// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Toon Blast

بازی Toon Blast محصولی سرگرم‌کننده برای علاقمندان به بازی‌های پازل Match 3 است که در مدت کوتاهی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است.

بازی‌های مچ تری (Match 3) زیادی را تاکنون در زومجی معرفی کرده‌ایم؛ بازی‌هایی که با ظاهر و طراحی رنگارنگی که دارند، توانسته‌اند نظر بسیاری از بازیکنان را به سمت خود جلب کنند. هرچند هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها از زمان عرضه بازی کندی کراش شاهد محبوبیت این بازی میان اقشار مختلف جامعه، از بچه‌های کم سن و سال گرفته تا بزرگسالان هستیم، اما باید قبول کرد که گاهی نیز برای کمی تنوع هم که شده، باید سراغ محصولاتی از سایر بازیسازان برویم تا با بازی‌های متفاوتی آشنا شویم. در این مقاله قصد داریم تا معرفی کوتاهی را از بازی اندروید و آیفون Toon Blast داشته باشیم.

بازی Toon Blast
بازی Toon Blast
بازی Toon Blast
بازی در مجموع شامل ۲۶ اپیزود و ۱۰۰۱ مرحله متنوع می‌شود که با پشت سر گذاشتن آنها جایگاه بالاتری را در لیدربرد به دست می‌آورید

با ورود به بازی بدون هیچ صحبت اضافه‌ای، بازی شما را با گیم‌پلی ساده، اما جذاب Toon Blast آشنا می‌کند؛ جایی که باید در نقش خرسی خوشحال، با ضربه زدن روی کاشی‌هایی با رنگ‌های مشابه، آنها را از بین ببرید و کاری کنید تا کاشی‌های جدیدی از بالا به زمین بازی سقوط کند. بازی Toon Blast بی شک شباهت زیادی به بازی Candy Crush دارد و وظیفه‌ی شما در جریان هر یک از مراحل، پیدا کردن کاشی‌هایی با رنگ‌های مشابه در کنار یکدیگر است تا با ضربه زدن روی یکی از کاشی‌ها، آنها را برای کسب امتیاز حذف کنید. هر یک از مراحل بازی شامل یک Goal یا هدف نهایی می‌شود که باید با دستیابی به آن،‌ مرحله را پیش از اتمام تعداد حرکات مجاز تمام کنید. اهداف بازی به جمع کردن تعداد مشخصی از کاشی‌ها یا بادکنک‌ها خلاصه می‌شود و با رسیدن به هدف مورد نظر، تعداد حرکات باقی‌مانده شما برای به دست آوردن امتیازهای بیشتر به راکت‌ تبدیل خواهد شد. با توجه به عملکردی که در جریان مرحله‌ داشته‌اید، هر یک از مراحل Toon Blast شامل سه ستاره می‌شود که باید برای به دست آوردن صندوقچه‌های جوایز، این ستاره‌ها را به دست بیاورید.

اما جمع‌آوری تعداد مشخصی از کاشی‌ها با توجه به تعداد آنها، پاورآپ‌های متفاوتی را در اختیار شما می‌گذارد؛ به‌عنوان مثال،‌ با جمع‌آوری پنج کاشی همرنگ، یک پاورآپ راکت دریافت می‌کنید و در صورتی که این تعداد به ۶ کاشی همرنگ برسد، پاورآپ شما به شکل بمب خواهد بود. تنوع پاورآپ‌ها با افزایش تعداد کاشی‌های همرنگ افزایش می‌یابد و در ادامه می‌توانید گوی رنگارنگی را به دست بیاورید که به شما برای جمع کردن کاشی‌های یک رنگ خاص، کمک می‌کند. در ابتدای بازی تنها پنج قلب دارید که با هر بار شکست خوردن در مرحله، یکی از قلب‌ها از بین می‌رود. با تمام شدن قلب‌ها قادر به انجام خرید‌های درون برنامه‌ای یا انتظار برای افزایش تعداد قلب‌ها خواهید بود. تنوع گیم‌پلی بازی با پیشروی در مراحل و پشت سر گذاشتن سطوح مختلف، افزایش می‌یابد و به مرور حتی قادر به ترکیب کردن پاورآپ‌ها برای دستیابی به آیتم‌های بسیار قدرتمند خواهید بود. اما بازی از لحاظ گرافیک و انیمیشن‌‌ها نیز زیبا و خواستنی است. کاشی‌ها یا حتی بادکنک‌ها با ظاهر زیبایی طراحی شده‌اند و در جریان تجربه بازی از تماشای ترکیدن آنها لذت می‌برید. در این بازی شما حتی قادر به ساخت تیم هستید و در لیدربرد بازی، برترین بازیکنان و تیم‌های هر کشور از جمله ایران به تفکیک نمایش داده می‌شوند. بازی حتی اجازه استفاده از بوسترها را قبل از ورود به مرحله می‌دهد که اگر اهل خریدهای درون برنامه‌ای باشید، با این ویژگی‌ راحت‌تر می‌توانید مراحل را تمام کنید.

بازی Toon Blast
بازی Toon Blast
بازی Toon Blast

بازی Toon Blast محصولی باکیفیت و خوش‌ساخت از Peak Games است تا بازیکنان را در تجربه‌ای مشابه با بازی Candy Crush Saga با شخصیت‌های دوست‌داشتنی همراه کند. ارائه‌ی پازل‌هایی ساده و سرگرم‌کننده در کنار طراحی خلاقانه و زیبای مراحل که با پیشروی در آن، ویژگی‌های جدیدی را به نمایش می‌گذارد، باعث شده است تا بازی Toon Blast در مدت زمانی کوتاه به محبوبیت زیادی میان بازیکنان موبایل دست پیدا کند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان برای iOS و اندروید دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Toon Blast


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده