نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dumb Ways to Die 3: World Tour

در بازی موبایل Dumb Ways to Die 3 با انجام مینی‌گیم‌های مختلف، شهر را از آتش‌سوزی و ویرانی نجات خواهید داد.

متروی استرالیا در سال ۲۰۱۲، برای آگاهی مردم و سفری بی‌خطر با متروی این کشور، کمپین «آگاهی خدمات عمومی استرالیایی» را شروع کرد. پس از این اتفاق، متروی استرالیا انیمیشن‌های مختلفی با حضور شخصیت‌های کارتونی جذابی را با نام Dumb Ways to Die تولید کرد. در هر اپیزود از انیمیشن‌ها، یک شخصیت به دلیل عدم رعایت ایمنی در ایستگاه مترو به طرز وحشیانه و احمقانه‌ای کشته می‌شد. این انیمیشن‌ها خیلی سریع مورد استقبال مردم قرار گرفت و متروی استرالیا در ادامه فعالیت کمپین خود، استودیو بازی‌سازی Metro Trains Melbourne را در سال ۲۰۱۳ تأسیس و بازی موبایل Dumb Ways to Die را توسعه داد. این بازی اندروید برنده‌ جوایز متعددی شد که مهمترین آن تأثیرگذارترین بازی در ایجاد آگاهی مردم از مراسم Commercial Radio Australia است. این استودیو به مرور نسخه دوم آن با نام Dumb Ways to Die 2: The Games را منتشر کرد و امسال نیز نسخه سوم این سری را با نام Dumb Ways to Die 3: World Tour برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS عرضه کرد. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Dumb Ways to Die 3

Dumb Ways to Die 3

Dumb Ways to Die 3

شخصیت‌ها به طرز وحشیانه‌ای در فضایی شاد و فانتزی کشته می‌شوند

ماجرای اصلی بازی موبایل Dumb Ways to Die 3: World Tour درباره چندین شهر است که مورد آتش‌سوزی قرار گرفته و شخصیت‌های محبوب این سری برگشته‌اند تا با انجام کارهای مختلف شهرها را از ویرانی نجات بدهند. برای خاموش کردن هر ساختمان، تعدادی مینی‌گیم طراحی شده است که بازیکن با انجام آنها سکه جمع‌آوری می‌کند و آتش ساختمان‌ها را به مرور خاموش و آن ساختمان را از نو می‌سازند. پس از ساخت، ساختمان‌ها شروع به تولید سکه می‌کنند که برای خرید آیتم‌های شخصی‌سازی، لوت باکس و چند آیتم دیگر استفاده خواهد شد. مینی‌گیم‌های متنوعی در بازی وجود دارند که می‌توان به Flying Fiasco و Snow Safari و Space Drift اشاره کرد. مینی‌گیم‌ها به صورت رکوردی و بی‌پایان هستند که بازیکن با انجام چالش‌های مختلف در هر مینی‌گیم، می‌تواند مراحل یا مینی‌گیم‌های جدید و ساختمان‌های جدیدی را باز کند. همچنین، شخصیت‌های بازی Dumb Ways to Die 3 به مرور باز و به مجموعه بازیکن اضافه خواهند شد.

Dumb Ways to Die 3

Dumb Ways to Die 3

Dumb Ways to Die 3

مینی‌گیم‌ها به صورت رکوردی و بی‌پایان هستند

گرافیک بازی آیفون Dumb Ways to Die 3 به صورت کارتونی طراحی شده است و دارای جزئیاتی ساده و فانتزی است. جالبی طراحی محیط بازی در این است که کشته شدن شخصیت‌ها به طرز وحشیانه‌ای صورت می‌گیرد اما فضای بازی بسیار شاد و فانتزی است که تضاد جالبی را در بازی رقم زده است. سازندگان از همان موسیقی متن معروف این بازی استفاده کرده‌اند که شما می‌توانید در پایان مطلب موسیقی متن این بازی را گوش بدهید. صداگذاری و انیمیشن‌ها هم بی‌نقص و روان کار شده‌اند و بازیکن به راحتی می‌تواند با بازی ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است، بازی Dumb Ways to Die 3 دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی لوت باکس و آیتم‌های شخصی‌سازی خریداری کند.

Dumb Ways to Die 3

Dumb Ways to Die 3

Dumb Ways to Die 3

بازی Dumb Ways to Die 3: World Tour یک بازی جذاب و مفرح است که بازیکن‌ می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم این بازی بشود. محیط فانتزی، مینی‌گیم‌های جذاب و متنوع بازی باعث شده است با یک بازی خوش ساخت روبرو باشیم. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید این بازی جذاب را از طریق لینک‌های پایین دانلود کنید.

| |

دانلود بازی اندروید و آیفون Dumb Ways to Die 3: World Tour


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده