// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2

بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2 دنباله‌ای موفق برای نسخه پیشین خود است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های ثبت رکوردی و بازی‌های مرحله‌ای، دو دسته از بازی‌های موبایل هستند که همواره ساخته‌های متعددی را در این سبک‌ها مشاهده کرده‌ایم و از طرفی عده‌ای از سازنده‌ها روی ساخت آثار ترکیبی از روی بازی‌های ذکر شده کار کرده‌اند. در میان بازی‌های ترکیبی می‌توان به بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2 اشاره کرد. نسخه اول این بازی با نام Truck Driver 3D: Offroad یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل است که توسط بیش از ۳۰ میلیون کاربر دانلود و تجربه شده است. نسخه دوم نیز همانند نسخه اول از جذابیت‌های بالایی برخوردار بوده و بازیکنان را در جریان یک ماجراجویی عظیم، به چالش می‌کشد.

بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2

مراحل بازی در ابتدا حالت دست گرمی و تمرینی دارند ولی رفته رفته، مخاطب را به چالش خواهند کشید

با شروع بازی اندروید Truck Evolution: Offroad 2، با یک موسیقی هیجان‌انگیز و آدرنالین‌دار مواجه خواهید شد و سپس حالت‌های بازی را مشاهده می‌کنید. بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2 دارای حالت‌هایی نظیر Career، حالت تمرینی، مسابقات زمانی و بخش چندنفره است. حالت Career یا بخش تک‌نفره بازی شامل مراحل متعددی است که در جریان آن‌ها باید اتومبیل خود را از نقطه مبدا به نقطه مقصد برسانید. جاده‌ای که برای شما تعبیه شده، همگی محیط‌های Offroad و پر پیج و خم است. نکته‌ای که باعث به‌وجود آمدن چالش در بازی شده، محموله‌ای است که در پشت اتومبیل شما قرار دارند. اگر اتومبیل شما یک اتومبیل معمولی است، یک باربند را در پشت اتومبیل مشاهده می‌کنید که تعدادی بشکه و لاستیک داخل آن قرار گرفته و باید این محموله‌ها را به نقطه پایانی بازی برسانید. نکته بازی آیفون Truck Evolution: Offroad 2 دقیقا همین محموله‌ای است که دارید زیرا اگر در طول مسیر واژگون شود، بازنده خواهید بود و اگر کامل به مقصد نرسد، امتیاز از دست می‌دهید. در مراحل ابتدایی شاید هیچ‌وقت این اتفاق رخ ندهد ولی رفته رفته، مراحل بازی بیش از پیش سخت‌تر خواهند شد و اگر حواس‌تان جمع نباشد، بازنده میدان خواهید بود.

بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2

در پایان هر مرحله مقداری پول دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها در بالا بردن سطح قطعات اتومبیل‌تان یا خرید اتومبیل‌های بهتر و کامیون ها استفاده کنید تا سختی بازی برای شما کمتر شود. البته خرید کامیون‌ها هزینه زیادی دارند و باید ساعت‌ها بازی کرده تا بتوانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. در این میان حالت‌های دیگر بازی نظیر مسابقات زمانی، می‌توانند گزینه خوبی برای پول درآوردن باشند زیرا در مدت زمان تعیین شده‌ای باید به مقصد برسید و پس از انجام این کار، پول خوبی دریافت می‌کنید. همچنین در حالت چندنفره، می‌توانید با سایر بازیکن‌های بازی یا دوستان خود رقابت کرده و هر شخصی که در مدت زمان کمتری بتواند بار خود را به مقصد برساند، برنده بازی خواهد بود؛ البته در این میان یک نکته حتما باید رعایت شود و آن هم این است که بار شما سالم به مقصد برسد وگرنه امتیاز از دست می‌دهد.

از نظر جلوهای بصری و طراحی مراحل، بازی موبایل Truck Evolution: Offroad 2 در سطح مطلوبی قرار دارد و کامیون و اتومبیل‌های بازی متنوع بوده و تجربه بازی کردن با هرکدام از آن‌ها، لذت بخش است. در کنار تمامی موارد گفته شده، ویدیوهای تبلیغاتی نیز در بازی حضور دارند که پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله باید آن‌ها را مشاهده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Truck Evolution: Offroad 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده