نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی موبایل Red Ring

Red Ring یک بازی در سبک پازل با ایده‌ای ساده ولی اعتیادآور است. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

تا به امروز بازی‌های پازل زیادی را در بخش معرفی بازی موبایل زومجی معرفی کرده‌ایم و بارها از این گفته‌ایم که چطور بازی‌های این سبک، با داشتن ایده‌ای خلاقانه می‌توانند ساعت‌ها مخاطبین‌شان را سرگرم نگه دارند. امشب هم سراغ چنین بازی‌ای رفته‌ایم که شاید ایده انقلابی نداشته باشد، اما تجربه‌ای اعتیادآور به شمار می‌رود و پتانسیل سرگرم کردن مخاطب را در طولانی مدت هم دارد. این بازی Red Ring نام دارد و توسط استودیو ناین‌استون به صورت رایگان منتشر شده است.

هدف شما در بازی اندروید و آیفون Red Ring بسیار ساده است و باید با تعیین زاویه و سرعت پرتاب توپ، کاری کنید که توپ از بین تمامی حلقه‌های قرمز رنگی که در محیط وجود دارند عبور کند؛ برای مثال اگر در محیط بازی چهار حلقه قرمز وجود داشته باشد، توپ باید به شکلی پرتاب شود که به صورت مستقیم یا پس از برخورد با موانع دیگر و تغییر جهت، از بین تمامی این چهار حلقه عبور کند. این ایده در ابتدا باعث شکل‌گیری مراحل ساده‌ای می‌شود و نهایتا باید مثلا توپ را اول به دیوار بزنید تا زاویه لازم برای عبور از داخل حلقه را پیدا کند، اما به مرور زمان، بازی پیچیده‌تر می‌شود و برای رد کردن هر مرحله، باید مدت زیادی را فکر کنید و البته گاهی هم مقدار زیادی شانس داشته باشید!

بازی اندروید و آیفون Red Ring

به‌علاوه در کنار سخت شدن مراحل، به مرور عناصر جدیدی هم در بازی معرفی می‌شوند؛ مثلا پس از گذشت مدتی محیط‌های سبز رنگ بدون جاذبه معرفی می‌شوند که توپ پس از ورود به آن‌ها، تحت تاثیر جاذبه قرار نمی‌گیرد و به شکلی مستقیم به مسیرش ادامه می‌دهد. یا محیط‌های قرمز را نیز پس از مدتی در بازی مشاهده خواهید کرد که توپ پس از ورود به آن‌ها، با سرعتی دو برابر سرعت اولیه به مسیرش ادامه می‌دهد. در کل عاملی که Red Ring را به بازی جذابی تبدیل می‌کند، این است که به مرور زمان مراحل آن حالتی یکنواخت پیدا نمی‌کنند و همواره شاهد عناصر جدیدی در بازی هستیم و این مساله در کنار افزایش درجه سختی، باعث می‌شود تا بازی کردن Red Ring همیشه جذاب باقی بماند.

Red Ring یک بازی رایگان است و خب با وجود پشتیبانی از تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای، می‌توان به صورت رایگان هم از آن لذت برد؛ به این صورت که تنها نیاز شما به تماشای تبلیغات، زمانی است که در یک مرحله گیر کرده‌اید و می‌خواهید آن را رد کنید. در این حالت می‌توانید با تماشای یک تبلیغ کوتاه، به مرحله بعدی بروید. همچنین پس از تمام کردن هر مرحله، حلقه‌هایی به شما داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها هم می‌توانید از راهنمایی‌های بازی در طول مراحل استفاده کنید و راحت‌تر پازل‌ها را حل کنید. این حلقه‌ها برای خرید توپ‌های جدید‌تر نیز استفاده می‌شوند.

بازی اندروید و آیفون Red Ring

Red Ring از نظر گرافیکی و صوتی هم به شکلی ساده طراحی شده که البته این سادگی کاملا مناسب حال و هوای بازی است. در کل اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید و دنبال بازی‌ای اعتیادآور در این سبک می‌گردید، دانلود بازی Red Ring پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Red Ring


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده