه‌ای سعی دارد تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد. البته بازی Skullgirls در گذشته برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شده بود و حال، کاربران موبایل نیز می‌توانند این بازی سرگرم‌کننده را تجربه کنند. داستان بازی اندروید و آیفون Skullgirls حول دنیایی می‌گردد که هر هفت سال یک‌بار اتفاقی خاص در آن رخ می‌دهد. در جریان اتفاق رخ داده، دختری به Skullgirl تبدیل می‌شود و به‌واسطه قدرتی که دریافت می‌کند، قلبش تسخیر می‌شود و روح پلیدی کسب می‌کند. حال هفت سال از پیدایش آخرین Skullgirl می‌گذرد و هنوز مشخص نیست که Skullgirl بعدی چه شخصی است و شما باید راز این اتفاقات را کشف کنید.

معرفی بازی موبایل Skullgirls

رفته رفته حریف‌های شما چالشی‌تر می‌شوند و می‌بایست از کارت‌های مبارزین باارزش‌تری استفاده کنید

از نظر گیم‌پلی، با یک اثر مبارزه‌ای و کارتی طرف هستیم که باید کارت‌های مبارزان مختلف را دریافت کنید تا قدرت تیم شما بالا برود. حال هر تیم شامل دو مبارز است که می‌توانید از بخش My Team‌ آن‌ها را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. از نظر محتویات نیز بازی دارای بخش‌های مختلفی نظیر بخش تک‌نفره، حالت Prize و یک سری مراحل مخصوص است. در بخش تک‌نفره که همان بخش داستانی است، باید مراحل داستانی بازی را پشت سر بگذارید و در هر مرحله با یک مبارز، مبارزه کنید. البته رفته رفته سختی‌های این بخش نیز بیشتر می‌شود و شاهد مسابقات دو به دو خواهید بود. موردی که باعث جذابیت بازی Skullgirls شده است، نوع مبارزات و قابلیت‌های ویژه‌ای است که دارید. همچنین با پشت سر گذاشتن مراحل، یک سری کارت مربوط به قهرمان‌ها به شما داده می‌شود و همانطور که قبلا گفته شد، می‌توان آن‌ها را از بخش «تیم من» تغییر داد. مهم‌ترین فاکتور در بازی مبارزه ای اندروید و آیفون Skullgirls، بالا بردن سطح مبارزان است؛ از این‌رو زمانی که از منوی اصلی وارد بخش Collection می‌شوید، می‌توانید کارت مبارز مد نظر خود را انتخاب و در بخش‌های مختلف نظیر نوار سلامت یا افزایش قدرت آسیب‌رسانی، مبارز خود را لول آپ کنید.

بازی موبایل Skullgirls

البته با شروع بازی بخشی از این موارد به شما آموزش داده می‌شود، ولی رفته رفته متناسب با دشمنانی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، باید تیم خود را انتخاب کنید و آن‌ها را در بخش‌های مختلفی ارتقا دهید. در بخش داستانی، جدای از مراحل اصلی، یک سری مراحل ویژه در نظر گرفته شده که با انجام آن‌ها، جعبه دریافت کارت مبارز و پول بیشتری دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و قدرت مبارز خود را افزایش دهید یا مبارز باارزش‌تری را دریافت کنید. جدای از حالت داستانی، حالت Prize نیز یک بخش جذاب دیگر بازی Skullgirls است که از سطح هشت به بعد برای شما آزاد می‌شود و در جریان آن با باید مبارزین مختلفی مبارزه کنید تا اینکه نوار سلامت شما به صورت کامل تمام شود. در انتها نیز با توجه به پیشرفت‌ خود، آیتم‌های متفاوتی را کسب می‌کنید. بخش Missions یا همان مراحل نیز حکم بخش چالش‌ها را دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید.

در انتها اگر از هواداران بازی Skullgirls هستید یا به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با سبک و سیاق بازی‌های مبارزه‌ای انیمه‌ای می‌گردید، بازی اندروید و آیفون Skullgirls می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Skullgirls


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده